تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/09/04 - 11:01
کد خبر: 415038

کاهش تعرفه اینترنت یک اپراتور به مناسب سالگرد فعالیت

کاربران اپراتور رایتل می‌توانند بدون نیاز به خرید بسته، از اینترنت آزاد با تعرفه‌ ویژه‌ ۴ هزار تومان به ازای هر گیگابایت، بهره‌مند شوند. کاهش تعرفه اینترنت رایتل در تاریخ فعالیت شرکت‌های خدمات ارتباطی کشور، منحصر به این اپراتور بوده و با هدف استفاده مقرون به صرفه از سرویس اینترنت بدون خرید بسته برای مشترکین این برند، منظور شده‌است.

به گزارش خبرنگار سرویس فناوری اطلاعات«خبرنامه دانشجویان ایران»؛ کاربران اپراتور رایتل می‌توانند بدون نیاز به خرید بسته، از اینترنت آزاد با تعرفه‌ ویژه‌ ۴ هزار تومان به ازای هر گیگابایت، بهره‌مند شوند. کاهش تعرفه اینترنت رایتل در تاریخ فعالیت شرکت‌های خدمات ارتباطی کشور، منحصر به این اپراتور بوده و با هدف استفاده مقرون به صرفه از سرویس اینترنت بدون خرید بسته برای مشترکین این برند، منظور شده‌است.

کاربران رایتل به مناسبت سالگرد فعالیت این اپراتور می‌توانند بدون نیاز به خرید بسته، از اینترنت ارزان رایتل بهره ببرند. کاربران این اپراتور می‌توانند بدون نیاز به خرید بسته، از اینترنت آزاد با تعرفه‌ ویژه‌ ۴ هزار تومان به ازای هر گیگابایت، بهره‌مند شوند.

کاهش تعرفه اینترنت رایتل در تاریخ فعالیت شرکت‌های خدمات ارتباطی کشور، منحصر به این اپراتور بوده و با هدف استفاده مقرون به صرفه از سرویس اینترنت بدون خرید بسته برای مشترکین این برند، منظور شده‌است.

کاهش تعرفه اینترنت رایتل به مناسب سالگرد فعالیت این اپراتور

درحالی تازه‌ترین نرخ مصرف اینترنت آزاد توسط رایتل با تعرفه ۴ هزار تومان اعلام شد که مشترکین سایر اپراتورهای ارتباطی برای بهره‌مندی از هر گیگابایت اینترنت آزاد، به طور میانگین حدود ۴۰ تا ۶۰ هزار تومان برای سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری، پرداخت می‌کنند.

همچنین این اپراتور پیش از این، برقراری تماس درون شبکه (از خطوط رایتل به رایتل) را با کمترین تعرفه ممکن یعنی ۷ تومان (۷۰ ریال) برای هر دقیقه مکالمه، اعلام کرد. برای مثال بهای یک ساعت تماس تلفنی با سیم کارت رایتل تنها ۴۲۰ تومان است.

گفتنی است، با استناد به جدیدترین اطلاعات دریافتی مربوط به تعرفه‌های مکالمه اپراتورها، رایتل مقرون به صرفه‌ترین نرخ را برای مشترکین در نظر گرفته و تعرفه اپراتورهای دیگر تقریبا ۱۲ برابر این نرخ است.

گفتنی است ده سالگی رایتل و آغاز دومین دهه از فعالیت این اپراتور بهانه‌ای برای رونمایی از طرح کاهش تعرفه مصرف اینترنت آزاد شد.

برند اولین اپراتور ارائه دهنده خدمت موبایل نسل سوم، با نام تجاری رایتل، صبح دوشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۰ رونمایی شد. نسل سوم شبکه تلفن همراه یا همان ۳G از چنین روزی به صورت تجاری وارد بازار تلفن همراه کشور شد و شرکت خدمات ارتباطی رایتل به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا)، فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد. در برند رایتل، «رای» کلمه‌ای فارسی به معنای هوش و خرد و «تل» مخفف تلفن است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top