تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/05/04 - 13:54
کد خبر: 402936

ظریف: کوبیاک مجبور است حاشیه درست کند

ظریف معتقد است آلکنو شناخت خوبی از بازیکنان پیدا کرده است و همین موضوع باعث موفقیت تیم ملی خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به گزارش مشرق، فرهاد ظریف بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران در خصوص عملکرد  این تیم در برابر لهستان و ونزوئلا در مسابقات المپیک گفت: در بازی با لهستان بازیکنان کم ترجبه ما در ست اول کمی تحت تاثیر حضور در المپیک و مسابقات بودند برای همین نتوانستند توانایی های خود را به خوبی نشان دهند. از ست دوم نیز به خوبی خودشان را با شرایط بازی وفق دادند و لهستان را به خوبی تحت فشار قرار دادند و تا لحظه آخر جنگیدن و این تیم را شکست دادند من خودم فکر نمی کردم بتوانیم لهستان را شکست دهیم اما خدا را شکر با همت بازیکنان این اتفاق رخ داد. در بازی با ونزوئلا نیز تیم عملکرد خوب خود را همچون بازی با لهستان ادامه داد و به یک پیروزی ارزشمند در این بازی رسید.

وی در خصوص عملکرد میلاد عبادی پور با توجه به انتقاداتی که به وی می‌شد گفت:‌  باید دید کسانی که به میلاد انتقاد می کنند چه مشکل شخصی با وی و والیبال ایران دارند. من این افراد را جز مردم و افرادی که به والیبال علاقه دارند حساب نمی‌کنم. میلاد نیز دقیقا همین کار را کرد و به آنها پاسخی نداد و روی تمرینات خود تمرکز کرد و با عملکردش خود را به همه ثابت کرد و این حداقل انتظاری است که از یک بازیکن حرفه ای می‌رود. به نظر او یکی از بهترین بازی خود را برای تیم ملی در برابر لهستان انجام داد.

لیبرو سابق تیم ملی در مورد عملکرد مرندی نیز بیان کرد: من  حس می‌کردم حضور یک دریافت کننده با تجربه مثل مرندی که در المپیک قبلی هم بازی کرده است در این مسابقات می‌تواند به ما کمک کند که خدا را شکر وی به اردویی تیم ملی دعوت شد و جواب اعتماد مربیان را داد. او در کنار میلاد بازی های استثنایی را داشتند و با دریافت های خود برتری را برای ما در این دو بازی اخیر رقم زدند.

ظریف در خصوص عملکرد متفاوت تیم ملی در مسابقات المپیک نسبت به لیگ ملت ها اظهار داشت:‌ سطح این دو رویداد نسبت به یکدیگر کاملا متفاوت است از طرفی آلکنو در لیگ ملت ها شناخت کمتری نسبت به بازیکنان داشت و حالا مخصوصا از لحاظ روانی شناخت خوبی نسبت به بازیکنان پیدا کرده است. هم بازیکنان هم مربی در یک حس متقابل می دانستند که از یکدیگر چه می‌خواهند و این به نظر من برگ برنده ما است و به خوبی این موضوع را در این دو بازی دیده‌ایم.

ظریف در خصوص عملکرد آلکنو در تیم ملی اذعان داشت: وقتی مربی شناخت خوبی از بازیکنان خود داشته باشد مسلما برخورد مناسب و متفاوتی با آنها خواهد داشت. شما نوع صحبت های او در لیگ ملت ها و المپیک را مقایسه کنید. مطمئنا شناخت ایشان از فرهنگ ما و بازیکنان به خوبی می تواند وی را در ادامه راه کمک کند و همین موضوع باعث موفقیت تیم ملی نیز می‌شود.

بازیکن سابق تیم ملی والیبال در مورد عملکرد سعید معروف و نقش او نیز گفت: سعید بازیکن لحظه های غیرقابل پیش بینی است. درست زمانی که کسی حتی فکرش را هم نمی‌کند کاری را می‌کند که همه حیرت می‌کنند. او همیشه این توانایی و اعتماد به نفس را داشته و در حساس ترین لحظات به داد تیم ملی رسیده است.

ظریف درباره صحبت های کوبیاک کاپیتان لهستان پیش از بازی با ایران بیان کرد: به نظرم کوبیاک از نظر فنی بسیار افت کرده است و فقط دارد حرف می‌زند تا  تیم ها را تحت تاثیر قرار دهد. اما خدا را شکر بازیکنان ما به قدری توانمند هستند که به این مسائل اهمیتی نمی‌دهند و نشنیده می‌گیرند.

وی در پایان در خصوص پیش بینی خود را نتیجه گیری تیم ملی در المپیک گفت: ما بازی به بازی باید پیش برویم دو برد ارزشمند کسب کردیم اما بازیکنان باید آنها را فراموش کنند و باید برای بازی با کانادا خود را آماده کنند. مطمئن هستم با توجه به عملکرد بازیکنان در این دو بازی اتفاقات خوبی برای ما در المپیک رقم خواهد خورد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top