تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/05/14 - 13:09
کد خبر: 403964

تزریق ۶۵۰۰ دز واکسن به فرهنگیان شهر تهران

اقلام و تجهیزات مورد نیاز هنرستان‌های شهر تهران از محل انبار مهرآباد توزیع شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، جلسه نمادین ارسال تجهیزات هنرستانی و در راستای کارگروه تعمیر و تجهیز مدارس پروژه مهر با حضور فولادوند مدیرکل، دری معاون آموزش متوسطه، مدیران مناطق و شورای معاونین آموزش و پرورش شهر تهران به صورت مجازی برگزار  و اقلام تهیه شده از انبار مهرآباد به مناطق و هنرستانهای شهر تهران ارسال شد.

فولادوند در این جلسه با اشاره به اینکه حدود یک سال است در حوزه معاونت آموزش متوسطه و با کمک معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش شهر تهران و اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان تهران، این فعالیت در حال شکل گیری و مقدمات اولیه بوده است اظهارداشت: ۷میلیارد تومان تجهیزات مورد نیاز هنرستان های شهر تهران از محل اعتبارات و نیز همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس تهران تهیه شده و به مناسبت اعیاد ذی الحجه، توزیع می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: براساس استناد بالادستی وظیفه داریم ۵۰ درصد دانش آموزان دوره دوم متوسطه را به سمت رشته‌های فنی،حرفه ای و کاردانش  هدایت کنیم  و بایستی از کلیه ظرفیتها و توان خود در این راستا استفاده کنیم و باید تلاش شود تا با توسعه هنرستان‌ها به اهداف مورد نظر دست یابیم.

وی از مدیران مناطق خواست در بحث ساخت و ساز مدارس به احداث هنرستان‌ها که می‌توانند به صورت مستقیم در تولید و اشتغال تاثیرگذار باشند توجه ویژه داشت زیرا فارغ التحصیلان هنرستان‌ها، بی واسطه وارد عرصه کار و اشتغال می شوند.

فولادوند ادامه داد: توسعه هنرستان‌ها یکی از اهداف آرمانی ما است و باید تلاش کنیم تا این تجهیزات در اختیار دانش آموزان قرار گیرد و نیاز روز  آنها مرتفع شود و این فعالیت یکی از پارامترهای مثبت در پروژه مهر است.

وی در پایان از تلاش‌هایی که در خصوص واکسیناسیون فرهنگیان در جریان است قدردانی کرد و افزود: دیروز بالغ بر ۶۵۰۰ دز تزریق واکسن را در بین فرهنگیان شهر تهران شاهد بودیم و به یاری خدا هرچه سریع تر این پروژه را به اتمام برسانیم.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، فولادوند ضمن دعوت از فرهنگیان فرهیخته برای تزریق واکسن افزود: نیروی انسانی مهمترین داشته ماست و باید از آن حفاظت کنیم و تا آخرین لحظه باید به وظیفه و تکلیف خود عمل کنیم و کارها و فعالیت ها به روز باشد و  سال تحصیلی خوبی را برای آینده سازان کشور رقم بزنیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top