تاریخ انتشار: چهارشنبه 1400/08/26 - 17:41
کد خبر: 414233

بهترین آموزشگاه زبان برای یادگیری انگلیسی

زبان آموزی یک فرآیند طولانی است که جایی برای آزمون و خطا ندارد. واقعیت این است که با انتخاب آموزشگاه زبان اشتباه، سرمایه، انگیزه و از همه مهم‌تر وقت خود را هدر داده‌اید. اما دیگر نگران نباشید چرا که در این مطلب قرار است بهترین آموزشگاه زبان، یعنی موسسه زبان آفاق را به شما معرفی کنیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اگر نگاهی به آگهی‌های استخدام بیاندازید امکان این که "تسلط به زبان انگلیسی" را در بیش از ۹۰ درصد آنها ببینید مسئله‌ای طبیعی‌ست. اگه قصد نوشتن مقاله یا پایان نامه‌ای دارید ممکن است به دلیل ندانستن زبان انگلیسی به مشکل و یا بن بست بربخورید چرا که درصد بالایی از مقالات معتبر و مرجع، به زبان‌ انگلیسی نوشته و منتشر می‌شوند. تصمیم به مهاجرت یک مسئله شایع این روزهاست. یکی از دلایلی که بسیاری نمی‌توانند به تصمیم خود جامه عمل بپوشانند عدم تسلط بر انگلیسی است. هر بخش از زندگی را نگاه کنیم ردی از انگلیسی در آن می‌بینیم. این یک مسئله قابل انتظار است که انگلیسی به عنوان یک زبان شناخته شده بین المللی، بتواند تا این حد در تمامی بخش‌های زندگی افراد تأثیر بگذارد. دانستن انگلیسی فرصت‌های موفقیت را برای شما بیشتر می‌کند و این یک حقیقت غیرقابل انکار است؛ به همین خاطر است که با زدن گشتی کوتاه در شهر، با انواع آموزشگاه زبان رو به رو خواهید شد.

زبان آموزی یک فرآیند طولانی است که جایی برای آزمون و خطا ندارد. واقعیت این است که با انتخاب آموزشگاه زبان اشتباه، سرمایه، انگیزه و از همه مهم‌تر وقت خود را هدر داده‌اید. اما دیگر نگران نباشید چرا که در این مطلب قرار است بهترین آموزشگاه زبان، یعنی موسسه زبان آفاق را به شما معرفی کنیم.

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی

عنوان بهترین آموزشگاه زبان، عنوانی سنگین است که نمی‌توان به هر موسسه زبان نسبت داد. یک آموزشگاه زبان باید سطح کیفیت بالا و ویژگی‌هایی قابل توجه داشته باشد تا مناسب چنین عنوانی باشد. آموزشگاه زبان آفاق ویژگی‌هایی دارد که باعث شده به عنوان بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی شناخته شود. برخی از این ویژگی‌ها را در ادامه شرح می‌دهیم.

آنلاین بودن

اگر در جستجوی یک آموزشگاه زبان تماماً آنلاین هستید بهتر است با آفاق آشنا شوید. کلاس‌های آنلاین از انعطاف‌پذیرترین نوع تحصیل محسوب می‌شوند که برای افراد بسیاری، بهترین انتخاب هستند. به عنوان مثال افراد شاغلی که وقت رفت و آمد به آموزشگاه زبان را ندارند، مادران خانه‌داری که زمانی برای حضور یافتن در کلاس درس را ندارند، کودکانی که در خانه ماندن را ترجیح می‌دهند، افراد ساکن در شهرها و اکثراً روستاهای فاقد مرسسه زبان و ... را می‌توان نام برد.

دوره آنلاین زبان با قابلیت برگذاری کلاس در هر روز و در هر ساعت، قابلیت مشاهده کلاس ضبط شده، عدم نیاز به حضور فعال و ... را برای افراد گفته شده و بسیاری دیگر را فراهم کرده است. وقتی صحبت از آنلاین بودن دوره‌های آموزشی می‌شود آفاق بهترین گزینه پیش روست چرا که با دارا بودن محتوایی به روز و همچنین پلتفرمی اختصاصی، پر سرعت و بدون قطعی، بهترین نوع کلاس را برای زبان آموزان خود فراهم می‌آورد تا هیچ مشکلی در امر حضور در کلاس و یادگیری در آن نداشته باشند. جالب است بدانید امکان ثبت نام و حتی پرداخت شهریه نیز به صورت آنلاین در موسسه آفاق فراهم است و شما می‌توانید بدون نیاز به رفتن تا محل آموزش، انگلیسی را به خوبی یاد بگیرید!

دوره‌های آموزشی متنوع

یک آموزشگاه زبان خوب آموزشگاهی است که برگذارکننده انواع دوره‌های آموزشی باشد. چرا که افراد به هنگام زبان آموزی، اهداف مختلفی دارند که شرکت در دوره اختصاصی آن، باعث می‌شود بتوانند بهترین نتیجه را بگیرند. به عنوان مثال شخصی که قصد آمادگی برای آزمون آیلتس را دارد قطعاً می‌خواهد با نمره‌ای خوب اقدام به مهاجرت کند و مهاجرت تنها از طریق موفقیت در آیلتس برای او ممکن است. بنابراین این افراد با شرکت در کلاس‌های ماک آیلتس می‌توانند خود را محک بزنند و از طرفی می‌توانند به صورت فشرده نیز در کلاس‌های آیلتس شرکت کنند تا هر چه زودتر به نتیجه‌ی دلخواه دست یابند. به همین دلیل است که تنوع دوره‌های یک آموزشگاه زبان یک ویژگی مهم است. افراد با توجه به نیازها، خواسته‌ها و همچنین سن خود تصمیم به شرکت در دوره‌های آموزش زبان می‌گیرند؛ بنابراین در دسترس بودن دوره‌ آموزشی مد نظر آنها در آموزشگاه زبان مورد نظر، از اهمیت بالایی برخوردار است. آفاق ارائه دهنده انواع دوره‌های آموزش زبان انگلیسی شامل Basic, Preliminary, Mastery, TTC, SEC، ، دوره‌های آمادگی IELTS  و... است تا بهترین‌ها را برای زبان آموزان خود رقم بزند.

 

اساتید مجرب

در بحث آموزش زبان، یکی از مؤثرترین مؤلفه‌ها، مدرس است. این که فردی که مطالب را آموزش می‌دهد از دانش کافی برخوردار باشد و از آن مهم‌تر نحوه انتقال دانش خود به زبان آموزان را بلد باشد مسئله‌ای مهم است. آموزشگاه زبان آفاق با توجه این نکات مهم، اساتید خود را از دانش آموختگان دوره‌های تربیت مدرس زبان انگلیسی (TTC) انتخاب می‌کند؛ چرا که دانش آموختگان این دوره‌ها با نحوه صحیح آموزش به تمام رده‌های سنی و همچنین شیوه‌های نوین آموزشی آشنایی و بهترین متدها را بکار می‌برند و با به کارگیری آنها در فرایند آموزش، همه تلاش خود را در جهت یادگیری هر چه بیشتر زبان آموزان به کار می‌گیرند.

  • مدرک معتبر

این درست است که می‌توان با انجام یک مکالمه بی‌نقص میزان تسلط خود را در زبان انگلیسی نشان داد اما وقتی صحبت از تحصیلات آکادمیک و یا استخدام می‌شود داشتن مدرک یک مسئله مهم است. با داشتن مدرکی معتبر پس از فارغ التحصیلی، می‌توانید در آموزشگاه‌های زبان از جمله خود آموزشگاه آفاق استخدام شوید و دانش خود را در اختیار نوآموزان زبان قرار دهید. همچنین هنگام مصاحبه در هر شغل دیگری، داشتن یک مدرک زبان معتبر شانس قبولی شما را بسیار افزایش می‌دهد. آموزشگاه آفاق با ارائه گواهینامه و مدرکی معتبر برای زبان آموزان خود پس از فارغ التحصیلی، از این که بتوانند از دانش خود استفاده کنند اطمینان کسب می‌کند.

آموزشگاه زبان آفاق

احتمالاً تا به حال دریافته‌اید که چرا آفاق، از بهترین موسسه‌های زبان محسوب می‌شود. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه موسسه زبان آفاق، می‌توان به مشاوره رایگان آن، داشتن تجربه‌ای به قدمت بیش از یک دهه در امر آموزش زبان، برگذاری کلاس در آخر هفته برای شاغلین و... اشاره کرد که باعث می‌شوند زبان آموزان دوره مورد نیاز خود را بهتر انتخاب کنند و با اطمینان به پیشینه آفاق، با خیالی راحت از این که راه درستی را در پیش گرفته‌اند، به یادگیری زبان انگلیسی بپردازند. همچنین با قابلیت برگذاری کلاس در روز جمعه، شاغلین بسیاری از یادگیری انگلیسی باز نمانند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آموزشگاه زبان آفاق، آشنایی با دوره‌های متنوع آن و ثبت نام در آنها می‌توانید به نشانی اینترنتی https://afaq-lc.com/ مراجعه نمایید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top