تاریخ انتشار: شنبه 1400/07/03 - 19:14
کد خبر: 408919

معاون امور زنان رییس‌جمهور:

جوانان ایرانی «ما می‌توانیم» را به جهان ثابت کردند

معاون رییس‌جمهور در امور زنان، در آیین بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید گفت: جوانان ایران اسلامی در عرصه های مختلف به جهان ثابت کردند که ما می‌توانیم روی پای خود بایستیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، انسیه خزعلی؛ معاون رییس‌جمهور در امور زنان، در آیین بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، که در آموزشگاه دخترانه شهید اورکی اسلامشهر برگزار شد، گفت: دشمنان نظام و انقلاب ما را از جنگ می ترسانند، درحالیکه ما به فرموده امام جوان ها را در جنگ به دست آورده ایم.

جوانان ایرانی «ما می‌توانیم» را به جهان ثابت کردند

معاون امور زنان رییس‌جمهور: جوانان ایرانی «ما می‌توانیم» را به جهان ثابت کردند

خزعلی افزود: جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس، برای ما شهیدانی ساخت و به درگاه خداوند تقدیم کرد، که پایه گذار بسیاری از ارزش‌های ما در طول انقلاب تاکنون هستند، جوانانی که با عزت و ایستادگی از کشور دفاع کردند و بعد از جنگ در صحنه های مختلف علمی نشان دادند که ما می‌توانیم روی پای خود بایستیم و ما می‌توانیم را به جهان ثابت کردند.

وی با تاکید بر استفاده از فرصت طلایی دوران جوانی بیان کرد: اگر امروز برای خود از سنین نوجوانی برنامه نداشته باشیم روزی چشم باز می کنیم و می بینیم که بخش عمده ای از عمرمان و از فرصتی که خداوند در اختیار ما قرار داده و قابل مقایسه با هیچ ثروتی نیست را از دست داده ایم در صورتی که استفاده مطلوب و شایسته از آنها نکرده باشیم.

معاون رئیس جمهور با بیان جمله ای از حضرت علی(ع) که می فرماید قیمت هر انسانی به آن چیزی است که آن را نکو می دارد، تاکید کرد: بر اساس سخنان مولای متقیان علی(ع) انسان موفق و ارزشمند کسی است که کاری نیک را به‌طور نیکو انجام می‌دهد، نیک می نگرد و با ارزش گذاری خوب به همه چیز، به نیکی و احسان روی می آورد.

جوانان ایرانی «ما می‌توانیم» را به جهان ثابت کردند

وی با اشاره به جنبه‌های مختلف حضور زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی در جامعه، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب می فرماید با فعالیت های اجتماعی زنان در جامعه موافقم به شرط حفظ عفاف در فعالیت‌های اجتماعی و حفظ بنیان خانواده. بنابراین برای حضور زنان توجه و رعایت این دو اصل بسیار ارزشمند و دارای اهمیت است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، خاطرنشان کرد: زنی که ارزش های خود را پاس می‌دارد و آنها را حفظ می‌کند دارای کرامت و عزت نفس است آزادی خواه و عدالت طلب است.

او همچنین اظهار داشت: ارتباط با خدا در دوران نوجوانی و چگونگی اتصال و عشقی که بین خداوند و نوجوان ایجاد می شودقابل مقایسه با هیچ دورانی نیست، بزرگترین پشتوانه خدای لایزال است.

در ادامه این برنامه آیین گشایش مدارس در سال تحصیلی جدید، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده به منظور ترغیب و تشویق نوجوانان جامعه و انجام فعالیت‌های مشترک اجتماعی یک موضوع انشا را با این عنوان مطرح کرد: «ارزش من به چیست؟»؛ تا دانش آموزان به قلم خود مطالبی را به نگارش درآورند، که مقرر شد با ارسال آثار مکتوب دانش آموزان به نهاد ریاست جمهوری، پس از ارزیابی هدایای ارزشمندی به خالق این آثار برگزیده اهدا شود.

در پایان هم زنگ شروع سال تحصیلی توسط فرزند شهید مدافع سلامت در آغوش دکترخزعلی نواخته شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top