تاریخ انتشار: شنبه 1400/06/27 - 16:16
کد خبر: 408123

مرکز فروش عطر و ادکلن با قیمت مناسب برای دانشجویان ایران

شما عزیزان نیز می توانید جهت مشاهده محصولات دیگر این رسانه تخصصی فروش عطر اورجینال، همین حالا به وب سایت عطرکده مراجعه نموده و از سایر عطر های اصل ما دیدن فرمایید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، زمانی که به عنوان یک دانشجو به کلاس های دانشگاه، لزوما قرار نیست افرادی را مشاهده کنید که خیلی به خودشان رسیده اند و استایل خاصی برای لباس پوشیدن یا تیپ و ظاهر خود انتخاب کرده اند.

جدا از ذوق اولیه که افراد برای رفتن به دانشگاه دارند و سعی می کنند به بهترین شکل خود در محیط جدیدی که می خواهند به آن پا بگذارند وارد شوند، پس از گذشت نهایت یک سال دانشگاه برای شما به یک محیط عادی تبدیل خواهد شد که در اواخر تحصیل خود صرفا به «مرتب بودن» خود اهمیت می دهید!

اما این مسئله نباید باعث شود که شما به خوش پوشی و ظاهر خود کم اهمیت باشید، بلکه می توانید از این فرصت استفاده کرده و در بین افراد به خوبی بدرخشید.

عطر های زیادی برای سبک های زندگی، شخصیت ها و استایل های مختلف طراحی شده اند و یک عطر دانشگاهی خوب می تواند به خوبی با شرایطی که در آن هستید، یا استایلی که برای تیپ، ظاهر و شخصیت خود انتخاب کرده اید سازگاری داشته باشد.

بهترین عطر برای زدن و رفتن به دانشگاه چیست؟ خوب، از آنجایی که انتخاب عطر تا حد زیادی بسته به سلیقه و علایق شما دارد، هیچ پاسخ قاطعی نمی توان به آن داد.

با این حال، عطرکده، بزرگترین مرکز خرید ادکلن اورجینال در ایران، در این مقاله قصد دارد برخی از بهترین عطر هایی که می توانید بسته به حال و مودتان انتخاب کنید را به شما عزیزان معرفی نماید.

یکی از نکات مهم در هنگام خرید عطر برای دانشگاه این است که عطر دانشگاه ترجیحا می بایست عطری باشد که از نظر اقتصادی معقول تر باشند. همچنین می توانیم از دیگر انواع عطر ها مثل ادکلن یا ادوتویلت ها استفاده کنیم، که در این خصوص عطرکده یک مقاله ی تخصصی درخصوص اینکه عطر به صرفه تر است یا ادکلن منتشر کرده است که پیشنهاد میکنیم از دست ندهید!

مرکز فروش عطر و ادکلن با قیمت مناسب برای دانشجویان ایران

چه عطر هایی برای دانشگاه بهترند؟

اگر شما یکی از آن دسته از افرادی هستید که نمی خواهید از این روند پیروی کنید و همیشه در محیط دانشگاه و جمع دوستان و همکلاسی های خود خوش استایل تر و برجسته تر از دیگران باشید، استفاده از یک عطر مناسب می تواند یکی از اولین و مهم ترین قدم هایی باشد که باید بردارید.

یکی از نکات مهم خرید عطر و ادکلن این است که بدانید می خواهید عطرتان چه مودی بوده و برای چه نوع شرایطی بهتر باشد. تنوع عطر ها و ادکلن های موجود در بازار امروزه آنقدر زیاد است که شما می توانید هر حس و حالی که دارید (دِپرِس، بیحال، هایپ و شاداب و ...)، مطابق با همان یک عطر انتخاب کنید!

در ادامه بهترین عطر ها را برای حس و حال های مختلف به شما عزیزان پیشنهاد کرده ایم که می توانید آنها را مستقیما از عطرکده خریداری کنید:

می خواهید دلربا باشید؟

بهترین عطری که یک خانم می تواند زمانی که می خواهد دلربایی خود را به بالاترین حد خود برساند ادکلن الین موگلر (Alien Mugler) است که طبع و خاصیت آن را می توان تنها با نگاه کردن به شیشه ی بنفش و جذاب آن درک کرد.

ادکلن الین یکی از بهترین عطر های موجود در بازار از نظر میزان پراکندگی و ماندگاری دارد و می تواند یک انتخاب عالی برای خانم های دانشجو باشد.

الین موگلر دارای رایحه ای بی نظیر و خاص است با یک شیشه ی بنفش جیغ است که شما را به یک بانوی دلربا، شیک و جذاب تبدیل خواهد کرد.

طراحان این عطر یعنی دومنیک روپین و لورانت برویه توانسته اند به هنرمندانه ترین شکل رایحه های نت های چوبی، کهربا و گل یاس را با همدیگر ترکیب کنند تا بوی بی نظیر و شگفت انگیز این عطر ر به عمل بیاورند.

بطور کلی سفری که این عطر ما را به آن می برد با بوی یاس شروع می شود، و در نت دوم از میان رایحه های چوبی و حس و حال جنگلی عبور می کنیم تا در نهایت به بوی گرم و اغوا کننده ی کهربا برسیم.

مرکز فروش عطر و ادکلن با قیمت مناسب برای دانشجویان ایران

وقتی حس تازگی و شادابی داریم چطور؟

سال 2005 بود که کمپانی جهانی و شناخته شده ی بولگاری به بازار فروش عطر و ادکلن پا گذاشت و محصول بی نظیر خود یعنی ادکلن آکوا بولگاری شگفت انگیز را به بازار معرفی کرد.

Bvlgari Aqva از ابتدای زمان معرفی خود توانست توجه شگفت انگیزی از سوی مخاطبان جلب کند و با آمار فروش بسیار بالای جهانی در بالای جدول فروش عطر و ادکلن قرار بگیرد.

محصول بسیار جادویی ژاکوئز کالوائیر در شیشه ای گرد و در طیف رنگی آبی ارائه شده است که می تواند حس دریایی و شاداب را به آقایانی که حس سرزندگی و با انگیزه بودن می کنند ارائه نماید.

ادکلن آکوا بولگاری در اولین نت خود روایح مرکباتی و تابستانی پرتقال، نارنگی، دانه پتی به همراه سیتروس را جای داده است که یک رایحه ترش، انرژی دهنده و فوق العاده جذاب را به شما می دهد.

بعد از آن علف دریایی، پنبه، جلبک دریایی و اسطوخودوس ما را در نت میانی همراهی می کنند که این نت ماندگار ترین نت این عطر به شمار می رود.

در آخر ادکلن آکوا بولگاری به ما رایحه ی عنبر، مریم گلی، نعناع هندی و سدر را ارائه می کند همه ی اینها در کنار روایح معطر درختان و مواد معدنی در کل یک عطر تمام و کمال، شاداب و انرژی بخش را در اختیارمان می گذارد.

عطرکده یکی از اصلی ترین مراکز خرید ادکلن اورجینال آکوا بولگاری در ایران می باشد و شما عزیزان نیز می توانید محصول اصل خود را در کوتاه ترین زمان سفارش دهید!

مرکز فروش عطر و ادکلن با قیمت مناسب برای دانشجویان ایران

ادکلن ورساچه مشکی

عطر دیگری که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم محصولی هست که قطعا تا به حال حداقل یکبار نام آن را به گوش خود شنیده اید.

ادکلن ورساچه مشکی یکی از محصولات پر طرفداری است در میان خانم های دانشجو می باشد و توانسته است به یکی از اولین انتخاب های آنها تبدیل شود.

ورساچه مشکی جدای از بوی فوق العاده جذاب و اغوا کننده ای که دارد، طراحی زیبا، مدرنی داشته که دارای غلظت بسیار عالی می باشد که همین مسئله باعث شده قدرت ماندگاری و پخش بوی بسیار بالایی داشته باشد.

روایح و نت های تشکیل دهنده ی این ادکلن که با نام ادکلن ورساچه بنفش نیز شناخته می شود را می توانید در ادامه مشاهده نمایید:

  • نت اولیه : زنجبیل، فلفل، هل
  • نت دوم : گل صدتومانی، شکوفه پرتقال، نارگیل، گاردنیای یاسمنی
  • نت سوم : چوب صندل سفید، مشک، کهربا

اما فقط این نیست! مواردی که در این مقاله به آنها اشاره شد، تنها برخی از محصولات فوق العاده ای هستند که عطرکده به مناسبت روز دانشجو برای آنها تخفیف های ویژه ای اعمال کرده است.

شما عزیزان نیز می توانید جهت مشاهده محصولات دیگر این رسانه تخصصی فروش عطر اورجینال، همین حالا به وب سایت عطرکده مراجعه نموده و از سایر عطر های اصل ما دیدن فرمایید.

https://atrkadeh.com/

  • تلفن تماس: 02188248112 | 09351333719
  • پاسخگویی از ساعت 10 الی 17 (به جزء ایام تعطیل)
  • آدرس دفتر: تهران، شهرآرا، خیابان آرش مهر، بلوک چهاردهم

در نهایت ضمن داشتن بهترین آرزو ها برای شما همراهان گرامی و بخصوص دانشجویان عزیز، امیدواریم که این مقاله برای شما عزیزان مناسب بوده باشد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کار سختی که ایران کرد
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران
وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top