تاریخ انتشار: جمعه 1400/09/05 - 14:46
کد خبر: 415150

سرپرست معاونت اداری مالی صندوق رفاه دانشجویان منصوب شد

جهانشیر امینی دانشیار پایه ۳۳ و دارای دکترای تخصصی بیماری شناسی گیاهی است و مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه تهران و مدرک دکترای خود را در رشته تحصیلی بیماری شناسی گیاهی از دانشگاه تیمیر یازوف کشور روسیه دریافت کرده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از صندوق رفاه دانشجویان، مراسم تودیع حجت الله مرادی پور معاون اداری مالی و مدیریت منابع قبلی صندوق و معارفه جهانشیر امینی معاون اداری مالی و مدیریت منابع جدید صندوق رفاه دانشجویان برگزار شد.

مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان با صدور حکمی جهانشیر امینی را به عنوان سرپرست معاونت اداری مالی و مدیریت منابع صندوق رفاه دانشجویان منصوب کرد.

متن حکم انتصاب دکتر امینی به این شرح است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع صندوق رفاه دانشجویان منصوب می‌شوید.

با عنایت به مأموریت‌های اصلی صندوق در ارتقای خدمت‌رسانی توأم با کرامت انسانی به دانشجویان و رویکردهای برنامه ریزی مبنی بر سند راهبردی صندوق، انتظار دارد ضمن بهره مندی از توانمندی‌های کارشناسان و صاحب نظران، تمام همت و توان اجرایی و علمی خویش را در راستای اهداف عالی صندوق همچون تلاش جهت ایجاد منابع مالی پایدار، انضباط اداری و مالی، تحقق اهداف دولت الکترونیک در صندوق، توانمندسازی منابع انسانی، افزایش بهره وری و ارتقا فرهنگ سازمانی در چارچوب ضوابط و مقررات ذیربط به کار گیرید. توفیق روزافزون جنابعالی را از خداوند حکیم و مهربان خواهانم.

جهانشیر امینی دانشیار پایه ۳۳ و دارای دکترای تخصصی بیماری شناسی گیاهی است و مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه تهران و مدرک دکترای خود را در رشته تحصیلی بیماری شناسی گیاهی از دانشگاه تیمیر یازوف کشور روسیه دریافت کرده است.

امینی دارای عضویت در انجمن‌های علمی بیماری شناسی گیاهی ایران و قارچ شناسی ایران بوده و دارای سابقه ارائه ۷۳ مقاله در کنفرانس‌ها و کنگره‌های بین المللی داخل و خارج از کشور به زبان فارسی و انگلیسی است.

همچنین دارای سابقه چاپ بیش از ۲۰ مقاله علمی پژوهشی در مجلات معتبر داخلی و چاپ بیش از ۴۳ مقاله علمی پژوهشی در مجلات معتبر بین‌المللی می‌باشد و پیش از پذیرش این معاونت، ریاست دانشگاه کردستان، ریاست دانشگاه آزاد کرمانشاه و ریاست دانشگاه آزاد استان کردستان را در کارنامه‌ی کاری خود دارد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top