تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/09/15 - 17:37
کد خبر: 416578

سخنان دادستان کل کشور در دانشگاه آزاد تهران جنوب

دادستان کل کشور در دانشگاه آزاد تهران جنوب گفت: ابلاغیه‌های زیادی در خصوص تعیین و تکلیف وی پی ان به سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف داشتیم، اما توجهی به آن نشده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، منتظری، دادستان کل کشور در دانشگاه آزاد تهران جنوب گفت: ما از عاشورا چه درسی می‌گیریم گذشت زمان پیام عاشورا را کهنه و مندرس نمی‌کند. ۱۶ آذر و حوادث پیروزی انقلاب و حوادث بعد از آن برای ما پیام دارد و برای شما دانشجویان درس آموز است.

وی افزود: جایگاه خودتان را در کسب علم ودانش قدر بدانید کشور و مملکت و مردمتان با اهتمام به علم و دانش می‌تواند روز به روز راه افتخار را طی کند و به سربلندی‌های ارزشمند دست یابد راه کسب علم راه انحصاری است.

دادستان کل کشور ادامه داد: علم قدرتی است که هر ملت و کشور و مردمی که آن را به دست آوردند قطعا در برابر همه ناملایمات می‌توانند مقاومت کنند. اگر کسی که قدرت علم نداشته باشد به او یورش می‌برند اگر شما کشور خودتان را دوست دارید و اگر بقا و عزت کشور را می‌خواهید و اگر راه دانشجویان شهید ۱۶ آذر ۳۲ را می‌پسندید و راه امام خمینی را می‌خواهیم باید خود را مجهز به قدرت علم کنیم؛ علمی که مورد توجه اسلام، قران و اهل بیت است علم تنها نیست.

منتظری افزود: این قدرت استکباری علم دارد، اما تزکیه ندارد و اگر علم بدون تزکیه باشد می‌شود استکباری و می‌شود آمریکا. شما دانشجویان که آینده ساز کشور هستید و کشور بر مدیریت شما باید اداره شود علم وتزکیه را باهم کسب کنید تا می‌توانید بر علم و تزکیه خود در این دوره ارزشمند دانشجویی بپردازید این مرحله به سرعت خواهد گذشت

وی تصریح کرد: امروز با اطلاعات فراوانی که من به عنوان یک مسئول می‌دانم شما دشمنان بسیار گسترده‌ای دارید فکر می‌کنید که دشمن برای دستیابی شما کم هزینه می‌کند. ۸ سال دفاع مقدس جوانان سینه سپر کردند که دشمن نتواند کشور را به تاراج ببرد و انقلاب باقی بماند.

دادستان کل کشور گفت: امروز سلاحی که دشمن به کار می‌برد، بسیار خطرناک‌تر است و در اعماق جان ما تاثیر گذار است و به همه جا این سلاح پرتاب می‌شود. فضای مجازی همچنان که مفید است به همان اندازه هم خطرناک است. دشمن امروز به آرمان‌ها و اعتقادات و نوامیس شما یورش برده است.

منتظری در پاسخ به سوالی در خصوص فیلترینگ تلگرام گفت: در خصوص فیلترینگ فضای مجازی و تلگرام باید بگویم که اراده ای  در دولت روحانی نبود، هرکاری کردم که کارگروه فیلترینگ جلسه تشکیل شود فقط دو بار تشکیل جلسه دادند. بقیه موارد یا شرکت نکردند و یا مخالف تصمیم گیری برای بررسی فیلترینک بودند و رای نمی دادند چون مورد نظر آقایان نبود.

وی اضافه کرد:در مورد وی پی ان هم هنوز هیچ دستگاهی به ابلاغیه قوه قضائیه توجهی نکرده چندین بار این مسئله را تذکر دادیم اما در دولت قبل انجام نشده و به دولت رئیسی اعلام کردیم که حداقل در این دولت انجام شود.

دادستان کل کشور گفت:مشکلات زیادی در قوه قضائیه داریم. پرونده‌های قضائی بسیار زیاد است و کار برای قضات بسیار زیاد است. اعتبارات و بودجه قوه قضائیه کفایت نمی کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top