تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/09/28 - 10:35
کد خبر: 417994

لازمه اسلامی شدن دانشگاه‌ها جذب اساتید متدین و متعهد است

عین‌اللهی تاکید کرد: بسته‌ای با عنوان جذب اساتید متعهد و متدین وجود داشت اما بر عکس آن عمل شد و بنده و آقای دکتر سیم فروش را آن زمان از هیات جذب دانشگاه بیرون کردند و گفتند شما نباید جزو هیئت جذب باشید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ آیین بزرگداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با حضور اساتید و چهره‌های برجسته حوزه و دانشگاه برگزار شد.

آیین بزرگداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با حضور اساتید و چهره‌های برجسته حوزه و دانشگاه برگزار شد.  بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در این مراسم با اشاره به بحث اسلامی شدن دانشگاه ها گفت: ما ۵ - ۶ سال روی بحث اسلامی شدن دانشگاه ها کار کردیم اما وقتی دوره عوض شد و یک دوره جدید آمد همه آنها به آرشیو رفت.  وزیر بهداشت افزود: بسته اسلامی شدن دانشگاه‌ها الان وجود دارد اما اجرایی نشده است.  عین‌اللهی تاکید کرد: بسته‌ای با عنوان جذب اساتید متعهد و متدین وجود داشت اما بر عکس آن عمل شد و بنده و آقای دکتر سیم فروش را آن زمان از هیات جذب دانشگاه بیرون کردند  و گفتند شما نباید جزو هیئت جذب باشید.  وزیر بهداشت تصریح کرد: فقط نوشتار کافی نیست و باید اسناد اجرایی شود .  عین‌اللهی تاکید کرد: مهمترین مسئله برای اسلامی شدن دانشگاه‌ها، جذب اساتید متدین و متعهد است.  وی تاکید کرد: بر اساس آماری که ما داریم در سال گذشته نزدیک به ۹۰۰ نفر از دانشگاهیان به خارج از کشور رفتند و امسال در نیمه اول سال ۶۰۰ نفر به خارج از کشور رفتند! این همه زحمت در کشور کشیده می‌شود اما آخر محصول آن به یک کشور دیگر می رود این نشان می‌دهد فرآیندها مشکل دارد و باید انسان‌هایی را تربیت کنیم به مملکت، به دین و به خدمت مردم متعهد باشند.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در این مراسم با اشاره به بحث اسلامی شدن دانشگاه ها گفت: ما ۵ - ۶ سال روی بحث اسلامی شدن دانشگاه ها کار کردیم اما وقتی دوره عوض شد و یک دوره جدید آمد همه آنها به آرشیو رفت.

وزیر بهداشت افزود: بسته اسلامی شدن دانشگاه‌ها الان وجود دارد اما اجرایی نشده است.

عین‌اللهی تاکید کرد: بسته‌ای با عنوان جذب اساتید متعهد و متدین وجود داشت اما بر عکس آن عمل شد و بنده و آقای دکتر سیم فروش را آن زمان از هیات جذب دانشگاه بیرون کردند  و گفتند شما نباید جزو هیئت جذب باشید.

وزیر بهداشت تصریح کرد: فقط نوشتار کافی نیست و باید اسناد اجرایی شود .

عین‌اللهی تاکید کرد: مهمترین مسئله برای اسلامی شدن دانشگاه‌ها، جذب اساتید متدین و متعهد است.

وی تاکید کرد: بر اساس آماری که ما داریم در سال گذشته نزدیک به ۹۰۰ نفر از دانشگاهیان به خارج از کشور رفتند و امسال در نیمه اول سال ۶۰۰ نفر به خارج از کشور رفتند! این همه زحمت در کشور کشیده می‌شود اما آخر محصول آن به یک کشور دیگر می رود این نشان می‌دهد فرآیندها مشکل دارد و باید انسان‌هایی را تربیت کنیم به مملکت، به دین و به خدمت مردم متعهد باشند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top