تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/06/07 - 11:41
کد خبر: 406038

بهترین شیرآلات ایرانی؛ معرفی ۵ برند برتر شیرآلات ایرانی

رتبه سوم بهترین شیرآلات ایرانی به شیرآلات راسان تعلق میگیرد. این تولید کننده در ابتدا فعالیت خود را با واردات شیرآلات آغاز نمود اما پس از مدتی اقدام به تولید نمود و در این سالها توانسته است به نامی آشنا در صنعت شیرآلات تبدیل شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، اولین سوال افرادی که میخواهند اقدام به خرید شیرآلات انجام دهند، این است که بهترین شیرآلات ایرانی کدام هستند؟ این شیرآلات چه تفاوتی با دیگر شیرآلات موجود در بازار دارند؟ این سوالات باعث شد تا ما به همین دلیل ما تصمیم بگیریم در یک مقاله به معرفی بهترین شیرآلات ایرانی و ویژگی های آنها بپردازیم تا خانواده ها با آشنایی کامل اقدام به خرید نمایند.

بهترین شیرآلات باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟

شاید پیش از آنکه به بهترین شیرآلات ایرانی بپردازیم، باید با این نکته آشنا شویم که اصولا شیرآلاتی که در لیست بهترین ها قرار میگیرند، باید چه ویژگی هایی داشته باشند. دانستن این ویژگی ها میتواند در هنگام خرید شیرآلات نیز به شما کمک نماید.

بهترین شیرآلات ایرانی؛ معرفی ۵ برند برتر شیرآلات ایرانی

·جنس بدنه شیرآلات

جنس بدنه شیرآلات از مهمترین ویژگی های هر شیر به حساب می آید. بدنه شیرآلات را معمولا از برنج یا سرب می سازند تا بدنه دوام لازم را داشته باشد. البته ذکر این نکته بسیار مهم است که سرب به دلیل واکنش شیمیایی با آب، میتواند سلامتی انسان را تهدید نماید و به همین دلیل امروزه تولید کنندگان شیرآلات یا بدنه شیرآلات را به طور کامل از برنج می سازند یا آنکه درصد بسیار کمی از بدنه را سرب تشکیل میدهد تا سلامتی انسان ها به خطر نیافتد.

شیرآلات با بدنه تمام استیل، محصول جدیدتری در این حوزه است که در این چند سال اخیر به بازار راه پیدا نموده است. این نوع بدنه در عین حال که ظاهر زیبایی دارد، اما قیمت بالاتری نسبت به شیرآلات با بدنه برنج دارد.

·آبکاری با کیفیت

بهترین شیرآلات ایرانی؛ معرفی ۵ برند برتر شیرآلات ایرانی

دومین نکته ای که میتواند بر روی کیفیت یک شیر تاثیرگذار باشد، آبکاری آن است. آبکاری از مهمترین فرآیندهای تولید شیرآلات محسوب میشود و به طور مستقیم با دوام شیرآلات ارتباط دارد. در حال حاضر سه نوع آبکاری وجود دارد؛ آبکاری کروم، آبکاری رنگ پودری الکترواستاتیک و آبکاری PVD.

مورد اول که آبکاری کروم نام دارد، مرسوم ترین نوع آبکاری است که بسیاری از تولید کنندگان شیرآلات از این نوع آبکاری استفاده میکنند. آبکاری شیرآلات به روش کروم کمک میکند تا سالهای بسیاری رنگ شیرآلات به حالت اولیه خود باقی بماند.

روش دیگری که آبکاری به کمک آن صورت میگیرد، آبکاری رنگ پودری الکترواستاتیک است. اگر دیده باشید، بر روی برخی از شیرآلات لکه های آب یا اثر انگشت افراد به جا میماند و در اکثر مواقع زیبایی شیرآلات را تحت الشعاع قرار میدهد. برای حل این مشکل، معمولا از آبکاری رنگ پودری الکترواستاتیک استفاده میشود. این نوع آبکاری نیز به دوام بالاتر شیر کمک می نماید و رنگ شیر را برای سالیان متمادی حفظ میکند. البته این آبکاری کمی از آبکاری کروم گرانتر است.

جدیدترین نوع آبکاری، آبکاری با دستگاه PVD است که در شرایط خلاء انجام میشود و کیفیت بسیار بالایی دارد. اگر شیرآلات رنگی را که به صورت مات یا براق هستند، دیده باشید، معمولا برای این نوع شیرآلات، از آبکاری با دستگاه PVD استفاده شده است. این دستگاه به ندرت در کشور وجود دارد و چند برند مشهور از آن استفاده میکنند. آبکاری با این روش که دقت بسیار بالایی دارد، تمام آن چیزی را که از یک آبکاری با کیفیت انتظار دارید، برآورده میکند.

·برخورداری از کارتریج و پرلاتور مناسب

کارتریج و پرلاتور، دو قطعه بسیار مهم در شیرآلات هستند. کارتریج در بدنه شیرآلات اهرمی قرار میگیرد و شما به کمک آن میتوانید درجه حرارت آب گرم و سرد را تنظیم نمایید. اگر این قطعه کیفیت لازم را نداشته باشد، اهرم شیر سفت میشود و کار شما را سخت میکند.

پرلاتور نیز قطعه مهم دیگر در شیرآلات است. پرلاتور وظیفه دارد تا به مصرف بهینه آب کمک نماید. با استفاده از پرلاتور، به جای خروج آب، ترکیب آب و هوا از شیر خارج میشود و در مقایسه با شیرآلاتی که این قطعه را ندارند، مصرف آب کمتر خواهد بود. همچنین استفاده از پرلاتور در میزان یکنواختی آب خروجی نیز تاثیرگذار است.

بهترین شیرآلات همواره از بهترین کارتریج و پرلاتور در محصولات خود استفاده میکنند تا مصرف کنندکان از این بابت مشکلی نداشته باشند.

بهترین شیرآلات ایرانی

بهترین شیرآلات ایرانی؛ معرفی ۵ برند برتر شیرآلات ایرانی

در این قسمت به معرفی بهترین شیرآلات ایرانی میپردازیم. اصلیترین ملاک ما، نظرات کارشناسان این حوزه و جلب رضایت مشتریان بوده است.

1.شیرآلات قهرمان

اولین برند در لیست بهترین شیرآلات ایرانی، شیرآلات قهرمان است. از تاسیس کارخانه شیرآلات قهرمان بیش از 40 سال میگذرد و در حدود نیم قرن از فعالیت در حوزه تولید و عرضه شیرآلات، قهرمان به عنوان بهترین برند ایرانی تولید شیرآلات شناخته میشود. کارخانه اصلی قهرمان در استان اردبیل واقع شده است و محصولات آن بر اساس جدیدترین متدهای بین المللی تولید میشوند. شما در محصولات قهرمان، تمام شیرآلات مورد نیاز یک خانه را با بالاترین کیفیت پیدا خواهید نمود. همچنین شیرآلات قهرمان در سال 1398، به عنوان برند برتر در کیفیت و تنوع شیرآلات ایرانی برگزیده شده است.

2.شیرآلات کی دبلیو سی

شیرآلات کی دبلیو سی (KWC) در اصل یک محصول خارجی و سوئیسی است که شرکت شیرهای ساختمانی و صنعتی ایران در دهه 60 تکنولوژی تولید این محصول را به کشور وارد نمود و تولید این محصول را تحت لیسانس شرکت KWC آغاز نمود. شیرآلات کی دبلیو سی تولید داخل، کیفیتی همانند محصول خارجی آن دارد و تمام فرآیندهای تولید آن به طور کامل در کارخانه و توسط ماشین آلات پیشرفته خارجی انجام میشود. محصولات این برند شامل شیرآلات آشپزخانه، شیرآلات دستشویی، شیرآلات حمام و شیرآلات هوشمند چشمی میشود.

3.شیرآلات راسان

رتبه سوم بهترین شیرآلات ایرانی به شیرآلات راسان تعلق میگیرد. این تولید کننده در ابتدا فعالیت خود را با واردات شیرآلات آغاز نمود اما پس از مدتی اقدام به تولید نمود و در این سالها توانسته است به نامی آشنا در صنعت شیرآلات تبدیل شود. آبکاری شیرآلات تولید شده توسط راسان با استفاده از دستگاه PVD است که از بهترین روش های آبکاری به شمار میرود. شیرآلات راسان تمام تلاش خود را انجام داده است تا محصولاتی با بالاترین کیفیت تولید نماید و بتواند علاوه بر مشتریان داخلی، در بازارهای خارجی نیز مشتریانی را برای خود دست و پا نماید.

4.شیرآلات شودر

شیرآلات شودر، برند دیگری است که در جمع بهترین شیرآلات ایرانی حضور دارد و توانسته است دیگر برندها را با محصولات با کیفیت خود به چالش بکشد. شیرآلات شودر هدف خود را تولید محصولاتی با طراحی جذاب و متفاوت، آبکاری با کیفیت و مصرف بهینه آب قرار داده است و این اهداف آن را تبدیل به یکی از بهترین تولید کنندگان داخلی شیرآلات تبدیل نموده است. این برند نیز همانند دیگر تولید کنندگان، مشتریان فراوان داخلی و خارجی دارد.

5.شیرآلات درخشان

آخرین برندی که در این مقاله به آن اشاره خواهیم نمود، شیرآلات درخشان است. شیرَالات درخشان بیش از 30 سال است که در این حوزه فعالیت میکند و در این مدت توانسته است مشتریان بسیاری را به خرید محصولات خود مجاب نماید. کیفیت مطلوب محصولات و تنوع بالای آنان، دو ویژگی شاخص شیرآلات درخشان است.

در این مقاله قصد داشتیم بهترین شیرآلات ایرانی را به شما معرفی نماییم. تمام این برندها از بهترین ها هستند و خرید محصولات برندهای معرفی شده، میتواند نیاز شما را برآورده سازد. شما با توجه به انتظاراتی که دارید، میتوانید محصول موردنظر خود را از میان محصولات این برندها بیابید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
صفر تا صد انتخاب رشته مقطع دکتری ۱۴۰۳
قطر: بهترین راه توقف تنش منطقه، پایان دادن به جنگ غزه است
غرب و اسرائیل مواظب رفتارهایشان باشند!
جهان ۲۴۶ میلیارد دلار زیان، فقط به خاطر لجبازی های اردوغان
ایران از همیشه در منطقه قوی تر است
زمین‌لرزه شدیدی جنوب ژاپن را لرزاند
پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
زمان حمله اسرائیل به ایران فاش شد
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
قوانین کپی رایت اینستاگرام: سفری در دنیای مالکیت معنوی
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
بلیچینگ چیست و چگونه انجام می‌شود؟
قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟
دعوت از وزاری چند کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب
۷ پیشنهاد خرید کادو برای دانشجوی حقوق از وکیل استور
مسعود نجابتی تندیس طلای چهره هنر انقلاب را به مردم غزه تقدیم کرد
افزایش ۲۰ درصدی در حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد
۴ نکته مهم همکاری نکردن کودک برای از پوشک گرفتن + راه‌حل‌های آن!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top