تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/09/07 - 11:03
کد خبر: 415365

ZTE احتمالا از شیائومی پیشی بگیرد

یک افشای جدید نشان می‌دهد ZTE نیز قصد دارد پرچم‌دار جدید خود را با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک، زودتر از سایر شرکت‌ها معرفی کند. این تراشه احتمالا به‌عنوان قلب تپنده‌ی گوشی‌های گیمینگ ZTE یعنی ردمجیک ۷ و ردمجیک ۷ پرو مورد استفاده قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود این دو دستگاه به‌ترتیب با شماره مدل NX679J و NX709J روانه‌ی بازار شوند.

به گزارش خبرنگار سرویس فناوری اطلاعات«خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اگر در جریان پیشرفت‌های اخیر کوالکام نبوده‌اید، این شرکت درحال برنامه‌ریزی برای معرفی پردازنده‌ی پرچم‌دار بعدی خود است که آن را با نام اسنپدراگون ۸ نسل یک می‌شناسیم. البته در این میان نام اسنپدراگون 8Gx نسل یک نیز شنیده می‌شود ولی این پردازنده‌ احتمالا برای کلاس لپ‌تاپ درنظر گرفته شده است. در هر‌حال، کوالکام در رویداد ۳۰ نوامبر (۹ آذر ۱۴۰۰) خود سرانجام به تمامی شایعات و خبرهای منتشر شده درمورد نسل بعدی تراشه‌ی پرچم‌دار خود خاتمه خواهد داد و این پردازنده را رسما معرفی خواهد کرد. در این میان، شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند طبق روال همیشگی، برای عرضه‌ی اولین پرچم‌داران مجهز به تراشه‌ی جدید سری اسنپدراگون باهم رقابت خواهند کرد؛ رقابتی که از همین‌حالا توسط شیائومی و موتورولا در جریان است.

ZTE احتمالا با پیشی گرفتن از شیائومی اولین پرچمدار مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ را معرفی می‌کند

یک افشای جدید نشان می‌دهد ZTE نیز قصد دارد پرچم‌دار جدید خود را با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک، زودتر از سایر شرکت‌ها معرفی کند. این تراشه احتمالا به‌عنوان قلب تپنده‌ی گوشی‌های گیمینگ ZTE یعنی ردمجیک ۷ و ردمجیک ۷ پرو مورد استفاده قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود این دو دستگاه به‌ترتیب با شماره مدل NX679J و NX709J روانه‌ی بازار شوند.

به گفته‌ی منبع این خبر، پرچم‌دار اصلی ZTE، نوبیا Z40 خواهد بود که این مدل نیز از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک بهره خواهد برد. البته با توجه‌به اینکه زمان زیادی از معرفی نوبیا Z30 پرو نگذشته است، باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا Z40 با شماره‌ی مدل NX701 به‌زودی عرضه خواهد شد یا خیر. در نهایت فهرست فاش شده‌ از نام دستگاه‌های این شرکت به گوشی M2 Play با شماره مدل NX90J7 نیز اشاره دارد. البته این محصول احتمالا به پردازنده‌ی پرچم‌دار بعدی کوالکام مجهز نخواهد شد. علاوه‌بر این، نام درنظر گرفته شده برای گوشی مورد اشاره کمی گیج‌کننده است زیرا ZTE سال ۲۰۱۷ نیز گوشی هوشمندی با نام نوبیا M2 Play معرفی کرده است.

در هرحال، به‌نظر می‌رسد رقابت شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند برای استفاده از تراشه‌ی پرچم‌دار بعدی کوالکام درحال افزایش است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
برد سخت تیم ملی فوتسال برابر بحرین و صعود به یک چهارم نهایی
شکایت باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی
رئیس دانشگاه علم و صنعت تغییر کرد
مراسم ترحیم پرویز داوودی
جزئیات دیدار اردوغان و هنیه
اسرائیل به شکل سیستماتیک کودکان را ترور می‌کند
تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی
من به اسلوب او مومن‌ام
سازمان ملل با عضویت کشور فلسطینی موافقت کند
نام پدر از کارت ملی حذف نمی‌شود
گزارش تصویری| جشنواره ملی رسا (نهج البلاغه دانشگاهیان کشور)
فیلم/ اسپانسر صهیونیست‌ها نقره داغ شد
بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
فیلم/ گریه‌های پزشک اردنی برای مجروحان فلسطینی
حضو جمعی از مسئولین در منزل شهید طهرانی مقدم+عکس
تامین ارز ۲.۸ میلیارد دلاری در نخستین ماه سال ۱۴۰۳
یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد
اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس غیردولتی ابلاغ شد
تکمیل ۴ ایستگاه‌ مترو اولویت شهرداری در خط ۶
سرانه سلامت تهران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
بانک مرکزی در حمایت از تولید نمره قبولی گرفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top