تاریخ انتشار: شنبه 1400/07/03 - 00:05
کد خبر: 408810

سرنوشت تعدادی از تروریست‌های طراح شهادت سردار سلیمانی؛

مخفی‌کاری به سبک پنتاگون/ نظامیان آمریکایی و اسرائیلی که به تیر غیب مبتلا شدند

مخفی‌کاری به سبک پنتاگون/ نظامیان آمریکایی و اسرائیلی که به تیر غیب مبتلا شدند

«نیویورک‌تایمز» در مقاله‌ای به تاریخ ژوئن ۲۰۱۷، (۱۲ خرداد ۱۳۹۶) از دی آندریا اسم به میان آورد. در سازمان سیا به او لقب‌ شاهزاده تاریکی و آیت‌الله مایک داده‌اند. وی مسئول اجرای سیاست‌های امنیتی دولت آمریکا علیه ایران است. به گفته نیویورک‌تایمز دی آندریا پس از ازدواج با یک زن مسلمان به آیت‌الله مایک معروف شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ نظامیان ارتش آمریکا و اسرائیل با شرایط عجیب و غیر قابل باور در تمرینات ورزشی و حین استراحت در مقر دچار مرگ های ناگهانی می شوند. تا به حال چندین نفر از فرماندهان نظامی آمریکایی و اسرائیلی که اسمشان در لیست عاملان ترور شهید قاسم سلیمانی آمده بود دچار مرگ های مشکوک شده اند. مساله‌ای که خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری غربی را هم حساس کرده است.

پایگاه خبری  The Cradle news اما جزئیات دیگری را فاش کرده است. این پایگاه خبری با نقل قول از یک مقام ارشد امنیتی جبهه مقاومت که نامش فاش نشده اعلام کرد که محور مقاومت به تلافی عملیات تروری که به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا موجب به شهادت رسیدن شهید سلیمانی و شهید المهندس، فرماندهان مقاومت شده بود، حملاتی علیه دو تن از افسران نظامی آمریکایی و اسرائیلی که در این ترور دست داشتند، انجام داد. طبق گفته این مقام جبهه مقاومت، این دو افسر ارشد طی عملیاتی نظامی در اربیل، در شمال عراق کشته شدند. پیشتر مقامات آمریکایی و منابع اسرائیلی مرگ این دو را تایید کرده اما مدعی شده بودند که در رخدادهایی غیر نظامی جان خود را از دست داده‌اند.

پایگاه خبری تحلیلی کریدل (The Cradle) که به مسائل منطقه غرب آسیا می‌پردازد در گزارشی اختصاصی افشا کرد: یک مقام امنیتی ارشد محور مقاومت می‌گوید سرهنگ جیمز ویلیس آمریکایی و سرهنگ شارون اسمان از اسرائیل به دلیل مشارکت در ترور [سردار] سلیمانی و المهندس در اربیل کشته شده‌اند.

رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی شده بودند که ژنرال اسمان در جریان تمرین آمادگی جسمانی در داخل پایگاه نظامی  سقوط کرده و روی زمین افتاده است و پس از آن وی فوراً تحت مراقبت های پزشکی قرار گرفت، اما اندکی بعد فوت کرد. به گفته این رسانه ها، ارتش رژیم صهیونیستی تحقیقات درباره این حادثه را آغاز کرده است. ژنرال اسمان به مدت ۲۵ سال در سمت های میدانی، فرماندهی، ستادی و آموزشی در ارتش رژیم صهیونیستی خدمت کرد و در تجاوز نظامی به لبنان شرکت داشت.

همچنین پیشتر پنتاگون اواخر ژوئن در بیانیه‌ای بدون ارائه جزئیات گفته بود «جیمز سی.ویلیس» افسر آمریکایی طی رخدادی غیر نظامی در پایگاه هوایی العدید قطر جان باخته است. این بیانیه جزئیات بیشتری در این باره ارائه نکرد.

روزنامه جروزالم نیز درمورد مرگ یک افسر دانشکده نیروی هوایی اسرائیل گفته بود: یک نیروی دیگر ارتش صهیونیست به دلیل سکته قلبی فوت کرده است.

«نیویورک‌تایمز» در مقاله‌ای به تاریخ ژوئن ۲۰۱۷، (۱۲ خرداد ۱۳۹۶) از دی آندریا اسم به میان آورد. در سازمان سیا به او لقب‌ شاهزاده تاریکی و آیت‌الله مایک داده‌اند. وی مسئول اجرای سیاست‌های امنیتی دولت آمریکا علیه ایران است. به گفته نیویورک‌تایمز دی آندریا پس از ازدواج با یک زن مسلمان به آیت‌الله مایک معروف شد.

وی همسرش را در یکی از مأموریت‌های خارجی سیا ملاقات کرد و برای ازدواج با او به دین اسلام روی آورد! نیروهای تحت هدایت وی با همکاری موساد، شهید عماد مغنیه از فرماندهان ارشد حزب‌الله لبنان را در فوریه ۲۰۰۸ میلادی در دمشق ترور کردند. در آخرین مورد نیز دی آندریا ترور ناجوانمردانه شهید قاسم سلیمانی را طراحی کرد. در همان هفتم بهمن، پایگاه خبری تحلیلی وترنز تودی به‌ نقل از منابع اطلاعاتی روسیه نوشت دی آندرا که مسئول پرونده ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی بود در حادثه سقوط هواپیمای آمریکایی در افغانستان کشته شد.

به نظر می‌رسد ماجرای مرگ های مشکوک به همینجا ختم نمی شود و پنتاگون و رژیم صهیونیستی در حال مخفی کاری گسترده درباره ی کشته شدن نظامیان خود با سرپوش گذاشتن بر علت اصلی آن هستند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top