تاریخ انتشار: شنبه 1400/06/27 - 16:01
کد خبر: 408119

ثبت نام ۱۰ هزار دانشجو در پویش «مجاهدین واکسیناسیون»

بیش از ۱۰ هزار دانشجوی دانشگاه‌های علوم پزشکی در پویش «مجاهدین واکسیناسیون» ثبت نام کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم؛ آمار ثبت نام دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی که در روز‌های گذشته از پویش «مجاهدین واکسیناسیون» استقبال کردند به مرز 10 هزار نفر رسید.

دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی در قالب تشکل‌های سیاسی، کانون‌های فرهنگی، انجمن‌های علمی، شورا‌های صنفی و همتایاران سلامت با این پویش همراهی کرده‌اند.

این پویش از روز چهارشنبه 17 شهریورماه پویش «مجاهدین واکسیناسیون» در دو بخش تزریقات واکسن و پذیرش و ثبت نام آغاز به کار کرده است و تاکنون بیش از 9 هزار و 930 دانشجو در این طرح ثبت نام کرده اند.

سامانه ثبت‌نام دانشجویان داوطلب به منظور مشارکت و یاری در امر واکسیناسیون عمومی با همکاری معاونت‌های «فرهنگی - دانشجویی» و «بهداشتی» وزارت بهداشت راه‌اندازی شد. دانشجویان داوطلب می‌توانند در این سامانه ثبت‌نام کرده و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند و یاریگر کادر پرتلاش بهداشتی و درمانی کشور باشند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top