تاریخ انتشار: چهارشنبه 1400/08/26 - 17:38
کد خبر: 414232

آموزش دروس اول تا ششم ابتدایی با لاماس حرف آخر

لاماس از زیر مجموعه های حرف آخر می باشد که یک دنیا خیالی و سرگرم کنند و بازی و هیجان برای آموزش ابتدایی است دانش آموزان در موسسه لاماس حرف آخر درس ها را همراه با بازی و سرگرمی یاد می گیرند و دیگر خبری از زور و اجبار والدین نیست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در 2 سال گذشته به دلیل کلاس های غیرحضوری و شرایط کرونا خیلی از دانش آموزان از درس و مدرسه دور شدند و طبق آماری که از دو سال گذشته گرفته شده است خیلی ها ترک تحصیل کرده اند که خوشبختانه موسسه حرف آخر در همین راستا به فکر آموزش غیرحضوری دروس اول تا ششم ابتدایی بوده است  موسسه لاماس ابتدایی حرف آخر با استفاده از سبک جدیدی که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد باعث علاقه و اشتیاق دانش آموزها به سوی درس و مدرس شده است.

معرفی محصولات ابتدایی اول تا ششم لاماس

لاماس از زیر مجموعه های حرف آخر می باشد که یک دنیا خیالی و سرگرم کنند و بازی و هیجان برای آموزش ابتدایی است دانش آموزان در موسسه لاماس حرف آخر درس ها را همراه با بازی و سرگرمی یاد می گیرند و دیگر خبری از زور و اجبار والدین نیست.

انتشارات لاماس ابتدایی تمام دروس را به صورت نمایشی برای دانش آموزها آموزش می دهد یعنی اینکه دانش آموز که سراغ درس ریاضی،فارسی و علوم می رود در کنار یادگیری مستقیم نمایشی از بهترین بازیگرهای سینما را می بینند که همین امر باعث شده است که دانش آموزها به درس و مدرس علاقمند شوند.

اگر به بخواهیم به صورت واضح سبک تدریس لاماس را توضیح دهیم این است که در درس های ابتدایی از اساتید مطرح و با تجربه استفاده شده است و کنار این اساتید بزرگ بازیگر های محبوب شبکه دو به اسم های حمید گلی و علی فروتن همراه با استاد ها هستند که تدریس را خشک و سرد تدریس نکنند بلکه با استفاده از تجربه هایی که سال ها در رسانه ملی داشتند باعث شده که دانش آموز سرگرم شود و به صورت مستقیم مطالب آموزشی وارد حافظه بلند مدتش شود.

 

مشاوره و ارتباط با مشاوران حرف اخر

تدریس فوق العاده موسسه حرف آخر برای تمام دانش آموزهای اول ابتدایی تا کنکور ارائه شده است که در راستای عدالت آموزشی و به عنوان هدیه ای از حرف آخر 20 درصد از تمام محصول مربوط به تمام مقاطع حرف آخر را برای آشنایی بیشتر در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم فقط کافی است با شماره هایی که در زیر درج شده است تماس بگیرید.

ارتباط با سایت مرکزی حرف آخر(https://harfeakhariam.com/ ) و شماره خط ثابت به شرح زیر می باشد.

02166000362

09120034203

حتما جهت مشاوره رایگان و تخفیف با شماره هایی که در بالا درج شده است تماس بگیرید تا به مشاوران ارشد وصل شوید.

اساتید لاماس حرف آخر کیا هستند؟

خوشبختانه در موسسه حرف آخر پایه های اول تا ششم یک تیم بسیار بزرگ 50 نفره کمک کرده اند تا محصولات لاماس ابتدایی به بهترین نحو ممکن تدریس شود و در زیر به صورت کلی تر به اساتید حرف آخر می پردازیم.

ریاضیات لاماس ابتدایی

استاد ریاضی ابتدایی اول تا ششم را استاد نصیری و استاد پوریا مظفریان تدریس شده است البته در کنار این اساتید در اتاق فکر موسسه حرف آخر اساتید نظیر عبدالرضا منتظری که خدای ریاضیات ایران می باشد کمک بزرگی کرده است که تدریس بدون نقض اجرا شود.

از نکات بسیار مهم این است که تمام نکات داخل کتاب درسی و تمرینات و سوالات به صورت دقیق توسط استاد مظفریان و نصیری تدریس شده است و دانش اموزی که طبق این پکیج پی برود ریاضی را به راحتی یاد می گیرد و دیگر نیازی نیست که کلاس خصوصی بگیرد و یا اینکه پدر و مادرشون بهشون آموزش دهد.

علوم لاماس ابتدایی حرف اخر

علوم اول ابتدایی تا ششم حرف آخر استاد پیمان کامیار و استاد شعبانی که از اساتید مطرح و بزرگ در ایران می باشند را تدریس کرده اند.

استاد پیمان کامیار تمام آزمایشات و تمرینات کتاب درسی را به صورت دقیق برای دانش آموزها حل کرده است و هیچ نکته ای از کتاب از چشم استاد کامیار دور نمانده است.

تدریس درس علوم برای اجرای آزمایشات به صورت واقعی نیازمند وسایل آزمایشی های زیادی می باشد که خوشبختانه این اساتید عزیز تمام سعی خود را کرده است که تمام وسایل ها را خودش بسازد تا برای دانش آموزها واقعی به نظر برسد و در یاد گیری آسان و راحت دانش آموز کمک کرده باشد.

فارسی لاماس حرف آخر

درس فارسی اول تا ششم موسسه لاماس حرف آخر را یکی از بهترین اساتید محبوب ایران به اسم محسن منتظری تدریس کرده است سخت ترین درس ها برای پایه های ابتدایی همین فارسی است که خوسبختانه این استاد با استفاده از ترفندهایی که در تدریس اجرا کرده است برای دانش آموز راحت کرده و دانش آموز ها با سرگرمی و بازی درس را یاد می گیرند.

فارسی ابتدایی از دروس پایه و مهم می باشد که دانش آموز اگر این درس را به خوبی یاد نگیرد در مقاطع بالاتر به مشکل برمیخورد.

قیمت محصولات لاماس ابتدایی حرف آخر

محصولات ابتدایی لاماس حرف آخر با قیمت بسیار پایین به دانش آموزان ارائه می شود تا والدین به راحتی بتوانند خرید کنند.

لیست محصولات ابتدایی لاماس حرف آخر به شرح زیر است:

  • اول ابتدایی لاماس حرف آخر
  • دوم ابتدایی لاماس حرف آخر
  • سوم ابتدایی لاماس حرف آخر
  • چهارم ابتدایی لاماس حرف آخر
  • پنجم ابتدایی لاماس حرف آخر
  • ششم ابتدایی لاماس حرف آخر

شعار این مجموعه لاماس باماس است که در کنار دانش آموزان تا پایان سال تحصیلی می ماند و در آخر سال با موفقیت و اطلاعات زیاد درس ها را تمام می کند.

در تمام محصولات ابتدایی لاماس محصولات فارسی،ریاضی و علوم آماده شده که در ماه های بعد هم شاید درس های بعدی تدریس شود

برای اطلاع از لیست قیمت محصولات لاماس حرف آخر حتما با شماره هایی که در زیر درج شده است تا به صورت کاملا رایگان مشاوره بگیرید.

02166000362

09120034203

منبع:سایت مرکزی حرف آخر

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
عسل حامدی
1400/09/09 - 22:52

واقعا پکیج های ابتدایی حرف آخر بی نظیر است چون نمونه تدریس هاش داخل آپارت رو دیدم ای کاش پولش زیاد نبود من چکار کنم که شامل تخفیف شوم؟؟
عسل حامدی
1400/09/09 - 22:53

واقعا پکیج های ابتدایی حرف آخر بی نظیر است چون نمونه تدریس هاش داخل آپارت رو دیدم ای کاش پولش زیاد نبود من چکار کنم که شامل تخفیف شوم؟؟
hani.imani
1400/09/14 - 17:14

من سال 98 خواهرم با موسسه حرف اخر کار کرد و در کنکور سراسری توانست رتبه 876 بیاورد منم می خواهم در کنکور سراسری 1401 بهترین نتیجه را کسب کنم.پروژه 6040 حرف آخر و پروژه 0 تا 100 حرف آخر واقعا عالیه.
فهمیده اسدی
1400/10/11 - 21:24

با عرض سلام و خسته نباشید .من میخوام شانس خودمو برای کنکور 1401 امتحان کنم آیا 6040 میتونه منو به پزشکی برسونه؟
فهمیده اسدی
1400/10/11 - 21:25

با عرض سلام و خسته نباشید .من میخوام شانس خودمو برای کنکور 1401 امتحان کنم آیا 6040 میتونه منو به پزشکی برسونه؟
شکیبا
1400/10/29 - 11:49

حرف آخر عالیه من می خواهم برای کنکور 1402 در کنکور سراسری شرکت کنم به نظرتون عمومی ها حذف می شود؟چون میخوام منابع آموزشی خریداری کنم
فهمیده اسدی
1400/11/16 - 21:51

سلام وقت بخیر پسر عموی من سال 98 پکیج های پروژه 6040 را تهیه کرده بود که خوشبختانه رتبه 5 هزار را آورد و الان پزشکی میخونه و منم میخوام در کنکور 1402 شرکت کنم به نظرتون پکیج های 6040 را تهیه کنم یا پکیج های 6040؟
و سیستم vod که جدیدا حرف آخر داخل تلویزیون تبلیغ میکنه چیه؟
naser
1401/01/20 - 18:26

حرف آخر عالیه واقعا
محمد حمدی
1401/04/26 - 13:31

حرف آخر برای کنکوری های 1402 یک پکیج بسیار کاملی را آماده کرده است که داخل این پکیج هم شامل کلاس های آنلاین و هم شامل کلاس های آفلاین بهترین اساتید ایران را تدریس می کنند همچنین در کنار این پکیج ها از هوش مصنوعی یا همان مشاوره هوشمند هم استفاده کرده است و دانش آموزان به راحتی می توانند رتبه برتر شوند با تشکر از شما
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top