تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/06/02 - 12:32
کد خبر: 405600

فلاسک چه مارکی خوبه؟

فروشگاه اینترنتی کالای آشپزخانه چشمگیر سایتی کامل است که انواع فلاسک ها را با مارک ها و کیفیت های مختلف و خوب آماده فروش دارد. فلاسک ها در حجم های متفاوتی ارائه شده است. قیمت فلاسک چای یونیک 2 لیتری را می توانید در سایت چشمگیر مراجعه نمائید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، فروشگاه اینترنتی چشمگیر ازجمله بزرگ ترین و معتبرترین سایت های فروش اینترنتی محصولات و کالاهای آشپزخانه است که تمامی اقلام مورد نیاز شما را از معتبرترین برندهای داخلی و خارجی گرد هم آورده. برای خرید بهترین فلاسک چای موجود در بازار به وب سایت چشمگیر مراجعه و این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

بسیاری از افراد که قصد خرید فلاسک دارند این سوال را مطرح می کنند که فلاسک چه مارکی خوبه؟ برای اینکه به جواب این سوال برسید تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

همه ما تا کنون از فلاسک استفاده کرده ایم مخصوصا برای گرم ماندن آب جوش به هنگام سفر یا گردش و ... شاید برای بسیاری از ما این سوال پیش آمده باشد که فلاسک ها چگونه ساخته شده اند که برای مدت 12 تا 24 ساعت دمای مایع درون خود را ثابت نگه می دارند؟

در جواب این سوال باید گفت در فلاسک ها از خلاء برای ثابت ماندن دمای مایع درون آن استفاده می شود به این صورت که از دو محفظه با اندازه های متفاوت استفاده می کنند ( محفظه بیرونی با اندازه ای بزرگتر ساخته می شود ) و پس از قرار گرفتن محفظه کوچک درون محفظه بزرگ میان آن دو فضایی باقی میماند، هوای داخل این فضا را به طور کامل تخلیه می کنند تا خلائی در این میان به وجود بیاید و این خلاء باعث ثابت ماندن دمای مایع می شود.

البته عوامل دیگری نیز در ثابت ماندن دمای مایع داخل فلاسک دخیل هستند اما مهمترین آنها همین خلاء می باشد.

فلاسک ها در مارک های مختلف ایرانی و خارجی در بازار موجود هستند و همین تنوع زیاد باعث سردرگمی برخی از افراد شده است و از افراد با تجربه و فروشنده ها میپرسند فلاسک چه مارکی خوبه؟ چه مارک فلاسکی عمر بیشتری دارد؟

انواع فلاسک های موجود در بازار

به طور کلی به هر وسیله ای که از خلاء برای ثابت نگه داشتن دمای خوراکی درون خود استفاده کند، فلاسک می گویند حال تفاوتی ندارد که این خوراکی جامد باشد یا مایع، گرم باشد یا سرد.

پس فلاسک های موجود در بازار به سه گروه عمده تقسیم می شوند:

  1. فلاسک چای

فلاسک چای فلاسکی است که از آن برای گرم ماندن آب جوش یا چای و قهوه استفاده می کنند. معمولا منظور از فلاسک همان فلاسک چای است یعنی زمانی که یک فرد واژه فلاسک را بکار میبرد منظورش فلاسک چای است زیرا دو مدل دیگر نام های دیگری دارند که با آن نام ها شناخته می شوند.

فلاسک چای با جنس، طرح، رنگ، ابعاد و ظرفیت های مختلفی تولید می شود تا هر شخص بتواند با توجه به نیاز خود یکی از انواع آن را خریداری کند.

  1. فلاسک آب

فلاسک آب با نام کلمن نیز شناخته می شود اما در اصل از خانواده فلاسک ها محسوب می شود زیرا خلاء  درون آن باعث ثابت ماندن دمای مایع می شود. از فلاسک یا کلمن آب برای ثابت ماندن دمای مایعات خنک مانند آب خنک، شربت خنک، آبمیوه و سایر مایعات خنک استفاده می شود.

کلمن ها نیز در سایزها، ظرفیت ها و جنس های مختلف تولید می شوند که یکی از جدیدترین مدل های کلمن که به تازگی راهی بازار شده است کلمن های شیشه ای می باشند که برای پذیرایی نیز بسیار شیک و مدرن هستند.

برخی از فلاسک های چای و آب نیز هستند که به صورت مشترک مورد استفاده قرار می گیرند و معمولا به آنها فلاسک کوهنوردی یا تک نفره گفته می شود.

  1. فلاسک غذا

فلاسک غذا در اصل همان ظرف غذایی است که غذای درون خود را گرم نگه میدارد.

ظروف نگهدارنده غذا به دو دسته تقسیم می شوند؛ دسته ای که فقط برای حمل و نگهداری غذا ساخته شده اند و دسته ای که علاوه بر حمل و نگهداری غذا به گرم ماندن غذا نیز کمک می کنند. که منظور ما از فلاسک غذا همین دسته دوم است زیرا این نوع ظروف نگهدارنده غذا مانند فلاسک های چای طراحی شده اند یعنی دو محفظه دارند و میان دو محفظه خلاء وجود دارد و همین خلاء باعث گرم ماندن غذا می شود.

فلاسک چه مارکی خوبه؟

بهترین برندهای فلاسک

فروشگاه اینترنتی کالای آشپزخانه چشمگیر سایتی کامل است که انواع فلاسک ها را با مارک ها و کیفیت های مختلف و خوب آماده فروش دارد. فلاسک ها در حجم های متفاوتی ارائه شده است. قیمت فلاسک چای یونیک 2 لیتری را می توانید در سایت چشمگیر مراجعه نمائید.

برندهای یونیک، یزدگل و LA ازجمله بهترین مارک های فلاسک موجود در بازار هستند. شما می توانید تنها با چند کلیک ساده فلاسک مورد نیاز خود را از فروشگاه آنلاین چشمگیر خریداری کنید و در صورت وجود هرگونه سوال با کارشناسان چشمگیر در ارتباط باشید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top