تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/05/31 - 11:36
کد خبر: 405387

نامه انجمن اسلامی دفتر تحکیم وحدت دانشگاه تبریز خطاب به اعضای شورای شهر تبریز

در قسمتی از این نامه آمده است: مردم در انتخابات اخیر با حضور چهره های نوگرا و تحول خواه و دغدغه مند نسبت به حقوق عامه و ملتفت به چالش ها و مسائل شهری مختلف نسبت به تغییر وضع موجود و اصلاح سازوکارهای غلط، تبعیض آمیز و رانتی امیدوار گشته و با رای خود به چهره هایی صالح بخشی از این زمینه اصلاح را فراهم آوردند ‌.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ انجمن اسلامی دفتر تحکیم وحدت دانشگاه تبریز خطاب به اعضای شورای شهر تبریز نامه ای را منتشر کردند.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اعضای محترم شورای اسلامی شهر تبریز

سلام علیکم؛

اعضای محترم شورای اسلامی شهر تبریز نیک مستحضر هستید که تجربه ی مدیریت شهری چند سال اخیر و کارنامه ی شوراها و حواشی مربوط به آن بخصوص خاطره ی بد مفاسد شورای چهارم در اذهان مردم تبریز نوعی ناامیدی و سرخوردگی نسبت به اداره ی متوازن و مناسب شهر را پدیدار کرده بود و مردم نسبت به مسئولان شهری بدبین شده و از تضییع حقوق خود ناراضی بوده و نسبت به رویه های جاری موجود اعتراض داشتند .

اما مردم در انتخابات اخیر با حضور چهره های نوگرا و تحول خواه و دغدغه مند نسبت به حقوق عامه و ملتفت به چالش ها و مسائل شهری مختلف نسبت به تغییر وضع موجود و اصلاح سازوکارهای غلط، تبعیض آمیز و رانتی امیدوار گشته و با رای خود به چهره هایی صالح بخشی از این زمینه اصلاح را فراهم آوردند ‌.

واضح است که یکی از تصمیم های بسیارحیاتی و به شدت تاثیرگذار در تمام شئون مدیریت شهری انتخاب شهردار مناسب برای شهر تبریز می باشد . مع الاسف طبق شنیده ها و اخبار منتشرشده شاهد آن هستیم که نظر برخی اعضای شورا درخصوص انتخاب شهردار روی اشخاصی متمرکز شده است که نه تنها هیچ نسبتی با تحول مدیریتی و حرکت در مسیر عدالت شهری ندارند بلکه نماد تام و تمام وضع نابسامان موجوداند .

از این رو بسیار صریح و شفاف به تمام اعضای شورای ششم هشدار داده و تصریح می کنیم که از زدوبند های پشت پرده و لابی های فسادزا برای حفظ وضع موجود دوری کرده و خوش نامی و اعتبار اجتماعی خود را فدای جریانی نامیمون و روبه تباهی ننمایید و با رویکردی مردم محور و مدافع منافع اکثریت جامعه در انتخاب مدیری شایسته برای شهر تبریز با ظرفیت های بسیارش نهایت دقت و ذکاوت را به خرج داده و در همین ابتدای امر امید مردم را با صحه گذاشتن بر رویه های قبلی به ناامیدی و سرخوردگی تبدیل ننمایید‌ و بخاطر داشته باشید که شعارهای قبل انتخابات، تعهدات بعد انتخابات هستند و آنان که با پذیرش عدم همکاری با جریان قدرت و ثروت در لیست های مختلف جای گرفته اند؛ بی تردید در برابر خداوند متعال و مردم شریف تبریز مسئول هستند.

همچنین در پایان اخطار میدهیم در صورت عدم توجه به معیار های درست و پیروی از مصالح شخصی و گروهی به وظیفه شرعی و انقلابی خود در افشای جزئیات این اعمال ناصحیح برخواهیم آمد و افکار عمومی را از جریان ائتلاف های باندی و گروهی مطلع خواهیم کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ائتلاف خطرناک ستاره‌های پرسپولیس در رختکن +جزئیات
راز لبخند سردار حاجی‌زاده در عید فطر؟ +فیلم
فیلم جدید از دیدار فرماندهان ارشد با رهبرانقلاب +فیلم
افشای همکاری مسعود رجوی با ساواک +فیلم
اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
سرنوشت قایدی برای فصل بعد
پرمصرف‌ترین داروها در ایران
برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
اهتزاز پرچم عزا بر فراز گنبد حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) +فیلم
طرح‌های شیطانی باید دفن شود/ از تمایز رئیس دولت تا صبر انقلابی در رفع مشکلات
نگرانی تل آویو از احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو
آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
لحظاتی از حضور رهبر انقلاب در حرم سیدالکریم +فیلم
هیل: همه رؤسای ‌جمهور آمریکا در تحریم‌ ایران شکست خورده‌اند
پهپادهای مهاجم به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند
فارین پالیسی: ۷۴ درصد اسرائیلی‌ها با واکنش به حمله موشکی ایران مخالفند
تحلیلگر صهیونیست: اسرائیل در آستانه شکست کامل و نابودی است
سوءمدیریت فاحش و زبان ‌دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر
گفت و شنود/ بخر دیگه‌!
حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد
رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top