تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/05/10 - 13:45
کد خبر: 403438

فرش شگی فلوکاتی چیست! معرفی فرش پشمالو و رشته‌ای

به هر حال، فرش شگی فلوکاتی فرش های سرگرم کننده ای هستند که می توان آنها را از روی توده عمیق و بافت نرم آنها تشخیص داد. بازار مملو از انواع مختلف فرش شگی فلوکاتی مانند پشم، موکت، چرم و بافت مخلوط است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، دکوراسیون خانه ما به بهترین نحو شخصیت ما را نشان می دهد. هنگام خرید کفپوش های زیبا، ممکن است با چیزی به نام فرش شگی برخورد کنید. توجه شما را جلب می کند، قلب شما را می دزدد و با بافت کرکی خود شما را مسحور می کند. شاید این باعث شود که بخواهید بیشتر در مورد آن و تزلزل آن بدانید و این سوال مطرح میشود که اصلا فرش شگی فلوکاتی چیست!.

فرش های پشمی فرش های شمع عمیق هستند که دارای الیاف موهای بلند هستند و لمس آنها نرم است. فرش های پشمی ظاهری پشمالو یا شلخته دارند که از نظر بصری چشمگیر می شود.

انواع مختلف شامل فرش شگی فلوکاتی فلوکاتی، Wool، Felted و Mixed Texture است. این سبک از پوشش کف در همه جا در دهه 1960 و 1970 وجود داشت. با این حال، حتی ریشه های قدیمی تری در یونان دارد و در خاورمیانه با خانواده سلطنتی ارتباط دارد.

در حالی که یک فرش پشمالو بخاطر الیافش آرامش بخش است، تمیز کردن آن نیز بسیار چالش برانگیز است.

بیایید مستقیماً به موضوع بپردازیم و درباره فرش شگی فلوکاتی بیشتر بدانیم!

فرش شگی فلوکاتی چیست! معرفی فرش پشمالو و رشته‌ای

فرش شگی چیست؟

فرش شگی فلوکاتی از نظر ظاهری منحصر به فرد هستند، که با دسته های بلند و الیاف کرکی بلند آنها مشخص می شود. آنها در دهه 1960 و 1970 مد روز محسوب می شدند و پس از آن از مد افتادند. خوشبختانه، امروز آنها با ظاهری مدرن تر بازگشت کرده اند.

شمع فرش به تراکم الیاف موجود در فرش اشاره دارد. فرش های شگیی دارای فرکانس بالای الیاف یا توده زیاد هستند که ظاهر منحصر به فردی به آن می بخشد.

به طور سنتی این نوع فرش در رنگهای بلند مانند قرمز و زرد یافت می شود. با این حال، امروزه آنها در رنگ های مدرن تر و جذاب تر مانند سفید، بژ و عاج یافت می شوند. یکی دیگر از جنبه های اساسی که باید مورد توجه قرار گیرد، قرار دادن فرش است.

به طور کلی، فرش شگی فلوکاتی باید در مکان هایی با تردد کم قرار گیرند. بنابراین یک اتاق مطالعه، یک اتاق خواب یا یک راهرو خلوت یک انتخاب عالی خواهد بود!

 

تاریخ

اولین فرش پشمالو احتمالاً یک فرش "فلوکاتی" بود که از موی بز بافته شده ساخته شده بود.

فرش های پشمی امروزه پدیده های بین المللی هستند که همه قاره های جهان را لمس کرده اند. اولین نسخه "فلوکاتی"بود که از اروپا سرچشمه گرفته است. فرش فلوکاتی یک فرش پشمی بافته شده است، همچنین یک فرش پشمالو است که ظریف و منحصر به فرد است. شواهد تاریخی نشان می دهد که حتی 1500 سال پیش در یونان مورد استفاده قرار گرفته است.

کشورهایی مانند ترکیه و آسیای میانه از قالیچه های کاغذی در کاخ های سلطنتی خود استقبال کرده اند. از سوی دیگر، آمریکا روند خود را در روزهای هیپی دهه 1960 و 1970 باز کرد. فرش های مدرن فرش شگی فلوکاتی را با الگوها، طرح ها و رنگ های جدید احیا کرده است که هیچ گاه طراحان را به وجد نمی آورد.

 

انواع فرش شگی

هیچ نوع فرشی نمیتواند سطح ظرافت را از بین ببرد و فرشهای پشمالو راحتی را ارائه می دهد. آنها فقط محیط را با اضافه کردن حالت خوشبو با کرکی خود تقویت می کنند. علاوه بر این، وقتی روی آن ها قدم می گذارید احساس بالش می کنند.

امروزه با فرش های جدید پشمی روبرو می شوید که با مواد، اشکال، رنگ ها و الگوهای مختلف ساخته شده اند. در اینجا تعداد کمی از آنها هستند!

فرش شگی فلوکاتی چیست! معرفی فرش پشمالو و رشته‌ای

  1. فرش شگی فلوکاتی

همانطور که قبلاً ذکر شد، فرش های فلوکاتی از یونان سرچشمه گرفته و با موی بز بافته شده ساخته می شوند. هنگامی که آنها بافته می شوند، فرش در آب غوطه ور می شود که به متورم شدن نخ کمک می کند.

 این تکنیک به فرش اجازه می دهد تا ظاهر متمایز و مخملی خود را بدست آورد. قبل از ارسال به مقصد بعدی، کاملاً خشک می شود. امروزه محصولات فرش شگی فلوکاتی با نخ دنیر میکرو فیلامنت به تولید می رسد و دارای همان نرمی و لطافت فرش های بافته شده با پشم بز می باشد.

 

امروزه دو نوع فرش فلوکاتی در بازار موجود است:

    فرش های مدرن فلوکاتی

    فرش های سنتی فلوکاتی

 

فرش های مدرن فلوکاتی برای خانه های معاصر کاربردی تر هستند زیرا ضخامت آنها مانند همتایان سنتی خود نیست. تفاوت بین آنها می تواند تا 4 کیلوگرم باشد.

از آنجا که نسخه مدرن سبک تر است، عملاً بهتر است آن را اداره کنید. برخلاف قبل، قرار دادن آن در زیر مبلمان نیز واقعاً امکان پذیر است.

بهترین نکته در مورد فرش های فلوکاتی این است که دوام بالایی دارند و نرم و لطیف می باشند، برای خرید فرش شگی فلوکاتی در ابعاد 4، 6، 9 و 12 متر نیز می توانید کلیک کنید.

 

  1. پشم

پشم یک الیاف طبیعی است که می تواند هر اتاق را چشمگیر کند. این نوع فرش پشمالو به سادگی قابل تهیه است زیرا تقریباً در هر مغازه فرش فروشی موجود است. اگر به دنبال فیبر طبیعی هستید که ساده و در عین حال بادوام باشد، باید آن را دریافت کنید. هر کاری که می کنید، تنوع پشم را دست کم نگیرید، که بسته به شمع، بافت و رنگ می تواند متفاوت به نظر برسد.

فرش پشمی پشمی که روی زمین گذاشته شده است.

معایب تهیه این نوع فرش این است که به احتمال زیاد با گذشت زمان زرد می شود. جدا از این، از بین بردن الیاف چیزهایی که در آن گیر کرده اند دشوار است. حتی یک خلاء قوی در تمیز کردن کامل آن موفق نخواهد بود! اگر به دنبال فرشی با کیفیت پایین هستید، بلافاصله از فرش های پشمی دور شوید.

 

  1. بافت مختلط

اگر شما مشکل پسند هستید، فرش پشم بافت مخلوط به احتمال زیاد برای شما جذاب است. نه تنها اتاق شما را خوش طعم می کند، بلکه ظاهر مبلمان را نیز جذاب تر می کند. پس از همه، کنار هم قرار دادن بافت های مختلف الگوهای فریبنده ای را ایجاد می کند. بسیار منطقی است که فرش پشمی خود را نقطه کانونی اتاق خود قرار دهید.

بدون هیچ گونه سازش بر روی نرمی، یک فرش بافت مخلوط می تواند هاله ای خلاقانه در اطراف شما ایجاد کند. یک کفپوش کرکی با شخصیت بسیار مناسب برای افراد کم هوش نیست. بنابراین اگر می توانید از محیطی شاد لذت ببرید، آن را برای خانه خود تهیه کنید.

 

مزایا و معایب فرش شگی فلوکاتی

خرید فرش می تواند با گزینه های متنوعی که بازار ارائه می دهد بسیار زیاد باشد. شما به خانه خود اهمیت می دهید و می خواهید بهترین تصمیم را برای آن بگیرید. دانستن مزایا و معایب فرش پشمالو برای شما مفید خواهد بود.

 

طرفداران

بهترین چیز در مورد فرش شگی فلوکاتی این است که چگونه به اتاق شما خوش طعم می دهند.

فرشی پشمالو که در یک اتاق ضروری خانه قرار گرفته است.

 

فرش های پشم دار در خانه شما بسیار عالی هستند زیرا :

  1.     داشتن آنها از نظر بصری سرگرم کننده است.
  2.     پیدا کردن کرکی زیر پای شما فوق العاده است. (یعنی دست زدن به آنها فوق العاده است)
  3.     آنها بادوام هستند و می توانند در برابر پای زیاد مقاومت کنند.
  4.     آنها بدون زحمت از نظر سبک قابل توجه هستند.

 

مخالفان

بدترین چیز در مورد فرش شگی فلوکاتی این است که چگونه خاک می تواند در الیاف آن خاک بخورد. تمیز کردن آنها واقعا چالش برانگیز است.

 

ممکن است بخواهید از فرش شگی فلوکاتی اجتناب کنید زیرا :

  1.     به سختی می توان فرش پشمالو دیوار به دیوار پیدا کرد.
  2.     تمیز کردن این فرش یک تکه کیک نیست.
  3.     حفظ فرش پشمالو گران است.
  4.     اگر یک رنگ چند رنگ می خرید، ممکن است از مد افتاده باشد.
  5.     فرش شگی فلوکاتی می تواند زندگی افراد مستعد حساسیت را پیچیده تر کند

 

نتیجه

در حالی که فرش شگی فلوکاتی در دهه های 1970 و 1980 محبوبیت بیشتری داشتند، امروز دوباره  سال 2020 و 2021 در خبرها قرار گرفته اند. شخصیت این نوع کفپوش به اندازه کافی جسورانه است که فضای دلپذیری را به محیط اضافه می کند.

 به هر حال، فرش شگی فلوکاتی فرش های سرگرم کننده ای هستند که می توان آنها را از روی توده عمیق و بافت نرم آنها تشخیص داد. بازار مملو از انواع مختلف فرش شگی فلوکاتی مانند پشم، موکت، چرم و بافت مخلوط است. قبل از عجله برای خرید، مطمئن شوید که مزایا و معایب خرید آن را مطالعه کرده اید.

این را در نظر داشته باشید که به طور کلی نگهداری فرش پشمالو مشکل است.

 

منبع : انواع فرش شگی، carpetandrugworld

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top