تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/07/19 - 13:51
کد خبر: 410480

بهترین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو + معرفی شرکت سایا خودرو

انتخاب بهترین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو برای ماشین‌دار شدن یک تصمیم آگاهانه است تا لذت یک خرید اقساطی موفق را تجربه کنید. فراموش نکنید که به صرف تبلیغات جذاب نمی‌توان به موسسات اعتماد کرد و باید حتما سابقه و اعتبار آن‌ها را بررسی کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، مراکز زیادی هستند که در قالب طرح‌های متنوع اقدام به فروش اقساطی خودرو می‌کنند، اما یافتن بهترین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا همیشه دشوار بوده است؛ چراکه بسیاری از افراد شیفته تبلیغات رنگارنگ شرکت‌ها می‌شوند و پای میز معامله می‌روند، اما نتیجه دلخواه حاصل نمی‌شود.

اگر شانس بیاورند و شرکت یک شبه بساطش را جمع نکند و محو نشود با تاخیرهای مداوم و دریافت وجه‌های نجومی بعد از مدت‌ها انتظار خودرو خریداری شده را تحویل می‌دهد. شرایطی که برای مشتری ایرانی به هیچ عنوان قابل تحمل نیست.

تورم موجود در بازار از یک‌سو و کاهش قدرت خرید مردم از سوی دیگر سبب شده است تا یافتن بهترین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم تبدیل شود.

بهترین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو چیست؟

بهترین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو + معرفی شرکت سایا خودرو

در شرایطی که بسیاری‌ها به دنبال بهترین شرایط برای خرید اقساطی محصولات ایران خودرو به عنوان اولین و بزرگ‌ترین کمپانی خودروساز ایرانی هستند، ابتدا باید به این  سوال پاسخ داد که اساسا کدام شرایط را می‌توان بهترین نامید.

  • تحویل فوری خودرو

یکی از پیش‌شرط‌هایی که خرید اقساطی خودرو را دلچسب می‌کند، تحویل فوری است.  به‌ این معنی که وقتی مشتری تمام پس‌انداز خود را صرف خرید خودرو می‌کند و یا خودرو زیر پای خود را می‌فروشد و پول حاصل از آن را به‌عنوان پیش‌پرداخت به مجموعه‌های فروش خودرو می‌پردازد، اگر قرار باشد چندین ماه بدون ماشین باشد و هزینه‌های جانبی تاکسی‌های اینترنتی و دیگر لوازم عبور و مرور را بپردازد، قطعا برایش خوشایند نخواهد بود.

بنابراین بکی از بهترین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو این است که خریدار از مزایای تحویل فوری خودرو بهره‌مند شود تا انگیزه کافی برای پرداخت اقساط را داشته باشد.

  • ثبت سند به نام خریدار

بابت خرید اقساطی خودرو، باید بخشی از مبلغ کلی ماشین را به عنوان پیش‌پرداخت، تقدیم موسسات کرد. برخی موسسات بی‌نام و نشان، هیچ رسید رسمی به خریدار تحویل نمی‌دهند و چنین است که برخی از آن‌ها بعد از دریافت وجه، غیبشان می‌زند. در این حالت دست مشتری به‌هیچ‌جا بند نیست و چون سند رسمی دال بر پرداخت پول وجود ندارد، پیگیری آن از مراجع قضایی هم دشوار خواهد بود.

در جامعه‌ای که درآمدهای اندک، حاصل ساعت‌ها کار و تلاش بی‌وقفه و طولانی است، جمع‌ کردن پس‌انداز، کاری بسیار دشوار است و اعتماد کردن برای خرج کردن این پس‌انداز از آن‌هم دشوارتر.

برخی مجموعه‌ها در ازای پولی که از مشتری می‌گیرند، سند خودرو را به نام خریدار ثبت می‌کنند. یعنی خریداری که بابت خرید اقساطی خودرو، پنجاه درصد از قیمت کلی آن را به عنوان پیش‌پرداخت می‌پردازد، ۳ دانگ از سند خودرو را بعد از عقد قرارداد و انجام روال معمول اداری مانند تعویض پلاک و ... به نام خود تحویل می‌گیرد.

این یکی از بهترین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو است که طی آن خریدار محکم‌ترین رسید موجود یعنی سند خودرو را بابت پولی که پرداخت کرده است، دریافت می‌کند. در چنین شرایطی با اطمینان خاطر بیشتری پشت فرمان می‌نشیند و حس خوب مالکیت را درک می‌کند.

  • تنظیم اقساط بر اساس توان مالی مشتری

وقتی قرار باشد با مجموعه‌ای وارد معامله شوید که قوانین خشک و غیر قابل انعطافی دارد، ضمن اینکه آرامش روانی و رضایت قلبی ندارید، متحمل فشار مادی نیز خواهید شد.

اما نشستن پای میز مذاکره با مجموعه‌ای که شرایط اقساط را منعطف و بر اساس توان مالی و شرایط اقتصادی خریدار در نظر بگیرد، ضمن آنکه مشتری‌مداری خود را نشان داده و به شرایط شما احترام گذاشته است، نام خود را نیز به خوشنامی بر سر زبان‌ها انداخته و تجربه لذتبخشی از خرید اقساطی را برای شما رقم می‌زند.

تنظیم بازه زمانی پرداخت اقساط و مبلغ آن بر اساس توان مالی مشتری و با این هدف که کمترین فشار اقتصادی به خریدار وارد شود، قطعا یکی از بهترین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو خواهد بود.

کدام مجموعه‌ها ارائه دهنده بهترین شرایط خرید اقساطی ایران خودرو هستند؟

بهترین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو + معرفی شرکت سایا خودرو

عده زیادی از مردم کشور ما هنوز بر این باورند که خرید اقساطی خودرو، تنها از کارخانه‌های خودروساز صرفه اقتصادی دارد و در غیر این صورت نباید به سراغش رفت.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید کارخانه‌ خودروساز شرایطی که در قسمت پیشین همین مطلب درباره بهترین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو آورده شد را ندارد.

ضمن اینکه ایران خودرو مدت‌هاست طرح‌های فروش اقساطی خودروهای تولیدی خود را متوقف کرده است.

در معامله با ایران خودرو شرایط از پیش تعیین شده است و شما نمی‌توانید با توجه به توان مالی خود شرایط اقساط را منعطف و یا عوض کنید.

تحویل فوری هم به‌هیچ عنوان دست شما نیست و باید منتظر بمانید ببینید تاریخ تحویل چگونه برایتان در نظر گرفته می‌شود.

به همه این‌ها این نکته را هم اضافه کنیم که برای شرکت در طرح‌های خرید ایران خودرو از سوی همین کمپانی، باید دل به ثبت‌نام و قرعه‌کشی بسپارید و از آن‌جایی که معمولا تعداد خودروهای فروشی با حجم تقاضاها همخوانی ندارد، مجبورید ماه‌ها و شاید حتی یک‌سال منتظر بمانید.

در چنین شرایطی مراجعه به مراکز شناخته شده در بازار خودرو که سابقه صدها معامله موفق بدون ثبت حتی یک مورد نارضایتی را در کارنامه دارند، یک انتخاب منطقی است. سایا  خودرو، یکی از همین مراکز است.

سایا خودرو؛ ارایه دهنده بهترین شرایط خرید اقساطی ایران خودرو

سایا خودرو که به نامی معتبر و آشنا برای خرید اقساطی خودرو تبدیل شده است، این روزها لقب مطمئن‌ترین مجموعه ارائه دهنده بهترین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو را نیز نصیب خود کرده است.

سایا خودرو که تمامی محصولات خود را با پیش‌شرط تحویل فوری و ثبت سند به نام خریدار ارایه می‌کند، همواره رضایت مشتریان برایش مهم بوده است و ازاین‌رو با ارائه مشاوره رایگان، راهنمایی‌های لازم برای خرید خودرو را به خریداران عرضه می‌کند تا کمترین فشار مالی را متحمل شوند و در عین حال به خودروی دلخواه خود نیز دست پیدا کنند.

تمامی محصولات پرطرفدار ایران خودرو مانند انواع مدل‌های سمند، پژو، دنا، رانا، هایما و دیگر تولیدات این کمپانی را می‌توانید با بهترین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو از سایا خودرو تهیه نمایید.

در ادامه به ارائه جزییات دو طرح پرطرفدار این‌مجموعه برای فروش اقساطی محصولات ایران خودرو می‌پردازیم:

  • پارس سال

پارس سال که یک محصول شیک و جمع و جور از خانواده محبوب پژوهای فرانسوی است از همان روزهای نخست ورود به کشور تا همین امروز همیشه متقاضیان فراوانی داشته است.

خرید اقساطی پارس سال به سبب امکانات و ویژگی‌های متنوعی که دارد، یک انتخاب هوشمندانه است.

این خودرو که نمونه فیس لیفت پژو ۴۰۵ محسوب می‌شود، هم‌چنان و پس از چند دهه، ظاهری شیک و به‌روز دارد که به سختی می‌توان ایرادی در آن پیدا کرد.

خرید اقساطی پارس سال این فرصت را به خریدار می‌دهد که از یک خودرو با توان فنی مناسب و پیشرانه خوب بهره‌مند شود. پیشرانه‌ای که توانسته است در کنار کابین جادار، پژو پارس را به یک خودرو خانوادگی مطلوب تبدیل کند.

از آنجایی که بسیاری از رانندگان تاکسی و کسانی که در تاکسی‌های اینترنتی و آژانس‌های تلفنی فعال هستند، پارس سال را به‌عنوان یک خودرو با توان فنی مطلوب و استهلاک کم قبول دارند و از آن استفاده می‌کنند، اکثر تعمیرکاران با چم و خم این خودرو آشنا هستند. بنابراین نگرانی بابت تعمیر و تهیه لوازم یدکی آن نیز وجود نخواهد داشت.

از بهترین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو برای تهیه پارس سال از سوی سایا خودرو می‌توانید اقدام نمایید.

بهترین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو + معرفی شرکت سایا خودرو

  • پژو ۲۰۶ تیپ ۲

خرید اقساطی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به سبب اینکه یکی از فنی‌ترین، ایمن‌ترین و ارزان‌ترین خودروهای حال حاضر کشورمان است، همیشه طرفداران پروپاقرصی دارد.

چندین دهه از حضور این شیر فرانسوی در ایران می‌گذرد اما ظاهر آن هم‌چنان چشم‌نواز است. ۲۰۶ هم به عنوان خودرو مجردی و هم یک خودرو خانوادگی استفاده می‌‌شود و از بازار فروش دست دوم بسیار خوبی نیز برخوردار است.

از طرفی بدنه تخم مرغی و ایمن آن، جان سرنشینان را در حوادث حفظ می‌کند و یکی از ایمن‌ترین خودروهای ایرانی است که با توجه به محدوده قیمتی خود نسبت به بسیاری از خودروهای گران‌قیمت‌تر شرایط بهتری دارد. به‌همین دلیل هیچ کس برای خرید اقساطی ۲۰۶ تیپ ۲ لحظه‌ای درنگ نمی‌کند. با بهترین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو که از سوی مجموعه سایا خودرو ارائه شده است می‌توانید برای خرید ۲۰۶ اقدام کنید.

با خرید ۲۰۶ صاحب خودرویی می‌شوید که از پیشرانه قدرتمند برخوردار است، مصرف سوخت آن بسیار بهینه است، دارای استاندارد آلایندگی است و از این رو گزینه‌ای مناسب برای شهرهای شلوغ و آلوده محسوب می‌شود و علی رغم هاچبک بودن از کابین جاداری برخوردار است.

به‌علاوه تجهیزات و قطعات پژو ۲۰۶ به وفور در بازار پیدا می‌شود و هزینه نگهداری آن بسیار پایین است.

کلام آخر

انتخاب بهترین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو برای ماشین‌دار شدن یک تصمیم آگاهانه است تا لذت یک خرید اقساطی موفق را تجربه کنید. فراموش نکنید که به صرف تبلیغات جذاب نمی‌توان به موسسات اعتماد کرد و باید حتما سابقه و اعتبار آن‌ها را بررسی کنید.

سایا خودرو به عنوان مجموعه‌ای که در گذار از سال‌ها امتحان خود را پس داده است و اینک با خوشنامی در بازار خودرو و بین مشتریان معروف است، یک گزینه قابل اعتماد است.

بهترین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو را از سایا خودرو بخواهید. می‌توانید پرطرفدارترین محصولات ایران خودرو را با شرایط شگفت‌انگیز تحویل فوری، ثبت سند به نام خریدار و شرایطی منعطف خریداری نمایید.

برای استعلام از قیمت روز محصولات ایران خودرو و نیز اطلاع از جزییات طرح‌های فروش اقساطی خودرو می‌توانید با مراکز فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید. ضمنا می‌توانید پیش از خرید از مشاوره رایگان کارشناسان سایا خودرو نیز برای اتخاذ تصمیم نهایی بهره‌مند شوید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
کارگر رکن جهش تولید/ حال خوب کارگر، حال خوب کشور
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top