تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/09/09 - 00:31
کد خبر: 415674

فعال دانشجویی: اغتشاش‌گران باعث ابتر ماندن مطالبات به حق مردم می‌شوند

یک فعال دانشجویی با بیان اینکه اغتشاش‌گران باعث ابتر ماندن مطالبات به حق مردم می‌شوند، گفت: باید از مردم اصفهان تشکر کنیم که با یک تجمع درست، مسالمت آمیز و یک مدیریت خوب مردمی مطالبات خود را بیان کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، محمدصادق جعفری فعال سابق دانشجویی با اشاره به موضوع اعتراضات کشاورزان اصفهانی و سواستفاده برخی افراد آشوب طلب گفت: در فضای مجازی مطالب مختلف درباره درست بودن یا نبودن مطالبات صورت گرفته که البته برای بررسی این موضوع نیاز به بحث کارشناسی است.

وی ادامه داد: تعداد زیادی از کارشناسان معتقدند بسیاری از اشتباهاتی که موجب ایجاد چنین وضعیتی برای اصفهان شده به گذشته برمی‌گردد و این سوال مطرح می‌شود که چرا در استانی که با این حجم از بی‌آبی و خشکسالی مواجه است باید کارخانه‌هایی مثل فولاد و ذوب‌آهن بسازیم، صنایعی که بیشترین آب را نیاز دارند در حالی که ما می‌توانستیم این صنایع را در کنار شهرهایی بسازیم که به دریا نزدیک هستند و از آب دریا استفاده می کنند.

این فعال سابق دانشجویی ادامه داد: کبمود آب بحث پیچیده‌ای است و باید همه موارد بررسی شوند، اما کشاورزان هم محق هستند و باید فکری برای آن می‌شد، از طرفی اصفهانی‌ها هم یک علاقه‌ای‌ خاصی به زاینده رود دارند و خشک شدن این رودخانه باعث ناراحتی آنها شده است.

جعفری با اشاره به تجمع مسالمت آمیز مردم اصفهان تاکید کرد: باید از مردم اصفهان تشکر کنیم که با یک تجمع درست، مسالمت آمیز و یک مدیریت خوب مردمی تجمعی برگزار کردند و مطالبات خود را بیان کردند، آن هم در زمانی که ما یک الگوی مناسب برای بیان مطالبات مردمی نداریم. رسانه ملی هم در این جریان به خوبی، درست، بجا و دقیق به موضوع پرداخت.

وی با اشاره به سکوت رسانه‌های بیگانه درباره مسالمت آمیز بودن تجمع مردم اصفهان تاکید کرد: رسانه‌های بیگانه در زمان سکوت خود را شکستند که اغتشاشگران به میدان آمدند و دست به اقدامات ساختارشکنانه زدند، آنگاه رسانه‌های معاند سعی کردند این اغتشاگران را جای مردم جا بزنند.

جعفری از برخورد خوب نیروهای انتظامی هم با مردم اصفهان قدردانی کرد و افزود: اغتشاشگران بعد از اینکه کشاورزان با انتشار بیانیه‌ای به تجمع خود پایان دادند، وارد صحنه شدند و با سردادن شعارهای ساختارشکنانه و با آتش زدن اموال عمومی سعی کردند فضا را متشنج کنند. قطعا اینها از مردم نبودند، در فیلم‌ها هم مشخص است که با برنامه ریزی و با میدان‌داری تعدادی خانم این ناآرامی‌ها شکل گرفت. 

این فعال سابق دانشجویی گفت: مردم باید صف‌شان را از اغتشاشگران جدا کنند چون اگر اغتشاش‌گران بخواهند فضا را دست بگیرند هم مطالبات درست مردم ابتر خواهند ماند و فراموش خواهد شد و دوم زبان ما را در مقابل کسانی که می‌خواهند مطالبه‌گری و عدالتخواهی به حاشیه برود، کوتاه می کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
۳دستور ضربتی رئیسی برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان
آمریکا و تجاوز به حق وتو !
برای جلوگیری از بستری‌های بی دلیل بیماران چه باید کرد؟
روایتی تکان‌دهنده از اوضاع وخیم اسرای اهل غزه
نظریه‌پرداز برجسته آمریکایی: اسرائیل از حمله ایران شوکه شد
کدام مراکز مجاز به ارائه خدمات زالو درمانی هستند؟
واکنش سفارت ایران در لندن به اتهامات بی دلیل به سپاه
سرکرده فروش کوکائین در فضای مجازی دستگیر شد
ایران مالک یک پهپاد سنگین و قدرتمند است
خط و نشان ترامپ برای حسین وفایی
۹۵۶ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کردند
درس اخلاق آیت‌الله جاودان درباره امان‌نامه +فیلم
یک سد دیگر سرریز شد
جزئیات برگزاری نوزدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top