تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/06/25 - 14:23
کد خبر: 407932

راهنمای خرید بهترین کرم مرطوب کننده: مقایسه ۲ برند با محصولات اعجاب انگیز

پوستی که دهیدراته شده باشد شروع به کومدون‌زایی و بروز جوش و آکنه می‌کند. کرم آبرسان دست و صورت مورینگا امو مناسب پوست چرب و مختلط ضد جوش است و دارای خواص آنتی اکسیدانی نیز می‌باشد

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، نرم و لطیف نگه داشتن پوست کم‌ترین کاری است که می‌توانیم برای آن انجام بدهیم و در واقع سرآغاز و مقدمه رسیدگی به پوست محسوب می‌شود. پوست ما، به ویژه پوست صورتمان باید به طور دائم مرطوب شود و نباید خشک بماند یا علائم خشکی را در خود نمایان کند. می‌دانیم که استفاده از محصولات مرطوب کننده و آبرسان الزامی بوده و بدون آن‌ها پوست دهیدراته و ضعیف می‌شود. حال باید دید که چه محصولی تاثیر بهتری بر پوست دارد و نیازهای آن را برطرف می‌کند.

راهنمای خرید بهترین کرم مرطوب کننده: مقایسه ۲ برند با محصولات اعجاب انگیز

لافارر

یکی از برندهایی که دست به تولید کرم مرطوب کننده زده لافارر است. این برند چهار محصول منحصر به فرد را روانه بازار کرده، که هر یک برای یک نوع پوست فرموله شده و دارای ترکیبات مختلفی هستند. لاین کرم مرطوب کننده و آبرسان لافارر با بهره گرفتن از مواد و عصاره‌های گیاهی و تکنولوژی به روز توانسته حفاظت خوبی را برای پوست تامین کند و دست و صورت، که مدام در خطر آلودگی‌های محیطی قرار دارند را مرطوب و هیدراته نگه دارد. تمامی محصولات این لاین حجم 75 میلی لیتر دارند و برای دست و صورت و گردن مناسب اند.

کرم کنترل کننده چربی و مات کننده لافارر

این محصول برای افراد با پوست چرب فرموله شده و دارای فرمولاسیونی ویژه است که آن را برای استفاده پیش از آرایش نیز مناسب می‌کند. خرید کرم مرطوب کننده کنترل کننده چربی لافارر به شما کمک می‌کند تا پوستی نرم و لطیف داشته باشید و چربی آن را تعدیل دهید. این محصول دارای عصاره گیاهان آنانتیاکلرانتا، بابونه، آلوئه ورا، گل همیشه بهار و همچنین دایمتیکون، آلانتوئین، اوره، اولئانولیک اسید، زینک پی سی ای، سدیم پی سی ای، سدیم هیالورونات، سدیم لاکتات و گلیسیرین است.

کرم مرطوب کننده و کنترل کننده چربی لافارر سبوم خروجی از غدد چربی را کاهش می‌دهد و جلوه‌ای مات و طبیعی ایجاد می‌کند. این محصول ضد حساسیت و التهاب بوده، بدون چربی و مواد کومدوژن است و منافذ مسدود شده پوست را باز می‌کند. کرم کنترل کننده چربی و مات کننده لافارر همچنین خاصیت جوان کنندگی دارد و پوست را تغذیه می‌کند.

 کرم مرطوب کننده و آبرسان لافارر مناسب پوست نرمال و مختلط

محصول شماره دو لافارر برای پوست نرم و مختلط طراحی شده و دارای روغن زیتون، روغن بادام شیرین، موم عسل، لانولین، عصاره بابونه، گل همیشه بهار، آلوئه ورا و گلیسیرین، سدیم پی سی ای، آلانتوئین، استئاریک اسید، سدیم هیالورونات و سدیم لاکتات است. کرم مرطوب کننده و آبرسان لافارر چربی مفید پوست را افزایش می‌دهد و از این رو لایه‌ای محافظتی در مقابل تبخیر آب به وجود می‌آورد. خواص آبرسانی آن باعث جذب آب به پوست شده و آنتی اکسیدان‌های بسیار از پیری زودرس جلوگیری می‌کنند.

کرم مرطوب کننده و آبرسان لافارر مناسب پوست نرمال و مختلط نیز سبک، غیر کومدون‌زا، ضد التهاب، آنتی باکتریال و مات کننده است.

راهنمای خرید بهترین کرم مرطوب کننده: مقایسه ۲ برند با محصولات اعجاب انگیز

کرم مرطوب کننده و آبرسان لافارر مناسب پوست خشک

ترکیبات این محصول نیز با محصول پیشین یکی است و به شکل متفاوتی ترکیب و فرموله شده تا برای پوست خشک و دهیدراته مناسب باشد. کرم مرطوب کننده و آبرسان لافارر مناسب پوست خشک اثر چربی ندارد و حس سنگینی ایجاد نمی‌کند؛ در عوض احساس نرمی و انعطاف به وجود می‌آورد و قوام دهنده و استحکام بخش است. خواص آنتی اکسیدانی و لطافت بخشی محصول پوست را جوان کرده و آن را برای مدت طولانی شاداب نگه می‌دارند. کرم مرطوب کننده و آبرسان لافارر مناسب پوست خشک عمق چین و چروک‌ها را کاهش می‌دهد و ضد حساسیت و خارش و قرمزی است.

کرم مرطوب کننده و آبرسان لافارر مناسب پوست حساس

تمامی محصولات لافارر ضد حساسیت اند و با در نظر گرفتن واکنش‌های آلرژیک پدید آمده اند. کرم مرطوب کننده و آبرسان لافارر مناسب پوست حساس اما دارای عصاره مالوا و گریپ فروت است و با داشتن ترکیباتی که برای محصولات قبلی گفتیم، پوست را آرام کرده، التهاب را از بین می‌برد. گریپ فروت خود ماده‌ای غنی و سرشار از آنتی اکسیدان است و از پیری زودرس جلوگیری می‌کند. این ماده به تنفس سلولی بافت پوست کمک می‌کند و خشکی را از بین می‌برد.

خرید کرم مرطوب کننده و آبرسان لافارر مناسب پوست حساس مکمل خرید کرم ضد آفتاب است؛ چرا که لایه‌ای محافظتی ایجاد می‌کند و از قرمزی پوست پیشگیری می‌نماید.

مورینگا امو

اگر بخواهیم کرم آبرسان مورینگا امو را با کرم لافارر مقایسه کنیم، در ابتدا متوجه تفاوت قیمت زیاد این دو با یکدیگر می‌شویم. این در حالی است که بسته بندی هر دو محصول تیوبی و یک شکل بوده و حجم آن‌ها نیز با هم برابر است. پس بیایید به ترکیبات محصولات نگاهی بیندازیم و ببینیم لافارر چه برتری نسبت به مورینگا امو دارد که قیمت آن دو برابر است.

گفتنی است که مورینگا امو علاوه بر کرم، روغن آرامش بخش پوست و سرم مراقبت از صورت نیز تولید کرده که پوست را مرطوب و صاف می‌کنند و بسیار مغذی و جوان کننده اند.

راهنمای خرید بهترین کرم مرطوب کننده: مقایسه ۲ برند با محصولات اعجاب انگیز

کرم آبرسان دست و صورت مورینگا امو مناسب پوست چرب و مختلط

پوستی که دهیدراته شده باشد شروع به کومدون‌زایی و بروز جوش و آکنه می‌کند. کرم آبرسان دست و صورت مورینگا امو مناسب پوست چرب و مختلط ضد جوش است و دارای خواص آنتی اکسیدانی نیز می‌باشد. این محصول ترکیباتی شامل روغن چای، روغن چیا، روغن آرگان، روغن برگ مورینگا اولیفرا، روغن هسته مورینگا اولیفرا، روغن هسته انگور، روغن دانه آفتاب گردان، آلانتوئین، آسکوربیک اسید، هیدروویتون، ویتامین A و Eرا دربردارد. همان طور که می‌بینیم ترکیبات این محصول نسبت به محصولات لافارر چرب بوده و دارای روغن‌های بسیار است. اما این محصول اثر سنگینی ایجاد نمی‌کند و منافذ را نمی‌بندد و سریع جذب پوست شده، آن را مات و طبیعی نشان می‌دهد.

کرم آبرسان دست و صورت مورینگا امو مناسب پوست خشک و حساس

این محصول کلیه ترکیبات محصول پیشین به جز روغن چای و روغن چیا را دارا است و به جای آن‌ها رزهیپ و کاهای دارد. کرم آبرسان دست و صورت مورینگا امو مناسب پوست خشک و حساس پوست را تسکین می‌دهد و خاصیت ارتجاعی پوست را بالا می‌برد. این محصول به ترمیم سلول‌ها و ازیاد کلاژن و الاستین کمک می‌کند و ضد التهاب است. یک آبرسانی مناسب به همراه التیام بخشی، همان چیزی است که افراد با پوست خشک و حساس به آن نیاز دارند.

در نهایت

اگر به دنبال محصول تخصصی‌تری برای پوست خود می‌گردید، باید بدانید که لافارر در تولید محصولاتی دقیقا مطابق با نیازهای شما از تبحر بیشتری برخوردار است. اما مورینگا امو، قیمت کم‌تری دارد و به صرفه‌تر است؛ مضاف بر این که این برند نیز از ترکیبات گیاهی بهره می‌برد و محصولات آن عارضه و التهاب ایجاد نمی‌کنند. پیشگام نگار امکان خرید کرم مرطوب کننده و مقایسه انواع آن‌ها با یکدیگر را در سایت خود میسر کرده و با چند کلیک ساده می‌توانید بهترین محصولات موجود در بازار را دری منزل خود داشته باشید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top