تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/10/21 - 14:16
کد خبر: 420612

راهنمای خرید لیوان تبلیغاتی + چاپ لیوان تبلیغاتی گیفتو

لیوان پلاستیکی تبلیغاتی به جهت فراوانی مواد اولیه اش که از پلاستیک است و همچنین قیمت ارزانی که در مقایسه با سایر لیوان های تبلیغاتی دارد حتی با وجود غیر قابل بازیافت بودنش در طبیعت، همواره مورد توجه کسب و کارهای کوچک و بزرگ قرار گرفته است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، همیشه تبلیغاتی موفق و باعث توسعه برندینگ و رونق فعالیت مشاغل می شود که بر پایه یک استراتژی درست و کاربردی بنا شده باشد و یکی از این استراتژی های بسیار کاربردی و موثر، می تواند استفاده از هدایای تبلیغاتی محبوب و پر استفاده یا به قولی پر مخاطب برای تبلیغات باشد. در واقع لیوان تبلیغاتی همان چیزی است که هم بنابر تجربه و هم بنابراذعان بسیاری از آنالیزورهای حوزه هدیه تبلیغاتی یک محصول استراتژیک و بسیار کاربردی محسوب می شود.

می تواند همچون یک بمب تبلیغاتی عمل کند و تبلیغات ناکارآمد و غیر موثر را بهبود بخشیده و در یک روند رو به جلو قرار دهد. شاید لیوان تبلیغاتی اعتبار خود را از این موضوع می گیرد که انسان در طول روز به ۸ لیوان آب نیاز دارد واستفاده از مایعات بخشی از ضروریات زندگی اوست لذا ابزار استفاده از مایعات هم تبدیل به نوعی الزام می شود.

گروه هدیه تبلیغاتی گیفتو مرکز فروش انواع لیوان تبلیغاتی + چاپ لیوان تبلیغاتی در انواع مدل ها

برای مشاهده لیوان تبلیغاتی و بررسی قیمت لیوان تبلیغاتی لینک زیر را چک کنید

https://www.gifto.biz/promotional-mug-containers/

اصولا خوردن و آشامیدن علاوه بر اینکه موجب تامین نیازهای بدن می شود، لذتبخش نیز هست اما نکته ای که خیلی جالب است و حوزه تبلیغات نیز آن را بخوبی درک کرده است، ابزارهایی هستند که ما عموما برای خوردن و آشامیدن از آنها استفاده می کنیم، با این حساب فکرش را بکنید که نوع تبلیغاتی این ابزار و وسایل خوردن و آشامیدن که اینجا موضوع مورد بحث ما لیوان تبلیغاتی است چقدر می تواند کارگشای تبلیغات کسب و کارها باشد و در جهت شناساندن نام و برند آنها موثر واقع شود.

به هر حال امروز لیوان تبلیغاتی بسته به نوع مخاطب و مکان مورد استفاده دارای انواع و اقسام مختلفی است مثلا برای استفاده در مراسم ها و مکان های عمومی از لیوان های کاغذی و پلاستیکی و برای استفاده های شخصی از لیوان های سرامیکی و فلزی یا شیشه ای استفاده می شود.

راهنمای خرید لیوان تبلیغاتی + چاپ لیوان تبلیغاتی گیفتو

کاربرد و استفاده های لیوان تبلیغاتی در حوزه هدایای تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی و بطور کلی لیوان ها برای این تولید می شوند تا بتوان به واسطه آنها اقدام به نوشیدن انواع مایعات چه نوشیدنی داغ مثل چای و قهوه و... و چه نوشیدنی سرد مثل آب و آبمیوه و... کرد. اما علاوه بر ابزار نوشیدن که خاص لیوان ها می باشد، لیوان تبلیغاتی از یک وجهه تبلیغاتی نیز برخوردار است که با چاپ تبلیغات بر روی آن، تبدیل به نوعی محصول تبلیغاتی می شود.

 

راهنمای خرید لیوان تبلیغاتی و چاپ لیوان تبلیغاتی

انواع لیوان تبلیغاتی به لحاظ طرح و شکل بسیار متنوع و متفاوت هستند و اصلا نمی توان آنها را در تقسیم بندی های خاصی قرار داد اما به لحاظ جنس ساخت دارای انواع مرسوم و رایجی هستند که معمولا چه برای استفاده به صورت کالای تبلیغاتی و چه کالای غیر تبلیغی بسیار محبوب و پرطرفدار هستند. لذا انواع رایج و مرسوم لیوان تبلیغاتی بر اساس جنس ساخت آنها عبارتند از:

راهنمای خرید لیوان تبلیغاتی + چاپ لیوان تبلیغاتی گیفتو

 لیوان تبلیغاتی سرامیکی + قیمت لیوان سرامیکی تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی سرامیکی از جمله لیوان های بسیار پرطرفدار و محبوب حوزه تبلیغات است چون به لحاظ چاپ محدودیت رنگ ندارد و امکان چاپ بی نظیر و با کیفیتی هم بر روی آن اعمال می شود. از لیوان تبلیغاتی سرامیکی برای انواع نوشیدنی های گرم و سرد استفاده می شود و به صورت های داخل رنگی، دسته رنگی یا تماما سفید تولید می شود و سپس با استفاده از چاپ سابلیمیشن که مناسب چاپ تبلیغات بر روی این مدل لیوان است یا بعضا چاپ تامپو و... خدمات چاپ با کیفیتی بر روی آن انجام می پذیرد. البته دسته ای نیز از لیوان های سرامیکی هستند که به آنها لیوان سرامیکی جادوئی یا حرارتی می گویند که با ریختن نوشیدنی گرم به داخل آنها تغییر رنگ می دهند که برای چاپ روی آنها معمولا از چاپ دیجیتال استفاده می شود.

راهنمای خرید لیوان تبلیغاتی + چاپ لیوان تبلیغاتی گیفتو

لیوان تبلیغاتی پلاستیکی + قیمت لیوان پلاستیکی تبلیغاتی

لیوان پلاستیکی تبلیغاتی به جهت فراوانی مواد اولیه اش که از پلاستیک است و همچنین قیمت ارزانی که در مقایسه با سایر لیوان های تبلیغاتی دارد حتی با وجود غیر قابل بازیافت بودنش در طبیعت، همواره مورد توجه کسب و کارهای کوچک و بزرگ قرار گرفته است. در واقع این نوع از لیوان های تبلیغاتی در دو گونه تولید می شوند دسته ای که یک بار مصرف هستند و جنسی از لاک نشکن و منعطف دارند و دسته دیگر که یک بار مصرف نیستند و جنسی از پلاستیک سخت دارند. در هر صورت برای چاپ بر روی انواع لیوان تبلیغاتی پلاستیکی از چاپ تامپو، چاپ سابلیمیشن و... استفاده می شود.

لیوان تبلیغاتی شیشه ای + قیمت لیوان شیشه ای تبلیغاتی

این مدل لیوان شیشه ای تبلیغاتی جنسی از بلور و شیشه دارد و در دو نوع مات یا براق تولید می شود. برای سرو انواع نوشیدنی های گرم وسرد مناسب است و حتی جنبه تزئینی نیز دارد. برای چاپ تبلیغات روی این دسته از لیوان ها از چاپ سیلک یا چاپ کوره ای و... استفاده می شود.

 لیوان تبلیغاتی فلزی + قیمت لیوان فلزی تبلیغاتی

لیوان فلزی تبلیغاتی به جهت جنس بدنه بسیار باکیفیتش  که از فلزات ساخته شده از دوام واستحکام بسیار بالایی نیز برخوردار است منتها شاید کمی قیمت بالای تولید آن به مذاق کسب و کارها خوش نیاید اما عمر طولانی آن قیمت بالایش را توجیه پذیر خواهد کرد. با اینحال تبلیغات بر روی این محصول که به صورت هدیه تبلیغاتی در نظر گرفته می شود، معمولا با استفاده از چاپ و حکاکی لیزری، چاپ سیلک، چاپ تامپو و... صورت می پذیرد.

 

شما می توانید جهت خرید لیوان تبلیغاتی و چاپ لیوان تبلیغاتی از طریق شرکت هدیه تبلیغاتی گیفتو به بیش از 50 مدل لیوان تبلیغاتی دسترسی داشته و به راحتی مقایسه کنید و می توانید قیمت لیوان تبلیغاتی را بررسی نموده و سفارش خود را ثبت نمائید. خدمات چاپ لیوان تبلیغاتی در شرکت هدایای تبلیغاتی گیفتو به سرعت انجام می گردد و همکاران بخش فروش در شرکت هدیه تبلیغاتی گیفتو با ارائه راهنمایی کامل ، شما را کمک خواهند کرد تا بهترین خرید لیوان تبلیغاتی را تجربه کنید.

WWW.GIFTO.BIZ  مرکز فروش هدایای تبلیغاتی

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top