تاریخ انتشار: شنبه 1400/10/11 - 07:57
کد خبر: 419362

معرفی بهترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام

اینستاگرام در آپدیت پاییز 2018 درباره تشخیص انسان از ربات اعلام کرد که اطلاعاتی نظیر tap زدن با انگشت یا scroll کردن را از دستگاه کاربران خود دریافت می‌کند تا برای تشخیص انسان از ربات مورد استفاده قرار دهد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، این روزها با توجه به گسترش کسب و کارهای اینستاگرامی، وبسایت‌های زیادی خدمات افزایش فالوور اینستاگرام را ارائه می‌کنند و هر کدام به نحوی در پی ارائه خدمات و فروش بیشتر هستند! اما باید توجه داشت که بسیاری از این سایت‌ها صرفا دنبال درآمدزایی بوده و متعهد به ارائه خدمات باکیفیت نیستند، یک سری هم چندین سال است که به خوبی فعالیت می‌کنند اما آنطور که شایسته است دیده نشده‌ و مورد لطف قرار نگرفته‌اند. سایت کاربر مجازی یکی از این سری سایت‌ها است که در تست‌هایی که ما انجام دادیم در حال ارائه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت است اما نسبت به خیلی از سایت‌ها کمتر مورد توجه قرار گرفته است. ما در این مقاله قصد داریم سایت کاربر مجازی را به شما معرفی کنیم که حدود 4 سال است در زمینه ارائه ربات اینستاگرام به شیوه کاملا متفاوت و منحصر به فردی فعالیت دارد.

همانطور که میدانید یکی از بهترین راه های افزایش فالوور اینستاگرام و رشد پیج اینستاگرامی شما استفاده از ربات اینستاگرام است. ربات اینستاگرام فعالیت‌هایی همچون فالو و آنفالو کردن، ارسال دایرکت، کامنت گذاشتن، لایک کردن پست و ... را به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد.

معرفی ربات افزایش فالوور اینستاگرام کاربر مجازی

معرفی بهترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام

ربات اینستاگرام کاربر مجازی در مقاله بهترین ربات های اینستاگرام های کانتنت، به تفصیل شرح داده شده است. ربات کاربر مجازی امنیت فوق‌العاده بالایی در عدم بلاکی پیج دارد که آن را از سایر ربات‌ها متمایز کرده است. اما امنیت بالای این ربات از کجا ناشی می‌شود؟

مورد اول شبیه سازی رفتار کاربر انسانی با دقت بسیار بالا است.

اینستاگرام در آپدیت پاییز 2018 درباره تشخیص انسان از ربات اعلام کرد که اطلاعاتی نظیر tap زدن با انگشت یا scroll کردن را از دستگاه کاربران خود دریافت می‌کند تا برای تشخیص انسان از ربات مورد استفاده قرار دهد. در نتیجه می‌دانیم که اینستاگرام با جمع‌آوری و بررسی اطلاعات مرتبط با نحوه حرکت دادن ماوس (یا دست) و نحوه کلیک کردن یا اسکرول کردن کاربران است که رفتار انسانی را از رفتار رباتیک تشخیص می‌دهد. بنابراین در حال حاضر اگر رباتی بخواهد فعالیتی انجام دهد باید حتما بتواند حرکات ماوس (یا دست) را شبیه‌سازی نماید تا به عنوان ربات شناسایی نشود.

ربات اینستاگرام کاربر مجازی تنها رباتی است که برای فعالیت در اینستاگرام، از ماوس و کیبورد سیستم خود شما استفاده می‌کند و حتی لرزش دست انسان حین حرکت ماوس را شبیه‌سازی می‌کند. به همین دلیل است که به هنگام کار ربات، شما قادر نیستید تا از سیستمتان برای انجام امور شخصی خود استفاده کنید زیرا ربات برای فعالیت در پیج شما در حال استفاده از سیستم شما است. شاید فکر کنید این یک نقیصه برای ربات محسوب می‌شود اما اینگونه نیست زیرا دقیقا همین مورد سبب می‌شود تا اینستاگرام، هرگز نتواند ربات را از یک کاربر انسانی تشخیص دهد، آن را شناسایی کند، جلوی کار ربات را بگیرد و اکانت کاربر را بلاک کند. با این حال، اگر تمایل دارید حین فعالیت ربات اینستاگرام کاربر مجازی، در سیستم خود به امور شخصی یا کاری خود رسیدگی کنید، می‌‌توانید ربات را روی سرور مجازی یا ماشین مجازی نصب و اجرا کنید.

از دیگر امکانات ربات اینستاگرام کاربر مجازی که به شبیه سازی بهتر و دقیق تر رفتار انسانی کمک می‌کند قابلیت چک استوری و اکسپلور است. طبیعتا هیچ کاربری نیست که به صورت تمام وقت مشغول فالو کردن، آنفالو کردن، لایک کردن یا کامنت گذاشتن باشد. بدیهی است که افراد در میانه فعالیت در پیج اینستاگرامشان، زمانی را به چک کردن استوری و اکسپلور اختصاص می‌دهند. به همین دلیل قابلیت چک استوری و اکسپلور نیز به مجموعه امکانات این ربات اضافه شده است تا بتواند به نحو شایسته‌ای رفتار کاربر انسانی را شبیه‌سازی کند و مانع اینستاگرام در تشخیص ربات شود.  

معرفی بهترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام

با توجه به ویژگی‌هایی که اشاره کردیم، ربات اینستاگرام کاربر مجازی فعالیت‌های خود را دقیقاً شبیه به یک انسان انجام می‌دهد و اگر قرار باشد اینستاگرام جلوی این ربات را بگیرد باید جلوی افراد عادی را نیز بگیرد!

از دیگر مواردی که در زمینه امنیت اطلاعات شخصی کاربر در این ربات لحاظ شده است عدم نیاز به نام کاربری و رمز عبور اکانت کاربر است. برای کار با این ربات شما ابتدا مرورگر سیستم خود را باز کرده و خودتان وارد اکانت اینستاگرامتان می‌شوید و بعد ربات را راه اندازی می‌کنید؛ یعنی نام کاربری و رمز عبور را خودتان وارد می‌کنید و آن را در اختیار ربات قرار نمی‌دهید. حال ربات در صفحه اینستاگرام جایگاه صحیح موارد لازم نظیر دکمه لایک یا فالو را پیدا کرده و رویشان کلیک می‌کند.

سخن آخر

در این مطلب تنها به دلایل امنیت بالای ربات اینستاگرام کاربر مجازی و تضمین آن برای بلاک نشدن اکانت پرداختیم و توضیح دادیم که چرا اینستاگرام هرگز نمی‌تواند این ربات را از کاربر انسانی تشخیص دهد. همان طور که در ابتدای این مطلب ذکر کردیم سایت های کانتنت قبلا به تفصیل امکانات و ویژگی‌های خاص ربات افزایش فالوور اینستاگرام کاربر مجازی پرداخته است. همچنین شما می‌توانید در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره این ربات و تهیه آن به سایت کاربر مجازی https://www.v-user.com مراجعه کنید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top