تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/06/02 - 20:25
کد خبر: 405661

«ضرغامی» توانایی توسعه گردشگری را دارد

نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان اینکه ضرغامی اهل رسانه است و می‌تواند مسئله گردشگری در ایران را توسعه دهد، گفت: ما نیازمند فردی استراتژیک مانند ضرغامی برای تصدی وزارت میراث فرهنگی است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در جلسه علنی عصر امروز سه شنبه (۲ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با گزینه پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهارداشت: عزت الله ضرغامی نیاز به معرفی بنده ندارد اما لازم دانستم نکاتی را مطرح کنم. البته ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای صحبت کردن در موافقت با وی ثبت نام کرده بودند و این نشان می‌دهد که اغلب نمایندگان شناخت کافی از توانایی‌های وی دارند.

وی بیان کرد: برخی افراد می گویند ضرغامی چهره ای با سابقه کار در عرصه فرهنگی و رسانه ای است و چرا برای وزارتخانه اقتصادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مجلس معرفی شده است؟ بنده معتقدم این گزاره کامل نیست.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اساسا چه کسی گفته است فرهنگ فقط منحصر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است؟ وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رویکرد تمدن سازی دارد و ما باید فرهنگ و تمدن ایران اسلامی را به جهانیان نشان دهیم که ضرغامی این ویژگی را به خوبی دارد.

قاضی زاده هاشمی افزود: جمهور ی اسلامی ایران جزو سه کشوری است که مراکز مختلف آن در یونسکو ثبت جهانی شده است اما دشمنان می‌خواهند ما را منزوی کنند. ابزار دیده شدن ما این است که از ظرفیت سفر استفاده کنیم و اقداماتی انجام شود تا مردم جهان به کشورمان بیایند و ظرفیت‌های ایران را ببینند.

وی تأکید کرد: ترویج مسئله گردشگری در جمهوری اسلامی ایران نیازمند تبلیغات است و به فردی نیاز دارد که تبلیغات و رسانه را به خوبی بشناسد و بتواند با همه گویش‌ها، اقوام و مذاهب صحبت کند و ضرغامی یک فرد رسانه‌ای و مناسب برای این وزارتخانه است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشمنان ما را تحریم کردند و اجازه فروش نفت به ایران نمی‌دهند و مسیر گشایش تحریم‌ها، توجه به گردشگری و سفر است و ما نیازمند فرد استراتژیک و با سابقه‌ای مانند عزت الله ضرغامی برای تصدی این وزارتخانه هستیم.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: ضرغامی چهره ای چند وجهی است، رسانه را می‌شناسد، اهل تعاملات اجتماعی است و با دولت های مختلف و در وزارتخانه های گوناگون کار کرده است.

وی اظهارداشت: بزرگترین حوزه‌ای که ما می‌توانیم به دنیا معرفی کنیم، تمدن دینی و اسلامی ایران است و باید از انتخاب ضرغامی برای تصدی این وزارتخانه استقبال کنیم.

قاضی زاده هاشمی متذکر شد: معمولا افراد تک بعدی برای تصدی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی انتخاب می شدند و این وزارتخانه تبدیل به حیاط خلوت افراد سیاسی می شد اما الان باید تصدی این وزارتخانه را به فرد باسابقه و با تجربه‌ای چون ضرغامی بسپاریم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد
صفحه نخست روزنامه‌های چهارشنبه ۵ اردیبهشت
وضعیت پریشان دانشگاه‌ها در آمریکا/ حمایت تمام قد دانشجویان از فلسطین در برابر رژیم بی‌آبرو
هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
کمک ۲۶میلیارد دلاری آمریکا به اسراییل در ۲۰۰مین روز جنگ
اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
تثبیت موقعیت ایران پس از عملیات وعده صادق
دکترین هسته ای ایران تغییر می کند؟
جنگ در غزه، تحصن در کلمبیا
تلویزیون اسرائیل تایید کرد؛ حمله جدید ارتش صهیونیستی در راه است
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
آگهی های عجیب و غریب در بازار تبلیغات
واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام
جمعی از کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
تمرین پرسپولیس با حضور بیرانوند برگزار شد
مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
چند درصد مردم ایران تلویزیون می‌بینند؟
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
ادای احترام رئیس جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top