تاریخ انتشار: شنبه 1400/08/29 - 11:34
کد خبر: 414427

در پرسپولیس همه می‌خواهند خودشان گل بزنند

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس در بازی های اخیر تیمی بی هدف، بدون برنامه و بی انگیزه بوده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، بهروز سلطانی درباره تساوی یک بر یک دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: اصلا برای پرسپولیس بازی دلچسبی نبود. بوژیدار رادوشوویچ هم گل بدی خورد و وی اشتباه فاحشی انجام داد. پرسپولیس مقابل مس رفسنجان مثل دیدارهای قبلی اش بدون هدف و بی برنامه بود و واقعا دلیل اینگونه بازی کردن را متوجه نمی‌شوم.

او ادامه داد: پرسپولیس در نقل و انتقالات و در جذب بازیکن ضعیف عمل کرد و اکنون تیم مهاجم سرزنی که قدرت تمام کنندگی بالایی داشته باشد در اختیار ندارد. واقعا دلیل بد بازی کردن تیم را نمی‌دانم اما امیدوارم یحیی گل محمدی و دستیارانش زودتر برای رفع این ضعف کاری کنند.

دروازه بان پیشین پرسپولیس با اشاره به بازی خوب مس رفسنجان برابر شاگردان یحیی گل‌محمدی توضیح داد: هرچند مس فوتبال منظم و خوبی بازی کرد و دو بار تیر دروازه پرسپولیس را به اصابت درآورد اما پرسپولیس بد بازی می‌کند که عملکرد حریفانش به چشم می‌آید. تیم سال گذشته را اکنون در پرسپولیس نمی‌بینیم و بازیکنان کاملا بی‌انگیزه هستند. شاید بخشی از این بی برنامگی و بدون هدف بودن پرداخت نشدن حق و حقوق بازیکنان و مسائل روانی باشد. هیچ برنامه ای مثل طراحی حمله از عمق و کناره‌ها نمی‌بینیم.

سلطانی تصریح کرد: اکنون فوتبال پرسپولیس شبیه بزن زیرش شده و همه دوست دارند خودشان گل بزنند. گذشت در تیم وجود ندارد. فوتبال اکنون سه امتیازی شده و مساوی هم مانند باخت است‌. البته به این که پرسپولیس می‌تواند به روزهای خوبش بازگردد خوش‌بین هستم.

وی درباره دلیل افت تیم پرسپولیس توضیح داد: متاسفانه امسال پرسپولیس خوب بازیکن جذب نکرد و برخی نفراتی که به این تیم آمدند در حد و اندازه‌های پرسپولیس نیستند اما بازیکنی مثل عیسی آل کثیر خیلی خوب کار می‌کند و دلیل بازی کردن حامد لک را نمی‌دانم. دیدید که رادو هم گل بدی خورد.

پیشکسوت تیم پرسپولیس اضافه کرد: به جز ۲۰-۱۰ دقیقه پایانی دیدار با مس فوتبال خوبی از پرسپولیس ندیدیم. هدف خاصی در این تیم وجود ندارد. همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس با انگیزه هستند اما تیم ما انگیزه و اشتیاقی برای موفقیت ندارد. اینگونه امتیاز از دست دادن در پایان فصل مشکلات زیادی برای پرسپولیس ایجاد می‌کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کار سختی که ایران کرد
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران
وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top