تاریخ انتشار: جمعه 1400/10/17 - 13:58
کد خبر: 420140

سال ۲۰۲۲لپ تاپ هایی با صفحه نمایش تاشو

سال ۲۰۲۲لپ تاپ هایی با صفحه نمایش تاشو

شرکت اینتل بر این باور است که اولین لپ‌تاپ‌های تاشو دور از دسترس نیستند و ممکن است اواخر امسال وارد بازار شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اینتل به تازگی اعلام کرده است که در حال کار بر روی یک صفحه نمایش تاشو جدید است که ممکن است راه را برای سطح کاملا جدیدی از محاسبات باز کند.

سال ۲۰۲۲لپ تاپ هایی با صفحه نمایش تاشو

شرکت اینتل بر این باور است که اولین لپ‌تاپ‌های تاشو دور از دسترس نیستند و ممکن است اواخر امسال وارد بازار شوند.

به نظر می رسد اینتل برنامه های بزرگی برای مشخصات صفحه نمایش تاشو جدید در قالب یک لپ تاپ بزرگ با صفحه نمایش تاشو دارد که می تواند با انواع موارد استفاده سازگار شود. این کامپیوترها که برای برآورده کردن تمام الزامات Intel Evo ساخته شده اند و شارژ سریع، عمر باتری رضایت بخش و لود فوری را ارائه دهند. جدیدترین Intel Evo همچنین شامل آخرین تراشه‌های نسل دوازدهم Alder Lake اینتل است.

تا به حال، صفحه‌نمایش‌های تاشو بیشتر یک نوآوری بوده‌اند تا یک فناوری کاربردی، اما نمی‌توان این پتانسیل را انکار کرد. یک لپ‌تاپ یا کامپیوتر تاشو می‌تواند انعطاف‌پذیری را ارائه دهد که دستگاه‌های مشابه نمی‌توانند به آن دست یابند و محتوا را در انواع حالت‌های مختلف، از جمله لپ‌تاپ، PC و تبلت نمایش ‌دهد. به نظر می رسد ساخت دستگاهی که بتواند همه این حالت ها را با موفقیت یکسان پشتیبانی کند، هدف فعلی اینتل باشد.

در حالی که این نوع انعطاف‌پذیری در حال حاضر تا حدی توسط برخی از بهترین لپ‌تاپ‌های 2 در 1 ارائه شده است، نمایشگرهای تاشو روزی می‌توانند دست برتر را داشته باشند. هنگامی که کل صفحه می تواند تا شود، به کاربر امکان دسترسی به زوایای دید و امکانات جدید داده می شود. استفاده از یک صفحه نمایش پیوسته به جای دو صفحه نمایش جداگانه می تواند مفید باشد، به خصوص زمانی که دستگاه بعداً می تواند برای مطابقت با وظایف فعلی تا شود.

رایانه های شخصی تاشو از ویندوز استفاده می کنند و ویندوز 10 برای استفاده حداکثری از پتانسیل صفحه بهینه سازی نشده است. تا کنون، مایکروسافت چیزی در مورد بهینه سازی بیشتر برای صفحه نمایش های تاشو در ویندوز 11 نگفته است. با این حال، این امکان وجود دارد که با برنامه های اینتل در سال جاری، شاهد پشتیبانی از نمایشگرهای تاشو در آپدیت بزرگ بعدی ویندوز باشیم.

لنوو قبلاً دستگاهی مشابه آنچه اینتل قصد دارد به نام Lenovo ThinkPad X1 Fold راه اندازی کرد؛ اما موفقیت گسترده ای به دست نیاورد: لپ تاپ فاقد عملکرد بود و عدم پشتیبانی از ویندوز مطمئنا کمکی نکرد.

تا کنون، به نظر می رسد که تمام مدل های لپ تاپ تاشو به تراشه های اینتل متکی خواهند بود، زیرا AMD هیچ برنامه مشابهی را اعلام نکرده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
خبر جدید وزیر کار درباره تعداد تعطیلات آخر هفته
۴ گزینه اصلی اسرائیل برای پاسخ به ایران
دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
گزارش اندیشکده آمریکایی از سرسپردگی شاه اردن
حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
پیام فرمانده ارشد ارتش به اسرائیل؛یکدستی سیلی زدیم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top