تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/07/15 - 13:41
کد خبر: 410105

جزئیات ثبت نام معرفی شدگان المپیادی به دانشگاه علوم پزشکی تهران

معرفی شدگان المپیاد طلا و انتقالی بر اساس سهمیه المپیاد نقره و برنز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به دانشگاه علوم پزشکی تهران از شنبه ۱۷ مهر می توانند به صورت الکترونیکی در دانشگاه ثبت نام کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در ابتدای سال تحصیلی و پس از اعلام نتایج کنکور سراسری، دارندگان مدال های المپیادی به دانشگاه های برتر معرفی می شوند.

معرفی شدگان المپیاد طلا و انتقالی بر اساس سهمیه المپیاد نقره و برنز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه علوم پزشکی تهران می توانند از روز شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ براساس اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون سراسری نسبت به ثبت نام و اسکن مدارک خود اقدام کنند.

تمامی مراحل ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال تحصیلی ۱۴۰۱–۱۴۰۰ دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه سیپاد دانشگاه صورت می گیرد.

مدارک لازم برای ثبت‌نام اینترنتی شامل تکمیل فرم های ثبت نام است. همچنین موارد زیر باید اسکن شده و در سایت بارگذاری شود:

گواهی مدرک تحصیلی دوره چهارساله یا شش ساله دبیرستان با مهر و امضای مدیر دبیرستان و با درج نوع دیپلم، بخش و شهرستان محل اخذ دیپلم.

گواهی تحصیلی ماقبل و ۲ سال ماقبل دیپلم با مهر و امضای مدیر دبیرستان و با درج نوع دیپلم، بخش و شهرستان محل اخذ دیپلم.

گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی برای پذیرفته شدگان نظام قبلی آموزش متوسطه با مهرو امضاء مدیر مرکز پیش دانشگاهی که نوع گواهی پیش دانشگاهی، بخش و شهرستان محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی در آن قید شده باشد.

اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه نظام قبلی آموزش متوسطه و سال ماقبل دیپلم با مهر و امضاء مدیر دبیرستان

گواهی مدرک دوره کاردانی برای پذیرفته شدگانی که با مدرک فوق ثبت نام کرده اند.

اصل ریز نمرات دوره سه ساله متوسطه.

گواهینامه دوره چهارساله نظام قدیم آموزش متوسطه با مهر و امضاء مدیر دبیرستان.

اسکن شناسنامه (از کلیه صفحات ) و عکس ۴*۳ (با فرمت JPEG و حجم کمتر از ۵۰kb)

تصویرکارت ملی (پشت و رو)

گواهی استفاده از سهیمه شهداء و ایثارگران

تصویر کارنامه قبولی اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری

کارت پایان یا معافیت از خدمت نظام‌وظیفه برای آقایان به‌ صورت کارت هوشمند یا گواهی تعویض از مراکز پلیس+۱۰

پذیرفته شدگان باید برای ثبت درخواست معافیت تحصیلی با کد ملی و کد سخا وارد سایت وظیفه عمومی به نشانی https://services.epolice.ir شوند. افرادی که تاکنون هیچ مراجعه ای به مراکز پلیس +۱۰ برای گذرنامه و...نداشته اند ( کدسخا ندارند) باید جهت احراز هویت به مراکز مذکور مراجعه کرده و بعد در سایت ثبت نام کنند.

با اعلام ستاد کل نیروهای مسلح؛ به کلیه مشمولان فارغ التحصیل دپیلم ( فارغ التحصیل خرداد و شهریور ۹۹) که باید تا پایان شهریور ۱۴۰۰ نسبت به معرفی خود اقدام می کردند تا پایان مهرماه ۱۴۰۰ مهلت داده می شود تا در صورت قبولی در نیمسال اول تحصیلی (مهرماه) برای ثبت درخواست معافیت تحصیلی در سامانه مذکور اقدام کنند و در غیر اینصورت غایب محسوب می شوند.

افرادی که به جهت قبولی در دانشگاه باید از خدمت وظیفه عمومی ترخیص شوند نیز باید در سایت مذکور ثبت درخواست کنند و نیازی به دریافت نامه از دانشگاه محل قبولی ندارند. نامبردگان بعد از تایید دانشگاه به یگان مربوطه جهت ترخیص از خدمت معرفی می شوند.

پذیرفته شدگان باید تمامی مراحل ثبت درخواست معافیت تحصیلی خود را تا صدور مجوز ثبت نام از سوی وظیفه عمومی پیگیری کنند و مجوز ثبت نام صادره از وظیفه عمومی ( نامه تاریخ –شماره و امضا دارد) را در میزخدمت دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی http://mizekhedmat.tums.ac.ir/ اسکن کنند.

از ادامه تحصیل دانشجویانی که برگه مجوز ثبت نام صادره از وظیفه عمومی خود را در مهلت مقرر اسکن نکنند جلوگیری خواهد شد.

دانشجویانی که عدم صدور مجوز ثبت نام برایشان از سوی وظیفه عمومی صادر می شود (که می تواند بعلت عدم رعایت مقاطع پیش نیاز و... باشد) باید درخواست توجیه عدم صدور معافیت تحصیلی را تکمیل کرده و مدارک موردنظر را برای وظیفه عمومی ارسال کنند. ضمنا" علت عدم صدور معافیت تحصیلی به دانشجو در کارتابل نشان داده می شود. دانشجویان وقتی به سن ۱۸ سالگی می رسند می توانند در سایت ثبت نام کنند.

براساس اعلام وظیفه عمومی؛ پذیرفته شدگان نیمسال دوم جهت راهنمایی برای ثبت و درخواست معافیت تحصیلی با شماره تلفن گویا سازمان وظیفه به شماره ۰۹۶۴۸۰ تماس گرفته و از مشاوره کارشناسان وظیفه بهره مند شده و بعد در سایت وظیفه ثبت درخواست کنند. (سایر دانشجویان هم برای مشاوره و راهنمایی می توانند با این شماره تماس بگیرند)

دانشجویان در تکمیل فرم درخواست معافیت تحصیلی نظیر مقطع تحصیلی؛ شروع به تحصیل؛ رشته تحصیلی و مقطع قبلی دقت کافی داشته باشند.

معافیت تحصیلی دانش آموزی مورد قبول نیست و دانشجو باید از ارسال آن به میز خدمت دانشگاه خودداری کند.

مهلت ثبت درخواست معافیت تحصیلی در سامانه وظیفه یک ماه است.

پذیرفته‌شدگان اتباع خارجی ضروری است یکی از مدارک اقامتی یا شناسایی معتبر شامل الف: کارت هویت ویژه اتباع خارجی معتبر. ب: گذرنامه معتبر (با حداقل شش ماه اقامت معتبر). ج: دفترچه پناهندگی سیاسی صادره از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران. د: آخرین کارت آمایش معتبر براساس اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور را اسکن کنند.

تمامی پذیرفته شدگان موظفند جهت دریافت تاییدیه تحصیلی دیپلم متوسطه خود با مراجعه به سامانه صدور برخط تاییدیه تحصیلی وزارت آموزش و پرورش به آدرس https://emt.medu.ir/ ثبت نام کرده و کد پیگری دریافت و کد مذکور را هنگام ثبت نام در صفحه ثبت مشخصات مقاطع تحصیلی قبلی قسمت توضیحات وارد کنند.

تمامی متقاضیان جهت آگاهی از تکمیل بودن و تائید مدارک ضروری است مجدداً بعد از حداکثر سه روزکاری به سایت مراجعه تا پیام «ثبت‌نام انجام شد» را مشاهده کنند و رسید تاییدیه ثبت نام موقت را جهت ثبت نام حضوری در دانشکده پرینت کنند. همچنین در صورت مشاهده پیام «مدارک ناقص است» باید سریعاً نسبت به رفع نقص اقدام کنند.

تاریخ ثبت‌نام حضوری و دریافت اصل مدارک متعاقبا از طریق سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشکده مربوطه اطلاع رسانی خواهد شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بازگشت دوباره به استقلال؟
تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
درحمله به پایگاه نظامی عراق شرکت نکردیم
کرایه‌های حمل و نقل عمومی افزایش یافت
نخستین واکنش آمریکا به انفجار بزرگ در پایگاه حشدالشعبی عراق
زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت مشخص شد
آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد
شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
سامانه بارشی جدید در راه کشور
ریچارد هاس: ایران می‌تواند تنگه هرمز را ببندد
روایت چتم‌هاوس از موفقیت راهبردی ایران در حمله به اسرائیل
معاریو: ایران، روز قیامت را به اسرائیل نشان داد
قتل زن میانسال به دست دختر ۱۱ ساله
یک عادت مهم برای کاهش استرس و سلامت قلب
گفت و شنود/ به تو مربوط نیست!
صفحه نخست روزنامه‌های اول اردیبهشت
خانه سست عنکبوت/ فعالان دانشجویی در خصوص پیامدهای عملیات «وعده صادق» چه می‌گویند؟
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top