تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/05/10 - 10:30
کد خبر: 403398

«خبرنامه دانشجویان ایران» در گزارشی بررسی کرد؛

معرفی ۱۰گوشی زیر ۴میلیون تومان برای دانشجویان

بازار تلفن همراه در سال های اخیر همزمان با نوسان بازار ارز در کشور دچار تغییراتی می شد و از طرفی امروزه برندها و شرکت های مختلفی باهم رقابت می کنند و هرکدام ویژگی های مخصوص خود را دارند که همین باعث شده که افراد هنگام خرید دچار سردرگمی شوند.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این روزها با وجود آموزش مجازی در مدارس و دانشگاه ها شاید یکی از معضلات دانشجویان و دانش آموزان داشتن یک گوشی همراه مخصوص که هم بتواند آن ها را در امر آموزش یاری دهد و هم بتوان از سایر خدمات آن استفاده های لازم را برد.

معرفی 10 گوشی زیر4 میلیون برای دانشجویان

بازار تلفن همراه در سال های اخیر همزمان با نوسان بازار ارز در کشور دچار تغییراتی می شد و از طرفی امروزه برندها و شرکت های مختلفی باهم رقابت می کنند و هرکدام ویژگی های مخصوص خود را دارند که همین باعث شده که افراد هنگام خرید دچار سردرگمی شوند.

از این رو در ادامه10گوشی همراه زیر4میلیون تومان را به شما معرفی می کنیم که می تواند شما را در انتخاب بهتر یاری دهد.

1) جی ‌پلاس  Q10 (با قیمت:2.150.000تومان)

معرفی 10 گوشی زیر4 میلیون برای دانشجویان

اگر امکان صرف هزینه بیشتر را ندارید جی‌ پلاسQ10  به مراتب از مدل‌های دیگر قوی‌تر است.این گوشی که توسط برندی ایرانی تولید شده، با تکیه بر چیپست ۴ هسته‌ای مدیاتک هلیو A22،  رم ۳ گیگابایتی ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی توانایی اجرای اکثر برنامه‌های پرکاربرد و حتی برخی بازی‌ها را دارد.نمایشگر ۶.۲۶ اینچی جی پلاس Q10  از نوع IPS بوده و وضوح مناسبی دارد. دوربین دوگانه‌ T10 با سنسورهای واید ۱۳ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی عمق سنج تصاویر قابل قبولی را ثبت می‌کند. اسکنر اثر انگشت هم قابلیت دیگری است که در مدل‌های هم قیمت این گوشی خبری از آن نیست.

2) شیائومیREDMI 9A (باقیمت:2.399.000تومان)

معرفی 10 گوشی زیر4 میلیون برای دانشجویان

شرکت شیائومی به‌تازگی دو عضو ارزان‌قیمت از خانواده «Redmi 9» را معرفی کرده است. گوشی Redmi 9A یکی از این گوشی‌ها است که مانند نسخه‌های قبلی، از صفحه‌نمایش بزرگ، باتری پرقدرت، طراحی جذاب دوربین و سخت‌افزار مناسب برخوردار است. صفحه‌نمایش گوشی Redmi 9A 6.53 اینچ است و از فناوری IPS LCD بهره می‌برد. این نمایشگر حدود 81 درصد از بدنه را به خود اختصاص داده است. شیائومی برای این محصول خود از یک دوربین با لنز عریض ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کرده است. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هم در مرکز گوشی و بالای نمایشگر این گوشی به‌کار گرفته‌شده است. ازنظر سخت‌افزاری هم این گوشی به تراشه Helio G25 شرکت مدیاتک مجهز شده که با پردازنده‌ هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 همراه شده است. حافظه رم با ظرفیت 2 گیگابایت هم در کنار این مجموعه قرار گرفته است تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت‌های جدید گوشی‌های امروزی پشتیبانی کند. برای این گوشی حافظه داخلی با ظرفیت 32 گیگابایت در نظر گرفته شده است که با استفاده از یک کارت حافظه SD قابل ارتقاء است. باتری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ با توان 10 وات و جک 3.5 میلی‌متری صدا هم از دیگر مشخصات این محصول جدید است.

3) نوکیا 3.4 (باقیمت:2.700.000تومان)

معرفی 10 گوشی زیر4 میلیون برای دانشجویان

نوکیا ۳.۴ از نظر طراحی و قدرت سخت افزاری یک و سرو گردن از هم ‌رده‌ها بالاتر است. در طراحی این موبایل از نمایشگر دارای حفره استفاده شده و ماژول دوربین هم چیدمانی مدور دارد که ظاهری رده بالا به نوکیا ۳.۴ بخشیده است.نمایشگر ۶.۳۹ اینچی IPS  فضای کافی برای نمایش محتوا را در اختیارتان قرار می‌دهد و چیپست ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۴۶۰ در کنار ۳ گیگابایت رم و حافظه ۶۴ گیگابایتی سخت افزار را تشکیل می‌دهند. به لطف درگاه میکرو  SD امکان افزایش حافظه وجود دارد.از دیگر مزایای این موبایل باید به باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی اشاره کرد که با توجه به سخت‌افزار کم مصرف، انرژی لازم برای ۲ روز استفاده را فراهم خواهد کرد. نوکیا ۳.۴ در حاضر دارای اندروید ۱۰ است و در صف دریافت به‌روزرسانی اندروید ۱۱ قرار دارد.

4) سامسونگ گلکسی )A02Sباقیمت:2.790.00تومان)

معرفی 10 گوشی زیر4 میلیون برای دانشجویان

بهترین‌ گوشی‌ در این رده قیمتی از نظر سخت‌افزار، نمایشگر، باتری و دوربین گلکسی A02S است. نمایشگر ۶.۵ اینچی این موبایل از نوع IPS است و رزولوشن قابل قبول ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل دارد که محتوا را با دقتی قابل قبول به تصویر می‌کشد.این موبایل از نظر سخت‌افزاری به پردازنده ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۴۵۰ مجهز شده و در کنار آن نیز ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد که قدرت کافی برای اجرای اپ‌های پرکاربرد مثل اینستاگرام و واتساپ را فراهم می‌کند.گلکسی A02S یکی از معدود موبایل‌های زیر ۳ میلیون با دوربین سه گانه است. این دوربین شامل سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق سنج می‌شود. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی هم درون بریدگی نمایشگر قرار گرفته است.مهمترین مزیت این موبایل اقتصادی جدای از سخت‌افزار و دوربین باتری قدرتمند ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی است که با شارژ سریع ۱۵ واتی سازگاری دارد. در نهایت باید به اسکنر اثر انگشت فیزیکی اشاره کرد که امنیت بیشتری را برای شما فراهم خواهد کرد.

5) سامسونگ گلکسیM11(باقیمت:2.895.000تومان)

معرفی 10 گوشی زیر4 میلیون برای دانشجویان

گوشی موبایل Galaxy M11 از یک صفحه‌نمایش 6.4 اینچی با پنل PLS TFTبهره می‌برد. سامسونگ همچنان تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. قاب پشتی و فریم گوشی M11 از جنس پلاستیک ساخته شده و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده است؛ به‌طوری‌که نسبت صفحه‌نمایش نسبت به بدنه آن در حدود 81.6 درصد است. نمایشگر به کار رفته در گوشی M11 از کیفیت خوبی هم برخوردار است و در هر اینچ آن 268 پیکسل قرار گرفته است. این محصول سامسونگ با سیستم‌عامل اندروید نسخه 10 روانه بازار شده است تا محصولی به‌روز و مدرن به‌حساب آید. این گوشی با ظرفیت 32 گیگابایتی عرضه شده است و با استفاده از یک کارت حافظه‌ جانبی قادر خواهید بود حافظه داخلی را افزایش دهید. سامسونگ برای گوشی M11 از یک دوربین سه‌گانه استفاده کرده است. یک لنز عریض با رزولوشن 13 مگاپیکسل، یک لنز فوق‌عریض با رزولوشن 5 مگاپیکسل و یک حسگر عمق با رزولوشن 2 مگاپیکسل، مجموعه دوربین این گوشی را تشکیل می‌دهند. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. حسگر اثر انگشت بر روی قاب پشتی، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی، درگاه ارتباطی USB Type-C و جک 3.5 میلی‌متری صدا هم از دیگر مشخصات این محصول جدید است. خرید این گوشی به آن دسته از کاربران توصیه می‌شود که می‌خواهند گوشی ارزان اما مدرن برای انجام کارهای روزمره داشته باشند

6) سامسونگ گلکسیA11(باقیمت:2.979.000)

معرفی 10 گوشی زیر4 میلیون برای دانشجویان

گوشی موبایل Galaxy A11 از یک صفحه‌نمایش 6.4 اینچی با پنل PLS TFTبهره می‌برد. سامسونگ همچنان تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. قاب پشتی و فریم گوشی A11 از جنس پلاستیک ساخته شده و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به آن بخشیده است. به‌طوری‌که نسبت صفحه‌نمایش نسبت به بدنه آن در حدود 81.6 درصد است. نمایشگر به کار رفته در گوشی A11 از کیفیت خوبی هم برخوردار است و در هر اینچ آن 271 پیکسل قرار گرفته و نسبت تصویر در آن 19.5:9 است. این محصول سامسونگ با سیستم‌عامل اندروید نسخه 10 روانه بازار شده است تا محصولی به‌روز و مدرن به‌حساب آید. این گوشی با ظرفیت 32 گیگابایتی عرضه شده است و با استفاده از یک کارت حافظه‌ جانبی قادر خواهید بود حافظه داخلی را افزایش دهید. سامسونگ برای گوشی A11 از یک دوربین سه‌گانه استفاده کرده است. یک لنز عریض با رزولوشن 13 مگاپیکسل، یک لنز فوق‌عریض با رزولوشن 5 مگاپیکسل و یک حسگر عمق با رزولوشن 2 مگاپیکسل، مجموعه دوربین این گوشی را تشکیل می‌دهند. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. حسگر اثر انگشت بر روی قاب پشتی، باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی، درگاه ارتباطی UUSB-C و جک 3.5 میلی‌متری صدا هم از دیگر مشخصات این محصول جدید است. خرید این گوشی به آن دسته از کاربران توصیه می‌شود که می‌خواهند گوشی ارزان اما مدرن برای انجام کارهای روزمره داشته باشند.

7) شیائومیREDMI 9C(باقیمت:3.280.000تومان)

معرفی 10 گوشی زیر4 میلیون برای دانشجویان

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9C M2006C3MG دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت مانند نسخه‌های قبلی این سری از گوشی‌های شیائومی از صفحه‌نمایش بزرگ، باتری پرقدرت، طراحی جذاب دوربین و سخت‌افزار مناسب برای اجرای بازی برخوردار است. این گوشی بدون فناوری NFC وارد بازار شده است. هم با پنل IPS LCD ساخته‌شده و فاصله لبه صفحه‌نمایش در آن بسیار کم است. این نمایشگر 6.53 اینچی حدود 269 پیکسل را در هر اینچ جا داده است. ویژگی دیگر Redmi 9C مجهز شدن به حسگر اثرانگشت در پشت گوشی است. شیائومی برای این محصول خود از یک دوربین سه‌گانه استفاده کرده است. لنزعریض ۱۳ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۲ مگاپیکسلی، لنز ماکرو با کیفیت ۲ مگاپیکسل مجموعه دوربین Redmi 9C را تشکیل می‌دهد. یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی هم در گوشه وسط بالای نمایشگر این گوشی به کار گرفته شده است. ازنظر سخت‌افزاری هم این گوشی از تراشه MediaTek Helio G35 (12 nm) Chipset دوازده نانومتری بهره می‌برد که در آن پردازنده‌ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته است. حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و حافظه رم با ظرفیت ۳ گیگابایت هم در کنار این مجموعه قرار گرفته است تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت‌های جدید گوشی‌های امروزی پشتیبانی کند. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰ وات، درگاه ارتباطی microUSB و جک 3.5 میلی‌متری صدا هم از دیگر مشخصات این محصول جدید است.

8) سامسونگ گلکسی A12 (باقیمت:3.640.000تومان)

معرفی 10 گوشی زیر4 میلیون برای دانشجویان

گوشی A12 یکی دیگر از میان رده‌های شرکت سامسونگ است که در تاریخ 24 نوامبر 2020 معرفی شد. شرکت سامسونگ برای این محصول خود از یک صفحه‌نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن 1600 در 720 پیکسل، استفاده کرده است. این صفحه‌نمایش در هر اینچ 264 پیکسل را نشان می‌دهد که از جزئیات و وضوح تصویر خوبی برخوردار است. تراشه‌ این محصول Mediatek MT6765 Helio P35 از تراشه‌های ۱۲ نانومتری سامسونگ است که با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای Cortex-A55 و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 همراه شده است. این تراشه برای بازکردن چندین برنامه به‌صورت هم‌زمان و تماشای ویدئو مناسب است. این گوشی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است و با استفاده از یک کارت حافظه‌ی جانبی قادر خواهید بود. بر روی قاب پشتی A12 یک دوربین چهارگانه قرار گرفته است. یک لنز عریض با رزولوشن 48 مگاپیکسل، یک لنز فوق عریض با رزولوشن 5 مگاپیکسل، یک لنز ماکرو با رزولوشن 2 مگاپیکسل و یک حسگر عمق 2 مگاپیکسلی مجموعه دوربین A12 را تشکیل می‌دهد. برای دوربین سلفی هم یک لنز 8 مگاپیکسلی از نوع عریض انتخاب شده است که در گوشه بالای صفحه‌نمایش قرار گرفته است. منبع انرژی گوشی A12 یک باتری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت است که از فناوری شارژ سریع 15 واتی هم پشتیبانی می‌کند.

9) سامسونگ A21s(باقیمت:3.839.000تومان)

معرفی 10 گوشی زیر4 میلیون برای دانشجویان

گوشی A21S یکی دیگر از میان رده‌های شرکت سامسونگ است که در تاریخ 15 می 2020 معرفی شد. شرکت سامسونگ برای این محصول خود از یک صفحه‌نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن 1600 در 720 پیکسل، استفاده کرده است. این صفحه‌نمایش در هر اینچ 270 پیکسل را نشان می‌دهد که از جزئیات و وضوح تصویر خوبی برخوردار است. تراشه‌ این محصول Exynos 850675 از تراشه‌های 8 نانومتری سامسونگ است که با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای Cortex-A55 و پردازنده گرافیکی Mali-G52 همراه شده است. این تراشه برای بازکردن چندین برنامه به‌صورت هم‌زمان و تماشای ویدئو کاملاً مناسب است. این گوشی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است و با استفاده از یک کارت حافظه‌ی جانبی قادر خواهید بود حافظه داخلی را تا 512 گیگابایت دیگر هم افزایش دهید. بر روی قاب پشتی A21S یک دوربین چهارگانه قرار گرفته است. یک لنز عریض با رزولوشن 48 مگاپیکسل، یک لنز فوق عریض با رزولوشن 8 مگاپیکسل، یک لنز ماکرو با رزولوشن 2 مگاپیکسل و یک حسگر عمق 2 مگاپیکسلی مجموعه دوربین A21S را تشکیل می‌دهد. برای دوربین سلفی هم یک لنز 12 مگاپیکسلی از نوع عریض انتخاب شده است که در گوشه بالای صفحه‌نمایش قرار گرفته است. حسگر شتاب سنج، مجاورت، ژیروسکوپ، قطب‌نما و اثر انگشت از جمله حسگرهای به کار گرفته شده در این گوشی هوشمند است که حسگر اثرانگشت آن بر روی قاب پشت قرار گرفته است. منبع انرژی گوشی A21S یک باتری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت است که از فناوری شارژ سریع 15 واتی هم پشتیبانی می‌کند.

10) هواویY8s (باقیمت:3.999.000تومان)

معرفی 10 گوشی زیر4 میلیون برای دانشجویان

گوشی موبایل مدل «Y8s» از سری محصولات شرکت مطرح هوآوی است که در رده گوشی‌های بزرگ و مدرن قرار می‌گیرد اما قیمت چندان بالایی ندارد و در رده گوشی‌های بالارده قرار نمی‌گیرد. این محصول از هوآوی در دو رنگ سبز و مشکی روانه بازار شده است که قاب پشتی آن با انعکاس نور، طرح رنگین‌کمانی را ایجاد می‌کند. نمایشگر این محصول دارای رزولوشن بالایی است؛ به‌طوری‌که در اندازه‌ی 6.5 اینچی‌ آن، حدود 396 پیکسل را در هر اینچ جا داده است. گوشی Y8s هم به حسگر اثرانگشت مجهز شده است. این فناوری خطوط انگشت شما را با استفاده از فناوری جدید شناسایی می‌‌کند و تنها با لمس انگشت شما قفل گوشی را باز می‌کند. این حسگر بر روی قاب پشتی گوشی قرار گرفته است که دسترسی به آن‌هم آسان است. علاوه براین در قاب پشتی دو دوربین که 48 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی قرار دارد. قابلیت اتصال به شبکه‌ ارتباطی 4G با سرعت کاملاً مطلوب، بلوتوث نسخه‌‌ی 4.2، نسخه‌ی 9.0 از اندروید و امکان عکاسی HDR و پانوراما از دیگر ویژگی‌های جدید این گوشی هستند. ازنظر سخت‌افزاری هم این گوشی از تراشه‌ Kirin 710 بهره می‌‌برد که در آن پردازنده‌‌ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت‌‌های به‌روزی که هوآوی این روزها روی آن تمرکز خاصی دارد، پشتیبانی کند. گوشی Y8s محصولی بسیار زیبا و با امکانات فراوان است که به‌عنوان گوشی مدرن و با باتری پرقدرت 4000 میلی‌آمپرساعتی به بازار عرضه شده است.

گزارش از شکوفه راشدی

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top