تاریخ انتشار: چهارشنبه 1400/06/31 - 21:30
کد خبر: 408694

تمرین پر فشار پرسپولیس در نوبت عصر

تمرین نوبت عصر پرسپولیس در شهید کاظمی برگزار شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران که صبح امروز یک نوبت تمرین را انجام داده بودند، نوبت دوم تمرین امروز چهارشنبه را از ساعت 18 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند که 80 دقیقه به طول انجامید.

تمرین پر فشار پرسپولیس در نوبت عصر

بازیکنان پیش از شروع رسمی تمرین در زمین حاضر بودند و کارهای چالشی و افزایش مهارت را انجام می‌دادند. بخش اصلی با گرم کردن و آقا وسط شروع شد و با پاسکاری ترکیبی و کوتاه ادامه پیدا کرد.

بخش بعدی، تمرین پرفشاری برای حفظ توپ بود. بازیکنان در دو گروه در منطقه‌ای مشخص از میانه زمین باید توپ را بین هم تیمی‌ها به گردش در می‌آوردند و گروه دیگر باید توپ را می‌گرفت. فوتبال درون تیمی هم پایان بخش تمرین بود.

در این تمرین کمال کامیابی نیا و علی شجاعی مانند روزهای قبل به تمرینات اختصاصی پرداختند. سرخپوشان که در شنبه پیش رو یک بازی تدارکاتی دارند، فردا و پس فردا روزانه یک جلسه تمرین خواهند داشت.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top