تاریخ انتشار: شنبه 1400/09/27 - 16:03
کد خبر: 417895

مقایسه آموزشگاه‌های زبان فرانسه برای آموزش فرانسه + سیر تا پیاز آموزش زبان فرانسه

اگر می‌خواهید خود را هر چه زودتر برای شرکت در آزمون‌های بین‌المللی زبان فرانسه آماده کنید و روزبه‌روز به اهداف بزرگ خود نزدیک‌تر شوید، می‌توانید روی آموزش آنلاین زبان فرانسوی خصوصی حساب کنید!

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، زبان فرانسه یکی از خوش‌آهنگ‌ترین زبان‌های دنیاست! کمتر کسی وجود دارد که زبان فرانسه را بشنود و شیفته زیبایی و جذابیت آن نشود! بی‌دلیل نیست که زبان فرانسوی را به‌عنوان زبان فرهنگ، هنر، علم و ادب می‌شناسند.

مقایسه آموزشگاه‌های زبان فرانسه برای آموزش فرانسه + سیر تا پیاز آموزش زبان فرانسه

آموزش زبان فرانسه نیز یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربیاتی است که می‌توانیم به خودمان هدیه دهیم. شاید جملات زبان فرانسه در نگاه اول ناآشنا به نظر برسند، اما شیرینی این زبان دشواری‌های مسیر یادگیری را به یکی از تجربیات شگفت‌انگیز زندگی‌مان تبدیل می‌کند. در یادگیری هر چه بهتر زبان فرانسوی، نقش مهم اساتید مجرب و آموزشگاه‌های معتبر را نباید دست‌کم گرفت. اگر می‌خواهید با جذابیت‌های زبان فرانسه، نحوه یادگیری آن و معرفی چند موسسه معتبر و بهترین آموزشگاه فرانسوی ایران آشنا شوید، با ما همراه باشید.

معرفی کوتاه زبان فرانسه

جالب است بدانید که زبان فرانسه در ۷۰ کشور دنیا از جمله فرانسه، سوئیس، بلژیک و حتی نیجریه و جیبوتی به‌عنوان زبان رسمی یا زبان بخشی از مردم شناخته می‌شود. این زبان جذاب عنوان چهارمین زبان متداول در فضای مجازی و پنجمین زبان زنده دنیا را نیز از آنِ خود کرده است.

زبان فرانسه یکی از زبان‌های رسمی نهادهای بین‌المللی نیز محسوب می‌شود و با ادب و هنر، علم و موسیقی و همین‌طور تجارت پیوند عمیقی برقرار کرده است. زبان فرانسه شباهت‌های بسیاری به زبان انگلیسی دارد، از همین رو اگر زبان انگلیسی‌تان خوب باشد، آموزش زبان فرانسه برایتان بسیار راحت‌تر می‌شود. در ادامه درباره سطوح مختلف تسلط بر زبان فرانسوی بیشتر صحبت می‌کنیم.

مقایسه آموزشگاه‌های زبان فرانسه برای آموزش فرانسه + سیر تا پیاز آموزش زبان فرانسه

معرفی کوتاه سطوح زبان فرانسه

استانداردهای CEFR میزان تسلط بر زبان فرانسوی را به سه دسته مقدماتی، میانی و پیشرفته تقسیم‌بندی کرده است:

سطح مقدماتی A1 و A2 فرانسه:

افرادی که آموزش فرانسوی را در آموزشگاه فرانسه تا سطوح مقدماتی می‌گذرانند، به‌آسانی می‌توانند کلمات و جملات ساده زبان فرانسه را بر زبان برانند.

سطح میانی B1 و B2 فرانسه:

افرادی که در آموزش زبان فرانسه تا سطوح میانی پیشرفت کرده باشند، به‌آسانی می‌توانند منظور فرانسوی‌زبان‌ها را درک و با آن‌ها گفتگو کنند.

سطوح پیشرفته C1 و C2 فرانسه:

 افرادی که در کلاس فرانسه تا سطوح پیشرفته آموخته باشند، به‌آسانی می‌توانند مکالمات طولانی داشته باشند و درباره متون تخصصی رشته تحصیلی خود به بحث و گفتگو بنشینند.

معرفی کوتاه آزمون‌های بین‌المللی زبان فرانسه

یکی از اهداف مهم شرکت در کلاس‌های آموزش زبان فرانسه، اخذ مدارک بین‌المللی دانش زبان است. اگر قصد مهاجرت تحصیلی و کاری به کشورهای فرانسوی‌زبان را دارید، لازم است برای اخذ مدرک آزمون‌های مربوطه نیز برنامه‌ریزی کنید:

آزمون فرانسه DILF:

این آزمون فقط در خاک فرانسه انجام می‌شود و وزارتخانه آموزش ملی و آموزش عالی فرانسه مدرک آن را صادر می‌کند.

آزمون فرانسه DELF:

آزمون دیپلم مطالعات زبان فرانسه یکی از آزمون‌های تخصصی ویژه افرادی است که بومی کشور فرانسه نیستند. مدرک این آزمون از بین سطوح A1 تا B2 صادر می‌شود.

آزمون فرانسه DALF:

آزمون دیپلم پیشرفته زبان فرانسه بوده که از لحاظ ساختاری شباهت بسیاری به آزمون DELF دارد. هر دو آزمون را وزارت آموزش فرانسه با همکاری مرکز بین‌المللی مطالعات آموزشی فرانسه برگزار می‌کند. مدرک این آزمون از بین سطوح C1 و C2 صادر می‌شود.

آزمون فرانسه TEF:

این آزمون یکی از آزمون‌های مهم سنجش زبان فرانسه برای مهاجرت کاری به فرانسه و کانادا است. نمرات این آزمون از سطح A1 تا C2 تعیین می‌شود و اعتبار مدرک آن دوساله است.

آزمون فرانسه TEF Études:

آزمون وزارت آموزش ملی فرانسه ویژه افرادی است که قصد ادامه تحصیل در کشور فرانسه را دارند.

آزمون فرانسه TEF CANADA:

اگر قصد دارید به کشور کانادا مهاجرت کنید یا از دولت کانادا درخواست اعطای تابعیت کنید، این آزمون برای شماست.

آزمون فرانسه TEF Québec – TEFAQ:

آزمون سنجش زبان فرانسوی ویژه کبک نیز مخصوصی افرادی است که قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارند.

برای مشاهده آزمون های بین المللی زبان وارد شوید.

 

یادگیری زبان فرانسه چقدر طول می‌کشد؟

یکی از عوامل مهمی که روی سرعت یادگیری زبان فرانسه تأثیر می‌گذارد، حفظ انگیزه و پشتکار در یادگیری است. طبق چهارچوب CEFR، آموزش زبان فرانسه تا پیشرفته‌ترین سطح (C2) حدود ۸۹۰ ساعت طول می‌کشد. معنایش این است که اگر روزی یک ساعت به آموزش فرانسوی اختصاص دهید، در کمتر از دو سال و نیم می‌توانید به زبان فرانسوی کاملاً مسلط شوید!

آموزش زبان فرانسه با معتبرترین آموزشگاه‌های زبان فرانسه در ایران، به سرعت و دقت فرایند یادگیری شما می‌افزاید و آموزش فرانسوی را به یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات زندگی‌تان تبدیل می‌کند.

یادگیری زبان فرانسه یا انگلیسی؟

هر زبانی جذابیت‌ها و کاربردهای مخصوص به خودش را دارد. انگلیسی ‌زبان اول تحقیقات علمی و مراکز رسمی دنیاست. این در حالی است که زبان فرانسه نیز یکی از زبان‌های پرکاربرد دنیا شناخته می‌شود و پیوند عمیقی با هنر و ادبیات برقرار کرده است. از آن گذشته، زبان انگلیسی و فرانسه شباهت‌های بسیاری دارند، به‌طوری‌که با یادگیری یکی از آن‌ها، آموزش دیگری نیز آسان می‌شود. بسته به نوع اهداف مهاجرتی‌تان، می‌توانید هرکدام از این دو زبان شیرین را فراگیرید و از زیبایی‌های آن لذت ببرید.

یادگیری زبان فرانسه یا آلمانی؟

جالب است بدانید که تعداد افرادی که در اروپا، آلمانی را به‌عنوان زبان مادری خود صحبت می‌کنند، بیشتر از تعداد افرادی است که زبان مادری‌شان انگلیسی است! زبان فرانسه و آلمانی با وجود تفاوت‌هایی که دارند، از زیبایی‌های منحصربه‌فردی نیز برخوردارند. اگر قصد ادامه تحصیل یا کار در کشورهای آلمانی‌زبان را دارید، بدون شک یادگیری زبان آلمانی اولویت اول شما خواهد بود. اما اگر رؤیای مهاجرت به فرانسه یا کانادا را در سر می‌پرورانید، بهتر است از الآن به فکر ثبت‌نام در یک کلاس فرانسه عالی باشید!

آموزش زبان فرانسه خودآموز

احتمالاً دوست دارید پیش از ثبت‌نام در یک کلاس فرانسه جذاب، شانس خود را برای آموزش فرانسوی در خانه امتحان کنید. اگر می‌خواهید در آموزش فرانسوی با موفقیت عمل کنید، بهتر است ابتدا به دنبال منابع معتبر برای یادگیری این زبان دوست‌داشتنی باشید. هدف‌گذاری را نیز فراموش نکنید و با برنامه‌ریزی جلو بروید تا بهترین نتیجه را بگیرید. برای تقویت زبان می‌توانید روند یادگیری خود را با یک دوست نیز همراه کنید. برای خرید پکیج های آموزش زبان فرانسه لینک زیر را نیز مشاهده کنید.

https://iranamozeshgah.com/products/

آموزش زبان فرانسه با فیلم

فیلم‌ها یکی از سرگرم‌کننده‌ترین روش‌های آموزش فرانسوی هستند. با تماشای فیلم‌های فرانسوی می‌توانید گوش خود را به گویش‌های مختلف این زبان خوش‌آوا عادت دهید و با فرهنگ مردم فرانسه نیز بیشتر آشنا شوید. برای تقویت هر چه بیشتر زبان خود، حتماً زیرنویس دوزبانه فیلم‌ها را نیز دانلود و استفاده کنید.

آموزش زبان فرانسه به‌صورت حضوری

یکی از هیجان‌های آموزش فرانسوی، یادگیری زبان همراه با سایر زبان‌آموزان است. آموزش فرانسوی در یک کلاس فرانسه تخصصی، این فرصت ارزشمند را به شما هدیه می‌کند. با آموزش حضوری زبان می‌توانید خود را در یک جمع فرانسوی‌زبان تصور کنید و همراه با دوستان خود، پله‌پله تا یادگیری سطح پیشرفته زبان فرانسوی پیش بروید.

آموزش زبان فرانسه صوتی و تصویری

یکی از مؤثرترین روش‌های آموزش فرانسوی، یادگیری به‌صورت صوتی و تصویری است. این روش یادگیری، زبان فرانسه را در ذهنتان حک می‌کند و پروسه آموزش زبان فرانسوی را تا حد زیادی سهولت می‌بخشد. معتبرترین آموزشگاه‌های فرانسه ایران با استفاده از این متدهای هوشمند، شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شرکت در آزمون‌های بین‌المللی زبان آماده می‌کنند.

 مقایسه آموزشگاه‌های زبان فرانسه برای آموزش فرانسه + سیر تا پیاز آموزش زبان فرانسه

آموزش زبان فرانسه به‌صورت مجازی یا آنلاین

آموزش فرانسوی در خانه یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای یادگیری این زبان خوش‌آهنگ است. به کمک این متد آموزشی، بهترین آموزشگاه فرانسه را به خانه خودتان دعوت می‌کنید و با آرامش کامل در منزل، به یادگیری زبان مشغول می‌شوید. این‌گونه دیگر لازم نیست برای مراجعه به آموزشگاه فرانسه، نگران ترافیک، آلودگی هوا و ویروس کرونا باشید! هزینه این کلاس ها نسبت به حضوری پایین تر است.

آموزش فرانسوی خصوصی

چه چیزی لذت‌بخش‌تر از آن است که استاد مجرب آموزشگاه فرانسه معتبر را به خانه خود دعوت کنیم و از سیر تا پیاز زبان فرانسوی را زیر نظر وی آموزش ببینیم؟ بسیاری از آموزشگاه‌های معروف ایران، فرصت آموزش فرانسوی خصوصی را برای علاقه‌مندان فراهم کرده‌اند. کلاس فرانسه خصوصی هم در موسسه، هم در محل زبان‌آموز و هم به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود. جالب نیست؟ هزینه کلاس های خصوصی فرانسه از حضوری و آنلاین بالاتر است.

آموزش آنلاین زبان فرانسه خصوصی

اگر می‌خواهید خود را هر چه زودتر برای شرکت در آزمون‌های بین‌المللی زبان فرانسه آماده کنید و روزبه‌روز به اهداف بزرگ خود نزدیک‌تر شوید، می‌توانید روی آموزش آنلاین زبان فرانسوی خصوصی حساب کنید! یک استاد باتجربه و خلاق، یک لپ‌تاپ و یک فنجان چای در این روزهای دل‌انگیز، تنها چیزی است که برای پیشرفت در زبان فرانسه به آن نیاز دارید. هزینه کلاس آنلاین خصوصی فرانسه بخاطر اینکه هم خصوصی هستند و هم آنلاین، از کلاس های انلاین عمومی گران تر است.

هزینه آموزش زبان فرانسه

هزینه آموزش زبان فرانسه به اعتبار آموزشگاه فرانسه، فشرده یا غیرفشرده بودن دوره آموزش فرانسوی، حضوری یا آنلاین بودن کلاس فرانسه، خصوصی یا غیرخصوصی بودن دوره‌ها و عوامل دیگری بستگی دارد. برای اطلاع از آخرین شهریه آموزشگاه‌های مطرح ایران، بهترین کار این است که با کارشناسان آن‌ها تماس بگیرید. این‌گونه می‌توانید بهترین کلاس فرانسه موردنیازتان را انتخاب کنید و گام بزرگی به‌سوی اهدافتان بردارید. هزینه دوره های عمومی و ترمیک فرانسه بنا به هر دوره متفاوت است و در حال حاضر از ترمی 300.000 هزار تومان تا 500.000 هزار تومان است.

کلام آخر

تا رسیدن به اهداف مهمتان، فقط یک آموزش زبان فرانسه فاصله دارید! با ثبت‌نام در معتبرترین آموزشگاه‌های زبان فرانسوی ایران، رؤیای خود را به حقیقت تبدیل کنید. سرنوشت شما در دستان خود شماست. با انتخابی هوشمندانه، آینده‌ای روشن برای خودتان رقم بزنید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top