تاریخ انتشار: شنبه 1400/09/13 - 15:45
کد خبر: 416228

آموزش ساخت شماره مجازی توسط علیرضا زنگنه مدیر وب سایت آسان لرن

شماره تلفن کسب و کار مجازی به شما امکان می دهد از همان شماره در لپ تاپ، تلفن همراه، گوشی های رومیزی و غیره استفاده کنید. می توانید به راحتی تماس ها را فوروارد کنید، پیام های صوتی را ضبط کنید و همان شماره را بین کارمندان به اشتراک بگذارید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، مدیریت تماس های تلفنی تجاری از طریق شماره تلفن شخصی شما می تواند بسیار آزاردهنده باشد و حریم خصوصی شما را از بین ببرد. ناگفته نماند که چون افراد بیشتری را استخدام می کنید، بیش تر و بیش تر هم می شود. به همین دلیل است که بسیاری از صاحبان مشاغل جدید و تاسیس شده از برنامه های شماره تلفن کسب و کار مجازی برای دریافت یک شماره تلفن سفارشی برای کسب و کار خود استفاده می کنند و یا به دنبال آموزش ساخت شماره مجازی هستند.

آموزش ساخت شماره مجازی توسط علیرضا زنگنه مدیر وب سایت آسان لرن

شماره تلفن کسب و کار مجازی به شما امکان می دهد از همان شماره در لپ تاپ، تلفن همراه، گوشی های رومیزی و غیره استفاده کنید. می توانید به راحتی تماس ها را فوروارد کنید، پیام های صوتی را ضبط کنید و همان شماره را بین کارمندان به اشتراک بگذارید.

شما می توانید به سرعت و به راحتی یک شماره تلفن کسب و کار مجازی را بدون هیچ دانش فنی تنظیم کنید. در این مقاله ، ما انتخاب خود را از بهترین برنامه‌های ساخت شماره مجازی برای مشاغل کوچک (از جمله گزینه‌های رایگان و نامحدود) به اشتراک می‌گذاریم و یک آموزش ساخت شماره مجازی به شما ارائه خواهیم داد.


چه زمانی به شماره تلفن مجازی نیاز دارید؟
چه شما یک وب سایت کسب و کار کوچک دارید یا یک فروشگاه تجارت الکترونیک، ارائه یک راه سریع به مشتریان برای تماس با شما به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را توسعه دهید.
اکثر کسب و کارها در حال حاضر حضور آنلاین دارند و مشتریان به راه های متعددی برای رسیدن به آنها نیاز دارند. در حالی که ابزارهای ارتباطی مانند ایمیل تجاری، چت زنده یا پیام‌های متنی می‌توانند مفید باشند، هیچ چیز بهتر از ارتباط شخصی انسانی با شنیدن یک انسان واقعی در آن سوی خط نیست.


به طور معمول، مشاغل بر این باورند که داشتن یک شماره تلفن ثابت کاملاً کافی است. با این حال، آنها به زودی متوجه می شوند که تلفن های ثابت سنتی در رسیدگی به تماس های تجاری و مشتریان چقدر ناکارآمد هستند. حتی صرفا داشتن یک شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام به تنهایی نیز کافی نیست. چون اینستاگرام میتواند توسط افراد هکر هک شود. آموزش هک اینستاگرام برای آشنایی بیشتر شما با روش های هک اینستاگرام برای شما آورده شده است. روی لینک کلیک کنید . شما قطعاً نمی‌خواهید با استفاده از شماره تلفن شخصی خود برای تجارت اشتباه کنید.


اینجاست که یک برنامه شماره تلفن مجازی می تواند کمک کند. مزایا ساخت شماره مجازی عبارتند از:


• می‌توانید با برنامه‌های تلفن همراه، لپ‌تاپ، تلفن رومیزی و سایر دستگاه‌ها از آن در تلفن خود استفاده کنید
• یک عدد می تواند توسط کارمندان مختلف به طور همزمان به اشتراک گذاشته شود
• مسیریابی تماس، انتظار، زنگ‌ها، پاسخ‌های تعطیلات، ساعات کاری را می‌توان از طریق برنامه مدیریت کرد.
• پیام‌های صوتی، پیام‌های متنی، رونویسی تماس به ایمیل، و تماس‌های تلفنی ارزان‌تر محلی/بین‌المللی فقط در بالای صفحه قرار دارند.
همانطور که گفته شد، بیایید نگاهی به برخی از بهترین برنامه‌های ساخت شماره مجازی که می‌توانید استفاده کنید بیاندازیم:

1. Nextiva


Nextiva برترین ارائه دهنده خدمات شماره تلفن کسب و کار مجازی در بازار است. آنها مدیریت شماره تلفن مجازی خود را با استفاده از برنامه آنها روی رایانه رومیزی / لپ تاپ، تلفن همراه، تبلت یا تلفن رومیزی بسیار آسان می کنند.
Nextiva دارای مجموعه‌ای قدرتمند از ویژگی‌های موجود در هر طرح است، مانند انتقال/مسیریابی تماس، متصدی خودکار، مسئول پذیرش، پست صوتی به ایمیل، صف تماس، تماس‌های نامحدود و تجزیه و تحلیل تماس.
قیمت: شروع از 18.95 دلار برای هر کاربر در هر ماه.


2. Ooma Office Phone


Ooma یک ارائه دهنده تلفن VOIP تجاری محبوب است که شماره تلفن های 1-800 رایگان را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهد. می توانید یک شماره تلفن رایگان به هر طرح دفتر Ooma اضافه کنید. به‌طور پیش‌فرض، آن‌ها یک شماره تلفن رایگان از قبل برای شما انتخاب می‌کنند، اما شما همچنین می‌توانید شماره تلفن جدید را انتخاب کنید.
قیمت گذاری: طرح آنها از 19.95 دلار در ماه شروع می شود .


3. Grasshopper


Grasshopper یک سرویس شماره تلفن مجازی آسان برای استارتاپ ها و مشاغل کوچک ارائه می دهد. 
قیمت: شروع از 26 دلار در ماه برای 1 عدد و 3 افزونه.

4. Google Voice (رایگان)


اگر به دنبال یک برنامه تلفنی رایگان برای کسب و کار مجازی هستید، Google Voice بهترین گزینه برای شما خواهد بود. اگر قبلاً از G Suite استفاده می‌کنید، می‌توانید آن را با سایر برنامه‌های Google که قبلاً برای تجارت خود استفاده می‌کنید، ادغام کنید.کاربران انفرادی و انفرادی می توانند از طرح شخصی برای دریافت یک شماره تلفن مجازی و تماس رایگان در هر نقطه از ایالات متحده و کانادا استفاده کنند. با این حال، طرح شخصی به شما امکان دسترسی به بسیاری از ویژگی‌های تلفن تجاری را که در طرح تجاری آن‌ها گنجانده شده است، نمی‌دهد، مانند خدمتکار خودکار، پشتیبانی تلفن رومیزی و غیره.
قیمت: رایگان برای استفاده شخصی. برنامه های پولی از 10 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود.


5. Phone.com


Phone.com یکی دیگر از گزینه های عالی برای دریافت یک سیستم تلفن کسب و کار مجازی است. آنها خدمات تلفن تجاری مقرون به صرفه را برای استارتاپ ها، صاحبان مشاغل شخصی و مشاغل کوچک ارائه می دهند.
آنها همچنین نرخ مکالمه ارزان تری را با شمارش آن به عنوان دقیقه مکالمه محلی به برخی از کشورهای اروپایی و کانادا ارائه می دهند. از منظر ویژگی‌ها، برنامه‌های تلفن همراه، انتقال/مسیریابی تماس، دستیار مجازی، منوهای تلفن گویا، پیام‌های متنی، فکس و موارد دیگر را دریافت می‌کنید..
قیمت گذاری: برنامه های پرداخت در دقیقه از 12.99 دلار در ماه شروع می شود. 

6. eVoice


eVoice یک شرکت تلفن تجاری محبوب است که پوشش بین المللی، به ویژه در بریتانیا را ارائه می دهد. آنها سیستم تلفن تجاری، شماره های مجازی، شماره های رایگان و شماره های محلی را برای مناطق مختلف ارائه می دهند..

می‌توانید از بین چند طرح انتخاب کنید که هر کدام با تعداد کاربران متفاوتی که می‌توانید اضافه کنید، و مجموعه دقیقه تماس ارائه می‌شود. نرخ های انتقال تماس بر اساس موقعیت مکانی شما و شماره ای که به آن فوروارد می کنید متفاوت است.
قیمت: شروع از 7.50 پوند در ماه برای 1 کاربر.

7. FreshCaller


Freshcaller یک ارائه دهنده اپلیکیشن تلفن تجاری مجازی با استفاده آسان است. مناسب برای کسب و کارهای کوچک و در حال رشد، آنها برنامه هایی با قیمت مناسب ارائه می دهند تا با تمام بودجه ها از جمله طرح پرداخت در دقیقه با نمایندگان نامحدود مطابقت داشته باشد.

می‌توانید شماره‌های بین‌المللی، شماره‌های رایگان دریافت کنید، از شماره موجود استفاده کنید، شماره محلی را با یک شماره مجازی پنهان کنید، یا شماره‌ای را انتخاب کنید.

این شامل تمام ویژگی های معمولی است که شما به آن نیاز دارید مانند ابزارهای مدیریت تماس، ساعات کاری، برنامه های تلفن همراه، خطوط مشترک، انتظار تماس، اتصالات SIP و موارد دیگر. برخی از طرح‌ها به شما امکان می‌دهند به استفاده از شرکت مخابراتی محلی خود ادامه دهید که در صورتی مفید است که نتوانید شماره محلی خود را انتقال دهید یا شرکت مخابراتی محلی نرخ تماس بهتری را ارائه دهد.

قیمت پرداخت در هر دقیقه یا 19 دلار برای هر شماره در ماه

منبع : وب سایت آموزشی آسان لرن

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top