تاریخ انتشار: شنبه 1400/10/25 - 09:14
کد خبر: 420928

همراهی مجدد غلامرضا نیکخواه با مهران مدیری

غلامرضا نیکخواه کار بازیگری را با ایفای نقشی در تئاتر و آن هم در زادگاهش بوشهر آغاز کرد. در سال 1367 با یک نقش کوتاه در شبکه دو، بازیگری در تلویزیون را تجربه کرد. اما او هم مثلِ خیلی‌ها با سریال‌های طنز مهران مدیری شناخته شد. کارهایی مثلِ «نوروز 72»، «پرواز 57»، «جنگ 77»، «مرد هزارچهره» و «قهوه‌ی تلخ».

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»

همراهی مجدد غلامرضا نیکخواه با مهران مدیری

این بازیگر در این سال‌ها کارهای مختلفی روی آنتن داشته اما شاید «جوکر» به نوعی با ایفایِ نقش جذاب طنز در این برنامه اینترنتی، محبوبیتِ غلامرضا نیکخواه را بالاتر هم برد. در کنار اینکه حضورِ نیکخواه در سریال‌های خانگی با «جیران» و به تعبیرِ خودش سری جدید «ساخت ایران» که احتمالاً به نوروز خواهد رسید، بیشتر هم شده است.

او جزو بازیگرانی است که از گروهِ قدیمی مهران مدیری با او مانده است. چرا که در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیماز همکاری دوباره با کارگردان «مرد هزار چهره» خبر داده است.

او در توضیح بیشتر تأکید کرد: یک صحبت‌هایی کردیم اما سریال نیست. یک مسابقه است و فکر نمی‌کنم برای تلویزیون باشد. بهتر بگویم اگر شرایط درست پیش برود، یک همکاری جدیدی با مهران مدیری خواهم داشت.

نیکخواه همچنین درباره استقبال مردم از حضورش در برنامه «جوکر» هم گفت: خوشبختانه با استقبال مردم و پیشنهادهایی که داده شد، دست‌اندرکاران این برنامه از من دعوت کردند در یک بخشِ دیگری حضور پیدا کنم که احتمالاً فینال «جوکر» خواهد بود.

وی افزود: خدا را شکر می‌کنم در این شرایطی که مردم ما نیاز به لبخند دارند و باید در کنار خانواده‌شان خوش باشند، توانستیم حالشان را خوب کنیم. به نظرم هیچ عبادتی بالاتر از خوشحال کردن مردم نیست. خوشحالم که خداوند این توفیق را به ما داده تا گوشه‌ای از کار را بگیریم. امیدوارم تا آخر عمرم بتوانم مردم را شاد کنم.

این بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص حضورش در سریال «جیران» و آیا اینکه در این مجموعه نمایشی هم نقشِ طنزآمیزی دارد و یا تلخ، توضیح داد: نقشِ خواجه جیران را دارم که با او هست و زندگی می‌کند و به او خط و خطوط می‌دهد.

کار با حسن فتحی واقعاً یک کلاس درسی است که افتخار می‌کنم برای من چنین توفیقی به وجود آمد. بسیاری می‌گویند طنازان، بازیگران خوبی در سینمای جدّی هم هستند؛ واقعاً بعضی وقت‌ها این اتفاق می‌افتد و زمینه‌های جدّی خوبی دارند. من فکر می‌کنم ورودیه به طنز، اول کار جدّی است و بعد به طنز می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: بخواهیم یا نخواهیم طنز همراه ما هست و آدم تلخی نبوده‌ام و نیستم. در کار جدّی هم مردم با نقشِ من همیشه خندیده‌اند حتی اگر جدّی بوده‌ام. نمی‌دانم این یک سعادتی است و وجود دارد و خوشحالم بابت اینکه مردم را می‌توانم بخندانم.

نیکخواه همچنین درباره اینکه در تلویزیون هم کار جدیدی دارد، افزود: برای من کارهای خوبِ با محتوا اولویت دارند و سعی می‌کنم کارهایی را بپذیرم که به مخاطبم احترام گذاشته باشم. مردم با تماشایِ "جیران" حسن فتحی منتظر یک کار موفق باشند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top