گروه های خبری
آرشیو
ف
کد خبر: 414929

هواوی ۸۰ میلیون دستگاه پوشیدنی فروخت

در آینده دستگاه‌های پوشیدنی هوشمند هوآوی به 5 گروه مختلف تقسیم می‌شوند. این دستگاه ها شامل گروه فناوری هوشمند، گروه دنبال‌کننده مُد، مراقبت‌های بهداشتی، همه‌جانبه کلاسیک و دستگاه های مخصوص کاربران حرفه ای خواهند شد. در انتها باید گفت با توجه به روندی که شرکت هواوی در این زمینه در پیش گرفته، به نظر آینده روشنی را باید برای محصولات آن در نظر گرفت.

به گزارش خبرنگارسرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ هفته گذشته شرکت هواوی رویداد بزرگی را برای معرفی محصولات جدید خود برگزار و طی آن از تبلت هیبریدی ویندوزی MateBook E، ساعت هوشمند ورزشی Watch GT Runner، هدست واقعیت مجازیVR Glass 6DoF ، کامپیوتر AiO هواوی MateStation X Silver و نسخه خاص گوشی تاشوی Mate X2، رونمایی کرد.

هواوی ۸۰ میلیون دستگاه پوشیدنی فروخت

اما جدای از این محصولات، در رویداد هواوی اطلاعات مهمی در خصوص وضعیت بازار این شرکت به خصوص در گروه محصولات پوشیدنی ارایه شد.

هی گانگ، مدیر ارشد عملیاتی شرکت طی نطقی اعلام کرد که هواوی در سال جاری میلادی تعداد 80 میلیون دستگاه پوشیدنی را به فروش رسانده است.

او همچنین در بخش دیگری از صحبت‎های خود اضافه کرد که هوآوی همچنان در چین در زمینه دستگاه‌های پوشیدنی گروه مچ‌بند اول است.

هواوی در حال حاضر به بیش از 320 میلیون کاربر در سراسر جهان خدمات ارایه می‎کند و برنامه کاربردی سلامت ورزشی آن نزدیک به 83 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

اما علت این محبوبیت و توجه بالای کاربران به دستگاه‎های هوشمند پوشیدنی هواوی را باید پشتوانه فنی و قابلیت‎های بالای آنها دانست.

این شرکت با بیش از 60 موسسه تحقیقاتی برای انجام تحقیقات سلامتی در زمینه‌های تنفس، سلامت قلب، پدیده آپنه (ایست موقتی تنفس در حین خواب)، سلامت عروق، سلامت زنان و موارد دیگر همکاری کرده و در عین حال بیش از 5 میلیون کاربر به اکوسیستم تحقیقاتی Huawei Research پیوسته‌اند.

نکته بسیار مهم دیگری که گانگ به آن پرداخته این است که در آینده دستگاه‌های پوشیدنی هوشمند هوآوی به 5 گروه مختلف تقسیم می‌شوند. این دستگاه‎ها شامل گروه فناوری هوشمند، گروه دنبال‌کننده مُد، مراقبت‌های بهداشتی، همه‌جانبه کلاسیک و دستگاه‎های مخصوص کاربران حرفه‎ای خواهند شد. در انتها باید گفت با توجه به روندی که شرکت هواوی در این زمینه در پیش گرفته، به نظر آینده روشنی را باید برای محصولات آن در نظر گرفت.

محصولاتی که با روند جدید سیاست‎گذاری هواوی، با هدف‎گذاری هوشمندانه‎تری روانه بازار خواهند شد و می‎توانند به خوبی برای علاقه‎مندان به هر گروه، محصولاتی متناسب و هماهنگ‎تر را تولید کنند.

مرتبط ها
نظرات
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
تورهای مسافرتی آفری
  • نظرسنجی

    باتوجه به آموزش مجازی دانشگاه‌ها در طول ترم جاری، با کدام نوع از امتحانات پایان ترم موافق هستید؟

    امتحانات حضوری
    امتحانات غیرحضوری
    مشاهده نتایج