تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/09/15 - 13:13
کد خبر: 416532

قاتل: زن دومم مجبورم کرد دخترم را بکشم

مرد سنگدل که به‌خاطر اعتراض‌های همسر دومش دختر خود را به‌قتل رسانده در حالی محاکمه خواهد شد که همسر سابقش از او گذشت کرده‌است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایرنا، رسیدگی به این پرونده از سال ۹۸ با شکایت مادر یک دختر ۱۰ ساله مبنی بر ناپدید شدن او آغاز شد.

وی در تشریح ماجرا گفت: ۱۱ سال پیش ازدواج کردم و یکسال بعد صاحب دختری شدیم. به‌خاطر اختلاف‌هایی که با همسرم داشتیم وقتی دخترم ۸ ساله بود به ناچار متارکه کردیم و او سحر را پیش خودش برد. پس از آن هر هفته دخترم را می‌دیدم اما الان مدتی است که همسر سابقم با بهانه‌های مختلف اجازه نمی‌دهد نه دخترم را ببینم و نه صدایش را بشنوم. فکر می‌کنم اتفاقی برایش افتاده و او از من پنهان می‌کند.

با این شکایت مرد جوان مورد بازجویی قرار گرفت اما مدعی شد که مدتی قبل سحر را به‌ همسر سابقش تحویل داده است.

وقتی ادعای دروغ وی برای مأموران ثابت شد بازجویی‌ها ادامه یافت و در نهایت لب به اعتراف گشود و گفت: وقتی از همسر اولم جدا شدم چون نمی‌توانست از دخترمان نگهداری کند او را نزد خودم نگه داشتم اما مدتی بعد با زن دیگری ازدواج کردم. مرضیه همسر دومم از همان ابتدا برایم شرط گذاشت که باید سحر را به مادرش تحویل دهم و نمی‌توانم او را به خانه‌مان بیاورم.

با این حال توجهی نکردم اما وقتی پسرمان به دنیا آمد همسرم پایش را در یک کفش کرد که سحر باید از خانه برود نمی‌دانستم باید چه کار کنم او گفت سحر را سربه نیست کن و پیشنهاد داد تا او را به مرد غریبه‌ای که می‌شناخت تحویل دهم اما من راضی به این کار نشدم. با این حال آنقدر به من فشار آورد تا اینکه یک روز به ناصرخسرو رفتم و قرصی کشنده خریدم و بعد دخترم را سوار موتورم کردم و به پاکدشت رفتیم. در آنجا قرص را به‌همراه آبمیوه به دخترم دادم.

در راه برگشت حال سحر بد شد و وقتی به نزدیکی خاورشهر رسیدیم متوجه شدم که بیهوش شده که همانجا سحر را از موتور پیاده کردم و به خانه برگشتم و بعد از آن هم دیگر خبری از او ندارم.با اعترافات تکان دهنده این پدر سنگدل مأموران شناسایی دختر خردسال را در دستور کارشان قرار دادند اما ردی از سحر پیدا نشد.

در ادامه مادر سحر از همسر دوم شوهر سابقش هم به اتهام معاونت در قتل شکایت کرد. پدر سحر هم شکایتی از همسر دومش ثبت کرد و گفت: اگر فشارهای همسر دومم نبود من دست به این کار نمی‌زدم.

با این شکایت‌ها مرضیه بازداشت شد اما اتهام‌های وارده را رد کرد و گفت: من هیچ وقت شوهرم را مجبور به کشتن دخترش نکردم.پس‌از حدود ۲ سال از این جنایت با اینکه مادر سحر از قتل دخترش گذشت کرد اما برای مرد جوان به اتهام قتل فرزندش و برای همسر دومش به اتهام معاونت در جنایت کیفرخواست صادر و پرونده‌شان به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و آنها به‌زودی محاکمه خواهند شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top