تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/07/01 - 08:50
کد خبر: 408717

سالن‌های ورزشی دانشگاه در سال جدید بازگشایی نمی‌شوند

مدیر امور دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: تا واکسیناسیون کامل دانشجویان سالن‌های ورزشی دانشگاه را بازگشایی نخواهیم کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امیر غفرانی مدیر امور دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، درباره بازگشایی سالن‌های ورزشی دانشگاه از ابتدای سال تحصیلی جدید اظهار کرد: سالن‌های ورزشی به علت اینکه سر بسته هستند از ابتدای سال تحصیلی جدید به هیچ عنوان باز نخواهند شد، ولی در این محیط با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به جامعه دانشگاهی واکسن تزریق خواهیم کرد.

او افزود: در زمان تزریق واکسن برای جامعه دانشگاهی نوبت بانوان و آقایان با یک دیگر فرق می‌کند که باید بر اساس نوبت‌های اعلام شده به سالن ورزشی بیایند و از تجمع پرهیز کنند.

غفرانی تصریح کرد: سالن‌های ورزشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی به هیچ عنوان در سال تحصیلی جدید بازگشایی نخواهند شد، اما هم اکنون سالن بدن سازی دانشگاه باز است و تنها پرسنل با ظرفیت محدود می‌توانند از آن استفاده کنند.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی ادامه داد: در دوران کرونا که هیچ دانشجویی در دانشگاه رفت و آمد نداشت تمامی سالن‌های ورزشی تعطیل بودند و دروس به صورت مجازی ارائه می‌شدند، چرا که در فضای سربسته نباید دانشجو حضور داشته باشد و گفتنی است که این امر باعث افزایش بیماری کرونا در میان افراد خواهد شد.

غفرانی گفت: با توجه به دستوری که از سمت وزارت علوم برای بازگشایی خوابگاه‌ها اعلام شده دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی هم در حال آماده کردن خوابگاه‌های داخل و بیرون دانشگاه است.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی بیان کرد: نظافت خوابگاه‌ها مثل شست و شوی فرش ها، سم پاشی، ضدعفونی کردن و ... در حال انجام است و تا ابتدای مهر به پایان می‌رسند، اما با توجه به ادامه یافتن کلاس‌های غیر حضوری ظرفیت خوابگاه‌ها بر اساس ظرفیت کلاس‌های کرونایی تکمیل می‌شوند، یعنی هر اتاقی به نصف تقسیم می‌شود و به علت ضروری بودن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی هر اتاقی اگر در گذشته به ۶ نفر اختصاص داده می‌شد هم اکنون به علت ویروس کرونا برای ۳ نفر یا کمتر در نظر گرفته می‌شود.

او گفت: محدود بودن ظرفیت‌های خوابگاهی در ترم جاری به این علت است که اگر کسی مبتلا شد به افراد کمتری انتقال دهد و همچنین شیوه نامه‌های بهداشتی همانند گذشته رعایت شوند. سعی کرده ایم خوابگاه‌ها را آماده کنیم تا دانشجویان تحت هر شرایطی بتوانند بعد از تزریق دو دز واکسن کرونا در خوابگاه‌ها مستقر شوند.

سال ورزشی دانشگاه را به محل واکسیناسیون اختصاص دادیم

مدیرامور دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی درباره رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در زمان واکسیناسیون اظهار کرد: چند مکان را به ستاد ملی مقابله با کرونای دانشگاه جهت واکسیناسیون اعلام کرده ایم که یکی از آن فضا‌ها سالن ورزشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی است؛ چرا که سالن ورزشی با توجه به وسعتی که دارد، می‌تواند با فاصله گذاری اجتماعی مورد استفاده افراد جهت واکسیناسیون قرار بگیرد.

غفرانی تاکید کرد: دانشجویان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی ازمهر سال گذشته به علت شرایط کرونایی مجوز ورود به سالن ورزشی را نداشته اند؛ بنابراین درب تمامی آن‌ها تعطیل بوده است، امیدواریم واکسیناسیون جامعه دانشگاهی و عموم مردم هرچه زودتر تمام شود تا شاهد حضور دانشجویان در تمامی مراکز دانشگاه باشیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
پاسخ به شایعه/ تکذیب آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران
نظر خواننده مشهور آمریکایی درباره پاسخ ایران به اسرائیل + فیلم
ورود کمیته انضباطی به خوشحالی کادرفنی استقلال
مداحی ضد اسرائیلی شنیدنی مهدی رسولی +فیلم
تیراندازی به پلیس برای ربودن دختر ۱۵ ساله
موشک‌ها و پهپادهای ایران از جایی عبور کردند که می‌گفتند پرنده از آن رد نمی‌شود
حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات اشغالی
زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
خداحافظی رقیب آمریکایی کامران قاسمپور از دنیای کشتی
جدایی یک بازیکن از جمع آبی پوشان
دامنه نوسان بازار سرمایه به روال عادی بازگشت
ثبت‌نام وام شهریه دانشگاه تهران آغاز شد
انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳ از امروز آغاز می‌شود
این علائم یعنی ممکن است دچار حمله قلبی شویم
حمله به پایگاه حشدالشعبی موشکی بود
احداث آرامستان جدید در ۲ نقطه تهران
تکلیف لیست خروجی استقلال مشخص شد
حمایت کامل مرکز مدیریت حوزه از فراجا / کلان پروژه دشمن برای حیازدایی و عادی سازی بی‌حجابی
بیانیه جامعه مدرسین درحمایت از اقدامات قانونی و حقوقی فراجا
پیام تسلیت دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی درگذشت مرحوم پرویز داوودی
محکومیت باشگاه پرسپولیس به دلیل نشر اکاذیب
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top