تاریخ انتشار: شنبه 1400/06/27 - 09:58
کد خبر: 408018

اقدامات دانشگاه شریف در بازسازی خوابگاه‌های دانشجویی

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف با اعلام اتمام تزریق نوبت اول واکسن اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه اظهار کرد: اقدامات زیرساختی و بازسازی در زیر مجموعه‌های دانشگاه شریف و خوابگاه‌ها انجام شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، عمادالدین فاطمی‌زاده در مورد برنامه‌های بازگشایی دانشگاه صنعتی شریف اظهار کرد: امیدواریم که در سال تحصیلی جدید، به تدریج و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده به سمت بازگشایی دانشگاه برویم. بازگشایی یکباره دانشگاه مطابق آنچه که "وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی" و "وزارت علوم، تحقیقات و فناوری"  اعلام کردند، امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: آغاز ترم جدید به صورت مجازی است و در ادامه، در بازه‌های زمانی که از مراجع ذی‌ربط برگزاری حضوری بلامانع اعلام شود به سمت حضوری شدن پیش می‌رویم.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف، در مورد واکسیناسیون دانشجویان نیز گفت: فرایند واکسیناسیون دانشجویان از روز شنبه آغاز شد و تزریق نوبت اول واکسن تمام افرادی که در سامانه اعلام شده ثبت‌نام کرده بودند، انجام شده است.

وی افزود: روزانه به طور متوسط به ۶۰۰ نفر واکسن تزریق شده است که البته ظرفیت مجموعه برای تزریق واکسن بیش از این است.

دکتر فاطمی‌زاده در مورد آغاز واکسیناسیون همسر و فرزندان بالای ۱۸ سال اساتید و کارمندان و دانشجویان متاهل نیز گفت: طبق مجوزهای وزارت بهداشت، واکسیناسیون این گروه‌ها نیز انجام شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف همچنین اظهار کرد: عمده واکسیناسیونی که تا کنون انجام شده، مربوط به نوبت اول بوده و در انتهای مهرماه و ابتدای آبان ماه نیز برنامه تزریق نوبت دوم را داریم.

وی گفت: موضوع بازگشایی حضوری دانشگاه نیز بیشتر وابسته به همین انجام تزریق نوبت دوم و گذشت دو تا سه هفته از آن خواهد بود.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف،  در مورد اقداماتی که در رابطه با تعمیر اساسی و بازسازی فضاهای دانشجویی از جمله خوابگاه‌ها صورت گرفته نیز گفت: حدود ۲۰۰ اتاق دانشجویی بازسازی اساسی و رنگ‌آمیزی کلی و فضاهایی عمومی نیز زیباسازی شده است. همچنین در خوابگاه دختران طرشت ۲ نیز یک زمین ورزشی روباز احداث شده است.

وی افزود: برای سهولت حال دانشجویان و همینطور صرفه جویی در مصرف انرژی برای حدود ۴۰۰ اتاق درب و پنجره دو جداره نصب شده که امیدواریم تا پایان سال  برای ۱۴۰ اتاق دیگر درب و پنجره دوجداره دیگر هم نصب شود. انجام این کار بودجه قابل توجهی نیاز دارد و امیدواریم بتوانیم با تاُمین بودجه تا پایان سال به تدریج کار را به پایان برسانیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، دکتر فاطمی‌زاده اعلام کرد: در فرآیند بازسازی خوابگاه‌ها، موارد متعددی از جمله تعویض کولرهای فرسوده (۱۰۰دستگاه)، محوطه سازی کامل در خوابگاه آزادی و شهید حیدرتاش، اصلاح و ترمیم بخشهایی از محوطه دیگر خوابگاه ها، ترمیم و اصلاح تعدادی از درب‌های چوبی ( ۲۰۰ درب)، نصب حفاظ و جان پناه برای ۱۰۰ واحد، ایزوگام کامل خوابگاه ها، ترمیم و تعمیر آشپزخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی ( شیرآلات، روشنایی، سیستم تهویه، اجاق گازها و...) سالن‌های مطالعه (میز، صندلی، روشنایی و...)، نمازخانه‌ها(رنگ‌آمیزی، اصلاح روشنایی، سیستم گرمایش، سرمایش و صوتی)، اصلاح روشنایی، سیم کشی، تعویض چراغ‌ها فرسوده در تمام فضاهای عمومی و بالکن‌ها و اصلاح تعدادی از تابلوهای برق اصلی و فرعی انجام شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در پایان گفت: همچنین در دانشگاه شریف ۲۰۰ اتاق به صورت کامل و با ظاهری جدید بازسازی شده و برنامه داریم ۱۵۰ اتاق دیگر هم تا پایان سال بازسازی شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top