تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/09/15 - 02:51
کد خبر: 416475

انتقاد یک تشکل دانشجویی از «احمد نادری» و دعوت برای حضور در دانشگاه شهید رجایی

جامعه اسلامی دانشگاه شهید رجایی طی نامه‌ای ضمن انتقاد از حضور پنجاه درصدی احمد نادری در رای‌گیری‌های مجلس و همچنین حضور این نماینده در ورزشگاه رئال مادرید از وی دعوت کرد تا با حضور در دانشگاه، پاسخگوی انتقادات مطرح شده باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی طی نامه‌ای به احمد نادری نماینده مردم تهران در مجلس ضمن انتقاد از حضور پنجاه درصدی وی در رای‌گیری‌های مجلس و همچنین حضور حاشیه‌ساز در ورزشگاه اختصاصی رئال مادرید از این نماینده مجلس دعوت کرد تا با حضور در دانشگاه، پاسخگوی انتقادات مطرح شده باشد.

در بخشی از این نامه به نادری آمده است: شما اوایل کار با نیروی بالا و امیدوار کننده ظاهر شده و اتفاقات انگیزه بخشی را رقم زدید، اما با گذر زمان گویا آن انگیزه و ممارست قبل را از دست دادید، تا جایی که طبق آمار‌ها شما صرفا در نیمی از رای گیری‌های مجلس شرکت داشته اید! و حاشیه اخیرتان هم تماشای بازی تیم اسپانیایی رئال مادرید در ورزشگاه اختصاصی آن است! که در جریان سفر شما به اسپانیا برای شرکت در اتحادیه‌ی بین المجالس اتفاق افتاد.

در ادامه آمده است: گرچه عذرخواهی شما پسندیده بود، اما قضیه عمیق‌تر از این حرفهاست. رفتن به چنین ورزشگاهی آنهم در اوج فلاکت‌ها و بدبختی‌ها و بیچارگی‌های ملت و خصوصا مردم حوزه انتخابیه‌ی خودتان امری کم اهمیت نیست. این انتقاداتِ ما به تاسی از امیرالمومنین علی (ع) است که اعتقاد داشت هرگاه کارگزاری در مجلسی دعوت شود که اغنیا در آن دعوت شده باشند و فقرا فراموش شوند، او را باید به بدترین شکل افشا و رسوا کرد و این اعتقاد را در حکومتش به التزام عملی تبدیل کرد!

جامعه اسلامی دانشگاه شهید رجایی در بخش دیگری از نامه خطاب به نادری، نوشته است: شما الان باید درباره حضور پنجاه درصدی خود در رای‌گیری‌های مجلس به رسانه‌ها پاسخگو باشید، اما وندالیسم اسپانیا دغدغه‌تان است و شفافیت تصویب نشده و دولت‌های وادار به کار نشده برایتان اهمیتی ندارند؟! اگر به اسپانیا می‌روید و تفریح‌های آنچنانی دارید و بازی‌های چند صد دلاری را تماشا می‌کنید و ملکوت آسمان‌ها فرشتان شده و سقف آرزو‌های جوانان مملکت برایتان خاطره است. چرا این عمل نامشروع از سوی یک مسئول حاکمیتی که همچون سیلی برای مردم مستضعف و درگیر نان شب سنگین است را نشر دادید؟! واقعا چند درصد از مردم توانایی حضور در این ورزشگاه را دارند؟!

این تشکل دانشجویی در پایان تاکید کرده است: ما همچنان خواهان شنیدن توضیحات و پاسخ‌های شما هستیم. بدین وسیله از شما دعوت می‌شود تا برای پاسخ به انتقادات مطرح شده درمورد عملکرد مجلس و شخص جنابعالی و خصوصا حواشی اخیر؛ در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران حضور به عمل آورید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top