تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/09/09 - 14:13
کد خبر: 415766

نکته‌ای کلیدی و مهم برای خرید آهن آلات

نیاز سنجی به این معنی است که شما بدانید هر کدام از انواع توری پرسی و گابیون را برای چه کارکردی لازم دارید و کدام مشخصات این توری ها می تواند نتیجه مطلوب برای کارکرد مورد نظر شما را به دنبال داشته باشد

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، توری گابیون و توری پرسی از جمله مهم ترین توری های صنعتی هستند که ویژگی های بسیار مختلفی داشته و می توانید از آنها برای کارکردهای بسیار مختلفی استفاده کنید. این توری ها با روش های مختلفی ساخته شده و هر یک از این روش های ساخت نیز باعث به وجود آمدن مزیت هایی برای آنها می شود. مشخصات ظاهری و ویژگی های مختلفی وجود دارند که برای خرید و انتخاب یکی از این دو توری باید به آنها دقت نمود. در غیر این صورت خرید صورت گرفته نمی تواند بهینه باشد. خرید توری گابیون و توری پرسی بدون دقت به مواردی خاص شما را به نتیجه مطلوب نرسانده و در نهایت منجر به خریدهای اشتباه می گردد.

در این مقاله با یکی از کارشناسان مرکز آهن تخفیف همراه هستیم تا نکاتی مهم برای خرید این دو توری را با شما در میان بگذاریم. با توجه به اینکه خرید توری های صنعتی نیاز به نظر کارشناس و مشورت با افراد خبره دارد. از این رو این مقاله می تواند حکم یک جلسه مشاوره خرید عالی برای توری پرسی و توری گابیون برای شما داشته باشد. تنها با اطلاعات است که می توانید خریدی مطمئن و بی دردسر برای خود رقم بزنید. 

نکته‌ای کلیدی و مهم برای خرید آهن آلات

قبل از هر خریدی باید نیازسنجی کنید

اولین و شاید هم مهم ترین نکته برای خرید توری پرس یو توری گابیون نیاز سنجی برای این خردی است. این مرحله اهمیت بسیار زیادی داشته و در نهایت به صورت مستقیم روی انتخاب یک محصول و یا رد آن تاثیر خواهد داشت. حتی قیمت تمام شده توری خریداری شده نیز در نهایت تحت تاثیر این نکته مهم خواهد بود.  با توجه به اینکه هر دو توری پرسی و گابیون هم با متریال مختلف و هم با مشخصات ظاهری مختلف تولید می شوند، باید بدانید که کدام یک از این مشخصات می تواند گره از کار شما باز کند. با رسیدن به این درک هم می توانید هزینه خرید این دو توری را بهینه کنید و هم در نهایت قدم بزرگی برای انتخاب یک محصول مناسب بردارید.

نیاز سنجی به این معنی است که شما بدانید هر کدام از انواع توری پرسی و گابیون را برای چه کارکردی لازم دارید و کدام مشخصات این توری ها می تواند نتیجه مطلوب برای کارکرد مورد نظر شما را به دنبال داشته باشد. برای مثال اگر برای زیبایی در جنبه معماری ساختمان محل سکونت خود به دنبال خرید توری گابیون هستید، در نهایت این انتخاب را می توانید از میان توری هایی با اندازه های چشمه ای بزرگتر داشته باشید. یا اگر برای حصار کشی  برای قفس حیوانات سراغ توری پرسی می روید، می توانید از توری هایی با وزن کمتر استفاده کنید.

مشخصات ظاهری مورد نظر را تعیین کنید

در قدم دوم از مراحل خرید توری پرس یو توری گابیون باید مشخصات ظاهری این دو توری را مشخص نمایید. به این معنی که به صورت دقیق تعیین کنید که:

  1. اندازه چشمه های مناسب برای کارکرد شما چقدر باید باشد. 
  2. قطر مفتول به کار گرفته شده برای تولید این توری ها چقدر باشد. 
  3. جنس مفتول مورد استفاده برای تولید این توری ها از چه باشد. 
  4. ارتفاع توری خریداری شده یا عرض آن چقدر باید باشد.

4 مورد مهم و اصلی درباره مشخصات ظاهری یک توری صنعتی را برای شما ردیف کردیم. هر کدام از این مشخصات هم در کیفیت محصول نهایی و هم در قیمت آنها تاثیر مستقیم دارد. اگر در هنگام انتخاب به این موارد دقت نکنید، در نهایت نمی توانید محصول ایده آل انتخاب مرده و یا باید هزینه بیشتری بپردازید و یا باید به محصول با کیفیت پایین اکتفا نمایید.

نکته‌ای کلیدی و مهم برای خرید آهن آلات

برای اینکه فنی تر و دقیق تر برای خرید توری گابیون و توری پرسی شما را راهنمایی کرده باشیم، باید به نکات زیر دقت نمایید:

  • اندازه مفتول به کار گرفته شده برای ساخت توری پرسی معمولا بین 3 تا 5 میلی متر است. هر چقدر ضخامت مفتول بیشتر شود هم قیمت و هم استقامت آن بیشتر خواهد شد. 
  • اندازه چشمه های توری پرسی معمولا 2 در 2 یا 4 در 4 یا 5 در 5 و یا اعدادی نزدیک به این اندازه ها است. هر چقدر اندازه چشمه های توری پرسی بیشتر شود، در نهایت هم مقاومت آن و هم قیمت آن کمتر خواهد شد. 
  • توری های پرسی معمولا در عرض 1 متر تولید می شوند مگر اینکه به صورت سفارشی برای خرید توری مورد نظر خود اقدام کرده باشید. 
  • توری گابیون معمولا با مفتول هایی به ضخامت توری مرغی ساخته و تولید می شود. 
  • استفاده از مفتول های گالوانیزه برای هر دو توری گابیون و پرسی باعث افزایش مقاومت آن در شرایط آب و هوایی بد و رطوبت بالا می شود و هم چنین قیمت این محصولات را نیز افزایش می دهد. 

از خدمات مشاوره آهن تخفیف استفاده کنید

با مشخصات مهم و اصلی که می تواند در خرید توری گابیون و توری پرسی به کار شما آیند، آشنا شدید. اما باز هم ممکن است چالش هایی برای خرید و انتخاب توری مورد نظر برای شما پیش بیاید. این مشخصات به صورت عمومی می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد. اما اگر برای پروژه خاص خود به دنبال مشاوره و انتخاب بهترین جنس و مدل از توری های صنعتی هستید، به راحتی با تماس با شماره 55511555-021 می توانید از این خدمات در آهن تخفیف استفاده کنید. این مرکز با داشتن مشاورینی خبره و کاربلد علاوه بر شناخت دقیقا هر یک از انواع توری های صنعتی، با کارکرد آنها نیز به صورت دقیق آشنا هستند  و می توانند بهترین راهنمایی ها را برای خرید هر ی از این دو توری به شما ارائه نمایند.

نکته‌ای کلیدی و مهم برای خرید آهن آلات

هم چنین اگر برای خرید توری پرسی و توری گابیون به دنبال کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت روز این محصولات هستید نیز یک راه حل ساده پیش روی شما قرار دارد. شما می توانید با مراجعه به سایت مجموعه آهن تخفیف به نشانی www.ahantakhfif.com و با مطالعه مقالات کامل و جامع آنها هم با مشخصات بیشتری از این توری ها آشنا شده و هم در نهایت قیمت روز آنها را نیز مشاهده کنید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سامانه های پدافندی ایران در اصفهان در اثر حمله اسرائیل آسیب دید؟
انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد آغاز شد
تایید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس
بورس سبز ماند/ افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحدی شاخص کل
کمک نظامی چین به روسیه + جزئیات
مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد
جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
جریمه سنگین ۴سلبریتی زن در عربستان
روشی دائمی برای خلاصی از ورود حشرات
علائم ایمنی چقدر ضروری است؟
خرید عسل؛ فرق تقلبی و اصلی را به سرعت متوجه شوید!
آیا رای دادگاه تجدید نظر قابل اعتراض است؟ شکستن رای در تجدید نظر امکان دارد؟
آیت‌الله خامنه‌ای: سعدی یکی از پایه‌های بنای استوار ادب پارسی است
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top