گروه های خبری
آرشیو
ف
کد خبر: 411475

ابهامات لایحه رتبه‌بندی معلمان برطرف شد

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: پس از ارجاع لایحه رتبه‌بندی به این کمیسیون، اعضا در این نشست فوق‌العاده اصلاحات مدنظر نشست علنی را در لایحه اعمال و آن را مجددا به صحن علنی ارائه کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ رضا حاجی پور، سخنگوی آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست ظهر امروز (چهارشنبه) این کمیسیون با اشاره به ارجاع لایحه رتبه بندی معلمان از صحن علنی مجلس به کمیسیون آموزش اظهار داشت: پس از این تصمیم صحن مجلس، اعضای کمیسیون بلافاصله در نشستی فوق العاده و فوری اصلاحات مدنظر صحن را در لایحه اعمال و مجددا لایحه رتبه بندی برای طرح در صحن بارگذاری شد.

ابهامات لایحه رتبه‌بندی معلمان برطرف شد

وی افزود: بر اساس تصمیم صحن علنی مجلس مقرر شد عنوانین مورد استفاده در لایحه از «معلم پایه، معلم ارشد، معلم خبره، معلم سرآمد و استادمعلم» به «آموزشیار معلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم» تغییر کند. لازم به ذکر است این تغییرات در کل لایحه اعمال شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: در حال حاضر لایحه رتبه بندی معلمان با اعمال اصلاحات مد نظر صحن علنی مجلس مجددا بارگذاری و به صحن علنی مجلس ارائه شد. 

مرتبط ها
نظرات
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
تورهای مسافرتی آفری
  • نظرسنجی

    باتوجه به آموزش مجازی دانشگاه‌ها در طول ترم جاری، با کدام نوع از امتحانات پایان ترم موافق هستید؟

    امتحانات حضوری
    امتحانات غیرحضوری
    مشاهده نتایج