تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/07/06 - 14:36
کد خبر: 409206

شرکت دانشجویان قمی در مسابقات مناظره دانشجویان ایران

دبیر دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در قم از برگزاری مجازی مرحله استانی این مسابقات خبرداد و گفت: دانشجویان علاقه‌مند از امروز تا پایان مهرماه می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت جهاد دانشگاهی واحد استان قم مراجعه کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، ریحانه زارعی در گفت‌وگویی عنوان کرد: دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با هدف توانمندسازی دانشجویان در گفتمان‌های علمی و با شعار "مناظره، فرصتی برای یادگیری" توسط جهاد دانشگاهی در هفته دوم آبان ماه در سطح دانشگاه‌های استان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه باتوجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت دانشجویان تمهیدات لازم برای برگزاری این دوره از مسابقات به صورت غیرحضوری انجام شده است و این مسابقات برای پنجمین سال پیاپی در استان قم و در سطح دانشگاه‌های استان دنبال می‌شود، افزود: فراخوان ثبت‌نام این دوره از مسابقات، ۶ مهرماه آغاز شده و تا پایان مهرماه نیز ادامه خواهد داشت و دانشجویان علاقه‌مند در دانشگاه‌‎های استان می‌توانند با مراجعه به صفحه مسابقات ملی مناظرات دانشجویان در سایت جهاد دانشگاهی واحد استان قم نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند.

دبیر استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در قم در مورد شیوه برگزاری این دوره از مسابقات گفت: بر اساس آیین‌نامه مسابقات، شرکت دانشجویان در مسابقه مناظره به صورت گروهی خواهد بود که هر گروه حداقل شامل ۲ و حداکثر ۴ دانشجو خواهد بود.

وی ادامه داد: هر گروه یک سرگروه خواهد داشت که باید از بین اعضای تیم مشخص شود، همچنین یکی از اساتید دانشگاه نیز به عنوان استاد، مسئولیت راهنمایی و مشاوره تیم را بر عهده خواهد داشت.

زارعی اظهار کرد: پس از ثبت‌نام گروه‌های دانشجویی برای شرکت در مسابقات، کلاس‌ها و کارگاه‌های توجیهی و توانمندسازی دنبال می‌شود و در پایان این کارگاه‌ها، گزاره‌های مورد بحث در مسابقات اعلام و شیوه برگزاری مسابقات به صورت مجازی برای متقاضیان تبیین می‌شود.

وی افزود: دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان قم در هفته دوم  آبان ماه آغاز خواهد شد و تیم‌ها با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و تیم‌ اول ضمن تجلیل و دریافت هدیه ده میلیون ریالی، به مرحله منطقه‌ای راه خواهد یافت.

زارعی تصریح کرد: به هر یک از تیم‌های شرکت کننده در مسابقه مناظره دانشجویی کارت تخفیف استفاده از دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی به مبلغ دو میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دیدار کارگران با رهبر انقلاب
ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید آغاز شد
رییسی با استقبال نخست‌وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
حال‌وهوای بیت رهبری در روز حضور کارگران +فیلم
فردا آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
صعود بورس ادامه خواهد یافت؟
لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم
هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
حلقه اتحاد دانشجویان دانشگاه نیویورک برای اقامه نماز +فیلم
دانشجویان دانشگاه کلمبیا مانع از ورود یک صهیونیست به دانشگاه شدند +فیلم
اعتراضات دانشجویان دانشگاه مینه سوتا در حمایت از مردم فلسطین +فیلم
حرکت متفاوت دانشجویان کالج ویتمن در حمایت از مردم فلسطین +فیلم
واکنش تازه چین به بودجه آمریکا برای حمایت از تایوان
دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد
نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
دیدار یحیی السنوار با رهبران جنبش + جزئیات
قابلیت های هوش مصنوعی به این نرم افزار شکل بهتری داده است
فایننشال تایمز از توانایی‌های پنهان حزب الله لبنان می گوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top