تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/10/23 - 14:00
کد خبر: 420845

مقایسه سالن عقد و باغ تالار برای اجرای مراسم عقد

شناخت اولویت هر یک از مواردی که در بالا درباره سالن عقد ها (محضر عقد ها و دفاتر ازدواج با امکانات پذیرایی) و باغ تالار به آن پرداخته شد باعث می شود تا متناسب با شرایط خود بهترین انتخاب را برای برگزاری جشن عقد ایده آلتان داشته باشید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، اگر به زودی مراسم عقدتان را در پیش دارید شاید هنوز تردید داشته باشید که آیا یک سالن عقد لوکس برای جشن عقد مناسب است و یا اینکه باغ تالار می تواند انتخاب بهتری باشد؟ اگر اینطور است با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا با بررسی خدمات و امکانات هر دو مکان برگزاری مراسم عقد (سالن عقد و باغ تالار) شما را راهنمایی کنیم تا شما عروس و داماد عزیز بتوانید بهترین انتخاب را برای جشن عقد خود داشته باشید.

مقایسه سالن عقد و باغ تالار برای اجرای مراسم عقد

ویژگیهای سالن عقد و باغ تالار در برگزاری جشن عقد

آنچه که برای برگزاری مراسم عقد بسیار با آن روبرو می شویم، زوجهایی هستند که بدون در نظر گرفتن شرایط مالی، سلیقه و تعداد مهمانان سالن عقد و یا باغ تالاری را انتخاب میکنند که باعث می شود هنگام جشن عقد و یا بعد از آن، از انتخاب خود احساس نارضایتی کنند. اگر شما می خواهید جزو این دسته از زوجها نباشید، شبی بی نظیر برای خود و همسر خود رقم بزنید و از خدمات و امکانات محل برگزاری مراسم عقد خود رضایت داشته باشید نکاتی است که لازم است مورد توجه قرار دهید. این نکات عبارتند از:

  • تعداد مهمانها: مهمترین ویژگی یک سالن عقد، برگزاری مراسم با ظرفیت و تعداد مهمانانی کمتر از باغ تالار و تالارهای پذیرایی است. در سالن عقد شما می توانید برای جشن عقد خود نهایتا  تا 100 مهمان داشته باشید؛ این در حالیست که ظرفیت بعضی باغ تالار ها تا 600 نفر و بالاتر هم میرسد.
  •  کیفیت پذیرایی: در سالن عقد با وجود کمتر بودن تعداد مهمانان، پرسنل می توانند تمرکز و سرعت عمل بیشتری نسبت به یک باغ تالار داشته باشند و همین مهمانان کم و محدود باعث می شود اجرای عقد در آرامش و با رضایت بیشتری صورت گیرد.
  • مراسم عقد لاکچری: انتخاب باغ تالار به خاطر در اختیار داشتن فضای باز و وسیع، با اکسسوری های مختلف، آتش بازی و ورودی مجلل، گزینه لوکس و لاکچری به حساب می آید. در باغ تالارها می توانید فضای بیشتری برای برگزاری هر چه با شکوه تر برای مراسم عقد و پذیرایی از مهمانها در اختیار داشته باشید.

شناخت اولویت هر یک از مواردی که در بالا درباره سالن عقد ها (محضر عقد ها و دفاتر ازدواج با امکانات پذیرایی) و باغ تالار به آن پرداخته شد باعث می شود تا متناسب با شرایط خود بهترین انتخاب را برای برگزاری جشن عقد ایده آلتان داشته باشید.

مقایسه سالن عقد و باغ تالار برای اجرای مراسم عقد

چرا سالن عقد برای برگزاری مراسم عقد شما انتخاب بهتری است؟

  1. سالن عقد و دفاتر ازدواج در تهران به دلیل تعداد کمتر مهمانان حاضر در جشن، با تمرکز و کیفیت بالاتری نسبت به تالار و باغ تالار جشن شما را برعهده می گیرند.
  2.  موضوع مهمی که یک سالن عقد را از باغ تالار متمایز می کند، تخصص برگزاری مراسم عقد توسط پرنسل است. همانطور که از نام این مجموعه ها برمی آید آن ها با تمرکز در مراسم و اجرای جشن عقد در تلاش هستند تا بهترین خدمات ممکن را در این زمینه برای عروس و دامادهای عزیز به ارمغان بیاورند. همچنین در برگزاری آداب و رسوم مراسم عقد، سالن های عقد اطلاعات بیشتری دارند و حرفه ای تر عمل می کنند.
  3. هزینه اجرای مراسم عقد در یک سالن عقد نسبت به باغ تالارها بسیار کمتر بوده و همین باعث می شود با هزینه کمتری یک جشن ایده آل و به یاد مادندنی داشته باشید.

 

نکات مهم برای رزرو یک سالن عقد ایده آل:

  • بررسی لوکیشن و محل سالن عقد 
  • تطابق ظرفیت با مهمانان دعوتی شما
  • پذیرایی به صورت نهار و شام یا شیرینی و شربت
  • سفره عقد مجلل، اکسسوریها، ظروف و تجهیزات لوکس پذیرایی
  • نورپردازی زیبا و چشم نواز
  • انتخاب عاقد خوش رو و خوش اخلاق
  • امکان موسیقی زنده سنتی یا کلاسیک
  • بررسی سیستم گرمایشی و سرمایشی سالن عقد
  • داشتن جای پارک مناسب و یا پارکینگ اختصاصی

همچنین بخوانید: ۳ سالن عقد مجلل و لوکس تهران

اجرای جشن عقد و عروسی در سالن عقد فضای باز

این روزها با وجود اپیدمی کرونا، باغ تالار و سالن های عقدی که در فضای باز به ارائه خدمات و پذیرایی می پردازند توانسته اند نظر عروس و دامادهای زیادی را جلب کنند. در حال حاضر شما می توانید خدماتی که در باغ تالار عروسی ارائه می شود را در یک سالن عقد فضای باز با هزینه معقول تر دریافت کنید. همچنین این نکته را هم در نظر داشته باشید که اجرای عقد در فضای باز علاوه بر جلوه های زیبایی طبیعی بصری، باعث می شود عکاسی و فیلمبرداری شما به خاطر بهره مندی از نور طبیعی به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

سوربان؛ مرجع معرفی بهترین سالن عقد های تهران

شما می توانید به سایت سوربان مرجع معرفی سالن عقد در فضای باز و فضای بسته، مراجعه کنید و انتخابی مناسب و ایده آل بر اساس سلیقه و بودجه داشته باشید. این وب سایت با معرفی سالن های عقد و ازدواج و سایر خدمات مربوط به عروسی با تمرکز روی موقعیت جغرافیایی، انتخاب و رزرو سالن عقد را در تهران و سایر شهرها برای شما تسریع می بخشد.

مقایسه سالن عقد و باغ تالار برای اجرای مراسم عقد

سخن آخر

هر عروس و دامادی با توجه به شرایط، هزینه ها، تعداد مهمانان و نظر مشترکی که دارند، لازم است بهترین گزینه را از میان این سالن عقد و باغ تالار انتخاب کنند و روز خاطره انگیزی را رقم بزنند. امروزه زوجین به خاطر تعداد کم مهمانان که برای جشن عقد و عروسی خود در نظر دارند غالبا ترجیح میدهند مراسم خود را در یک سالن عقد باکیفیت و مطلوب برگزار می کنند اما عده دیگری از زوجین به دلایل زیادی مثل وسعت و جذابیت های ظاهری باغ تالار، برگزاری مراسم و برنامه های مختلف سرگرمی ویژه، ظرفیت بالای باغ تالار و... برای برگزاری مراسم عروسی و عقد خود در یک باغ تالار اقدام می کنند و سالن عقد و یا دفاتر ازدواج را مناسب نمی دانند.

نهایتا می توان گفت بهترین راه انتخاب سالن عقد یا باغ تالار، بررسی دقیق شرایط خود، همسر و مهمانان است که کمک می کند یک جشن عالی را به بهترین شکل تجربه کنید.

نظر شما برای اجرای عقد در باغ تالار یا سالن های عقد چیست؟ چه تجربه ای در این زمینه دارید؟ تجربیات و نظراتتان را با ما و دیگر خوانندگان سایت به اشتراک بگذارید تا به ما برای کامل کردن این مقاله کمکی کرده باشید!

منبع:  www.soorban.com

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
مریم ملکوتی
1401/01/13 - 22:15

هزینه مراسم عقد در این سالن عقدها چقدر هست؟
آزاده
1401/01/14 - 15:59

سالن عقد برای عقد خیلی خوبه آدم جونش راحتته
فریبا
1402/04/05 - 09:59

سالن عقد برای مراسم عقد عالیه هم شیک هم دغدفه کمتری عروس و داماد و خانواده هاشون تو این روز مهم دارن
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top