تاریخ انتشار: چهارشنبه 1400/10/08 - 15:37
کد خبر: 419166

قیمت ارز دیجیتال فانتوم و تزوس و لئو

ارز دیجیتال تزوس به عنوان نخستین پلتفرم موجود که به صورت اصلاحگر وجود دارد و میان ارز های دیجیتال موجود به صورت هوشمند فعالیت می کند، از اعتبار زیادی برخوردار می باشد و هم اکنون سرمایه گذاران بسیاری در این شبکه ارز دیجیتال در حال فعالیت می باشند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، قیمت ارز دیجیتال فانتوم

ارز دیجیتال فانتوم نیز یکی دیگر از ارزهای دیجیتالی می باشد که برای خرید و فروش آن، قیمت لحظه ای باید گرفت و این موضوع دارای اهمیت بسیاری است. از سیستم ارز دیجیتال فانتوم برای تامین انرژی در شهرهای هوشمند استفاده می شود. سیستم مدیریتی این ارز دیجیتال ادعا دارد که سرعت بالایی در عملکرد و تراکنش های خود دارد. برای خرید و یا فروش ارز دیجیتال فانتوم باید از طریق صرافی های معتبر اقدام نمایید و حساب کاربری و کیف پول دیجیتال مختص به خود داشته باشید. تیم فانتوم فعالیت های اجرایی خود را به سمتی هدایت کرده است که تمرکز خود را برای ساخت یک ماشین از نوع مجازی قرار دهد تا قراردادهای هوشمند را با بالاترین ظرفیت ایمنی به انجام برساند.

یکی دیگر از ارزهای دیجیتالی در بازار رمز ارز ها ارز دیجیتال فانتوم است که طرفداران خاص خود را دارد و قیمت لحظه ای آن بسیار اهمیت دارد. این ارز دیجیتال بر پایه تکنولوژی DOG بنا شده است. از این سیستم به منظور تامین انرژی برای شهرهای هوشمند استفاده می شود.

قیمت ارز دیجیتال فانتوم و تزوس و لئو

شبکه ارز دیجیتال فانتوم مدعی است که سرعت بالایی برای خدمات خود دارد و در رابطه با نوع عملکرد در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتالی صاحب ادعا می باشد به گونه ای که مدعی است که می تواند نقش ستون فقرات را برای زیرساخت های IT در شهرهای هوشمند که نوظهور نیز هستند، داشته باشد. فانتوم مدعی است که دارای روشی ایمن به منظور تراکنش بالا و همچنین حجم بالای داده ها است.

به منظور اطلاع از قیمت ارز دیجیتال فانتوم بهتر است که از نمودار عقربه ای استفاده کنیم. نحوه برداشت و استفاده از این نمودار برای بدست آوردن قیمت لحظه ای بدین گونه است که اول باید از بخش بالایی نمودار بازه زمانی مد نظر خود را انتخاب کرده، حال در بخش پایینی نمودار مورد نظر نتیجه تحلیل تکنیکال قیمت ارز دیجیتال فانتوم را می توانید مشاهده نمایید.

نتیجه ای که بدست می آید شامل 5 حالت مختلف به شرح زیر است.

پیشنهاد خرید یا Buy

پیشنهاد فروش یا Sell

پیشنهاد نگهداری یا همان Neutral

تاکید برای خرید یا Strong Buy

تاکید برای فروش یا Strong Sell

تحلیل تکنیکال نه تنها برای ارز دیجیتال فانتوم بلکه برای سایر ارزهای دیجیتال نیز می تواند روشی بسیار مناسب باشد. اکنون می بینیم که فانتوم در سطح بالایی از قیمت خود قرار گرفته به طوری که در دو ماه اخیر شاهد افزایش 10 درصدی رشد آن بوده ایم اما این اتفاق  و این افزایش، چشم انداز نزدیک را برای این ارز دیجیتالی مثبت می کند ولی دلیلی برای ادامه این روند رشد قیمت در طولانی مدت نخواهد بود و به نظر برخی از افراد صاحب نظر در این زمینه میزان اطمینان کمی پایین خواهد آمد.

امروزه شاهد آن هستیم که حجم معاملات این رمز ارز به بالاترین میزان خود که برای آن پیش بینی می شد، رسیده است اما این میزان را اگر بخواهیم با ارز مشابهی مانند اتریوم مقایسه کنیم می بینیم که این درصد تنها در برابر روند رشد اتریوم تنها 1 درصد می باشد. البته با توجه به تحلیل های انجام شده درهای پیشرفت بر روی این ارز دیجیتالی جدید همچنان باز است اما به خاطر نداشتن دلایل اساسی و بنیادین برای این افزایش، از دیدگاه تحلیلگران چندان مطلوب نبوده و باید کمی در رابطه با آن تامل کرد.

قیمت ارز دیجیتال لئو

Unus Sed Leo (LEO) رمز سودمند، صرافی Bitfinex است و توسط شرکت iFinex صادر می‌شود. Ethfines و Tether نیز بخشی از این شرکت هستند. می‌توانید از سکه LEO در صرافی و خدمات مختلفی که ارائه می‌شود استفاده کنید.

این ارز از ICO ایجاد شده که در آن تقریبا 1 میلیارد دلار از طریق فروش خصوصی جمع آوری شده است. در کل نیز 1 میلیارد LEO در گردش است و قیمت 1 LEO در اولین فروش 1 دلار بود.

لئو بر روی سیستم عامل Ethereum فعالیت می‌کند و یک توکن-ابزار طراحی شده است. این توکن، برای توانمندسازی جامعه Bitfinex و ارائه ابزار برای کسانی است که به دنبال به حداکثر رساندن خروجی و توانایی‌های سیستم عامل تجارت Bitfinex هستند.

قیمت ارز دیجیتال فانتوم و تزوس و لئو

توکن‌های سودمند چیست؟

در پایان سال 2017، اجرای گسترده ای بر روی ICOs‌ انجام شد. تقریبا هر پروژه جدید بلافاصله فروخته شد و این باعث درآمد زیادی شد. این پدیده به بسیاری از مبادلات این ایده را داد، که برای سیستم عامل خود نیز ارز صادر کنند. بنابراین اغلب از آن‌ها به عنوان نشانه‌های سودمند یاد می‌شود.

اغلب این مبادلات مزایایی برای استفاده از آن دارند. هنگامی‌ که آن‌ها را با رمز خود صرافی پرداخت می‌کنید، مرتبا تخفیف در هزینه‌های معاملاتی نصیبتان می‌شود. در بعضی موارد، شما همچنین می‌توانید بخشی از هزینه تجارت را که در صرافی پرداخت می‌شود مطالبه کنید. بنابراین با رمز Utility حتی گاهی اوقات قسمت کمی ‌از سود بورس را خریداری می‌کنید.

مزایا و معایب Unus Sed Leo

قبلا به اکثر مزایای رمز LEO اشاره شد. به عنوان مثال، در صرافی Bitfinex، هنگام مالکیت LEO، 15% تخفیف در هزینه‌های تجارت خود دریافت می‌کنید. هرچه بیشتر لئو داشته باشید، تخفیف بیشتر خواهد بود. بیشترین تخفیف در سیستم عامل زمانی است که حداقل 21 میلیون دلار LEO داشته باشید.

مهمترین نقطه ضعف Unus Sed Leo شرایط "طرح واره" است که تحت آن بنیان گذاشته شده است. برای بسیاری از افراد در دنیای ارزهای رمزنگاری شده، خلاف اخلاق و کمی زننده است که فروش توکن مدت کوتاهی پس ازمعرفی پروژه صورت بگیرد. این یک روش "غیر اخلاقی" برای بدست آوردن سریع پول زیاد است.

بسیاری از سکه‌های LEO سوزانده می‌شوند و این بدان معنی است که تورم صورت می‌گیرد. LEO شما اصولا ارزش بیشتری خواهد داشت زیرا عرضه دارایی کاهش می‌یابد. این می‌تواند تاثیر مثبتی بر میزان LEO و انتظارات نرخ LEO برای آینده داشته باشد.

کاربران برای ذخیره و نگهداری لئو می توانند از اپلیکیشن های معتبر موبایل ، دسکتاپ ، تحت وب و کیف پول های سخت افزاری نیز استفاده کنند. که برای استفاده از این اپ ها نیاز به افتتاح حساب و یا شرایط خاصی نمی باشد و شما در این فضا می توانید بانک خود باشید .

قیمت ارز دیجیتال تزوس

ارز دیجیتال تزوس از جمله ارز های دیجیتال موجود است که با کارکرد بسیار خوبی که سرمایه گذاران با کمک آن داشته اند، توانسته به سرعت جایگاه خوبی در شبکه های ارز دیجیتال پیدا کند. این ارز دیجیتال دارای شبکه بسیار امن و بسیار معتبری است که در طی سالیان گذشته بر روی طراحی آن فکر و برنامه ریزی گسترده ای وجود داشته است تا به این جایگاه امروزی برسد. پس اگر شما نیز مایلید با کلیات این ارز دیجیتال آشنا شوید و بدانید که خرید و فروش و همینطور معایب و مزایا ارز دیجیتال تزوس چگونه می باشد، تنها کافی است که در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات کاملی را در اختیارتان بگذاریم.

قیمت ارز دیجیتال فانتوم و تزوس و لئو

ارز دیجیتال تزوس به عنوان نخستین پلتفرم موجود که به صورت اصلاحگر وجود دارد و میان ارز های دیجیتال موجود به صورت هوشمند فعالیت می کند، از اعتبار زیادی برخوردار می باشد و هم اکنون سرمایه گذاران بسیاری در این شبکه ارز دیجیتال در حال فعالیت می باشند. پلتفرم های ارز دیجیتال تزوس بسیار مشابه با شبکه ارز دیجیتال اتریوم در حال فعالیت می باشند و این ایجاد تمام برنامه هایی که به صورت غیر متمرکز می باشند را ممکن خواهد نمود.

تنها تفاوتی که این ارز دیجیتال با پلتفرم ارز دیجیتال اتریوم دارد این است که پلتفرم ارز دیجیتال تزوس از الگوریتم جامع ثبات سهام بهره می برد. شرکت کنندگان و سرمایه گذاران ارز دیجیتال تزوس در بلاک چین تزوس می توانند بر تمام تغییراتی که در طول زمان برای سهامداران به وجود خواهد نمود نظر بدهند و بر تمام این تغییرات نظارت داشته باشند تا اگر تغییراتی در تراکنش ها و معاملات به وجود می آید نظرات خود را اعمال کنند. در نتیجه شرایطی که برای این افراد مهیا شده است، طرح های پیشنهادی تماما با توافق و نظر جمعی به قطعیت در خواهد آمد.

در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ بود که ارز های دیجیتال تزوس به اکثر صرافی های سراسر جهان افزوده شدند و در ماه دسامبر بود که ارز تزوس همراه با ارز دیجیتال بیت کوین رشد کرد و روند صعودی بسیار چشمگیری پیدا کرد. همان زمان بود که ارزش هر سکه از ارز دیجیتال تزوس حدود ۱۰ دلار اعلام شد و حجم معاملاتی آن نیز بسیار بالا رفت‌ و از اوایل سال ۲۰۱۹ نیز ارزش آن به ۳ برابر ارزش اولیه خود رسید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top