تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/10/27 - 13:51
کد خبر: 421239

۳+۱ فروشگاه اینترنتی برتر در ایران در سال ۱۴۰۰

پس از عرضه موفق و آزمایشی محصولات رزسا در فروشگاه حضوری، وب‌سایت با سلام و وب‌سایت دیجی‌کالا، باتوجه به بازخوردهای مثبتی که از رضایتمندی مشتریان دریافت نمود، فروشگاه اینترنتی رزسا را راه‌اندازی کرد تا بتواند خدمات انحصاری و خلاقانه‌تری را به مشتریان خود ارائه کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، فروشگاه اینترنتی رزسا به صورت تخصصی در زمینه سبک زندگی سالم و محصولات غذایی طبیعی فعالیت می‌کند. محصولات فروشگاه اینترنتی رزسا به صورت سالم و طبیعی توسط مجموعه رزسا یا تولیدکنندگان خانگی همکار تحت نظارت شرکت تولید و به صورت کاملا بهداشتی بسته بندی می‌شوند. یکی از امتیازات محصولات رزسا تازگی آن‌هاست. سیستم تأمین و توزیع این محصولات به گونه‌ای طراحی شده که در کوتاه‌ترین زمان از لحظه تولید به دست مصرف کننده نهایی برسد.

پس از عرضه موفق و آزمایشی محصولات رزسا در فروشگاه حضوری، وب‌سایت با سلام و وب‌سایت دیجی‌کالا، باتوجه به بازخوردهای مثبتی که از رضایتمندی مشتریان دریافت نمود، فروشگاه اینترنتی رزسا را راه‌اندازی کرد تا بتواند خدمات انحصاری و خلاقانه‌تری را به مشتریان خود ارائه کند. مدیران فروشگاه اینترنتی رزسا در بخش‌های مدیریت کلان، تأمین، توزیع، فروش و ارسال معتقدند در بستر  زندگی دیجیتالی و مدرن امروزی همچنان سلامتی پایه و اساس یک زندگی شاد و پرانرژی است. یکی از ارکان اصلی سلامتی را غذای سالم تشکیل می‌دهد. غذای سالم بر عملکرد روزانه، طول عمر، خلق‌و‌خو و حتی صرفه‌جویی در هزینه‌های اضافی شخص و خانواده اثرگذار است. حفظ فرهنگ اصیل غذای ایرانی نیز یکی دیگر از چشم‌اندازهای مورد نظر در راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی رزسا است. 

۳+۱ فروشگاه اینترنتی برتر در ایران در سال ۱۴۰۰

مزایای فروشگاه اینترنتی رزسا:

مهم‌ترین ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی رزسا عبارتند از:

  • امکان خرید به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین
  • پیک رایگان برای خریدهای بالای ۲۰۰ هزار تومان
  • هفت روز ضمانت بازگشت وجه
  • ارسال به سراسر کشور
  • ارسال سفارشات روز بعد از ثبت سفارش
  • حمایت از مشاغل خانگی
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • دارای مجوز از وزارت بهداشت
  • ضمانت کیفیت همه محصولات
  • دارای نماد اعتماد خرید الکترونیکی
  • خرید آسان
  • امکان رهگیری سفارشات
  • بسته‌بندی بهداشتی محصولات با ظاهر شیک و مجلسی
  • ارسال سریع
  • محصولات با کیفیت تازه، سالم و طبیعی

فروشگاه اینترنتی رزسا بعنوان یکی از برترین ارائه دهندگان محصولات سالم و طبیعی در ایران درزمینه های فروش محصولاتی پرطرفدار مانند خرید آجیل (https://rozesashop.com/nuts/) و خرید عسل (https://rozesashop.com/honey/) نیز فعالیت دارد.

(سوم) فروشگاه اینترنتی اُکالا

فروشگاه های زنجیره‌ای افق کوروش اکنون با نام فروشگاه اینترنتی اُکالا سومین وب سایتی است که با نام برند خود در این فهرست ما جستجو می‌شود. عملکرد این فروشگاه اینترنتی بسیار شبیه به اسنپ مارکت است با این تفاوت که تنها کالاهای شعب خود را در وب سایت اُکالا عرضه می‌کند. محصولات و موجودی براساس نزدیکترین شعبه به محل سکونت شما نمایش داده می‌شود و از همان فروشگاه هم توسط پیک برای شما ارسال می‌شود. به همین دلیل می‌توان اُکالا را در یک تقسیم بندی دقیق‌تر جزء سوپرمارکت های آنلاین دانست. پوشش کالاهای این فروشگاه در حوزه نیازهای روزمره و محصولات سوپرمارکتی مانند خواربار، لبنیات، مواد پروتئینی، لوازم بهداشتی، نوشیدنی و ملزومات است. این فروشگاه در حال حاضر حدود ۵۰۰۰ قلم کالا را در دسترس مشتریان قرار می‌دهد. در قسمت بالای وب سایت یا اپلیکیشن اُکالا دو مورد قابل انتخاب است. اول اینکه نوع فروشگاه را می‌توانید اُکالا یا افق کوروش انتخاب کنید. تفاوت این دو مورد در سرعت ارسال و میزان تخفیف دریافتی است. ارسال در اُکالا ۲۴ تا ۴۸ ساعته و میزان تخفیف، بیشتر است. در این حالت شما به تمام کالاهای روی سایت برای خرید دسترسی خواهید داشت. در افق کوروش ارسال ۱ ساعته و میزان تخفیف کمتر است. دومین چیزی که باید انتخاب کنید آدرس محل سکونت روی نقشه است. به این ترتیب کالاها بر اساس نزدیکترین محل ارسال برای شما نمایش داده می‌شود.

(دوم) فروشگاه اینترنتی با سلام

باسلام این فرصت را برای تولیدکنندگان کوچک مانند مشاغل خانگی و کارگاه‌ها فراهم کرده تا با راه‌اندازی فروشگاه آنلاین خود در پلتفرم فروشگاهی باسلام محصولات خود را بدون واسطه به مشتریان در سراسر کشور عرضه کنند. در این بین باسلام به عنوان یک میانجی عمل می‌کند و پول مشتری را دریافت کرده در یک حساب قرض‌الحسنه نگهداری می‌کند. بعد از اطمینان از دریافت کالا توسط مشتری و رضایتمندی وی، فروشنده می‌تواند پول خود را دریافت کند. سفارشات به صورت مستقیم توسط فروشنده دریافت می‌شود. در حال حاضر حدود ۵ میلیون قلم کالا در باسلام به فروش می‌رسد و رتبه دوم جستجو با نام برند را در فهرست ما داراست. یکی از ویژگی‌های جالب در باسلام که نظر ما را در هنگام بررسی این فروشگاه اینترنتی جلب کرد دکمه (مشورت با مشتری) بود. با استفاده از این بخش شما می‌توانید در صورتی که نظرات یک مشتری توجه شما را جلب کرد با او پیش از خرید محصول مشورت کنید. همچنین این قابلیت برای شما فراهم است که در خصوص خرید عمده‌ای محصولات با قیمت مناسب با غرفه‌دار گفتگو و مذاکره کنید. شما حتی در صفحه محصول می‌توانید سابقه فروشنده در باسلام، تعداد فروش محصول مورد نظر و آخرین زمان آنلاین بودن فروشنده را هم مشاهده کنید. در صفحه اصلی غرفه هم می‌توانید فروشنده مورد نظر را فالو کنید. بعد از ثبت نام در پنل کاربری شما یک گردونه شانس هم ظاهر می‌شود که روزی یکبار می‌توانید آن را بچرخانید و تخفیف بگیرید. راه دیگر تخفیف گرفتن هم بازی کردن است. 

اگر مایل به خرید بدون واسطه محصولات طبیعی و سالم از تولیدکنندگان خانگی یا کارگاهی هستید می‌توانید در باسلام با مطالعه نظرات مشتریان و حتی مشورت و گفتگوی آنلاین با آن‌ها همه اطلاعات لازم برای تصمیم‌گیری پیش از خرید را کسب کنید و در نهایت خرید خود را انجام دهید. اگر بعد از دریافت کالا به هر دلیلی از کیفیت محصول مورد نظر راضی نیستید می‌توانید از فرصت بازگشت وجه استفاده کنید. یک قابلیت جالب دیگر هم در باسلام وجود دارد و آن هم خرید گروهی است. شما می‌توانید در باسلام یک گروه تشکیل بدهید و لینک آن را برای دوستانتان ارسال کنید تا عضو گروه شوند یا خودتان عضو گروه‌های موجود قبلی شوید. وقتی اعضای گروه تکمیل شد با سلام به شما یک تخفیف گروهی می‌دهد که می‌توانید برای یک خرید به صرفه از آن استفاده کنید.

(یکم) فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا با بیش از ۸۲۰۰ کارمند مستقیم، بیش از ۳۰ میلیون نفر بازدید ماهیانه و حدود ۱۰۰ هزار متر مربع فضای انبارش در تهران، بیش از ۱۵۰ هزار نفر فروشنده و تامین کننده، بیش از ۴ و نیم میلیون قلم کالا که همه دسته‌بندی‌ها کالا در بازار خرده فروشی را پوشش می‌دهد و میانگین بازدید ۸ دقیقه‌ای بزرگترین و پربازدیدترین فروشگاه اینترنتی ایران و منطقه غرب آسیا است. فروشگاه اینترنتی رزسا نیز قصد دارد مانند دیجی کالا به یکی از برترین فروشگاه های اینترنتی ایران تبدیل شود. این فروشگاه که در حال حاضر با رویکرد (MarketPlace) فعالیت می‌کند به یک مرجع مقایسه، بررسی و خرید کالا تبدیل شده است. دیجی‌کالا تاکنون برندهای مختلفی را مانند فیدیبو، کمدا و پیندو خریداری کرده و سرویس‌های مختلفی مانند دیجی‌پی، دیجی‌کلاب و دیجی‌پلاس برای مشتریان، افیلیت‌مارکت برای فریلنسرها و  سرویس تسویه حساب خودکار و سرویس تبلیغات برای فروشندگان را راه‌اندازی کرده‌است تا خدمات خود را توسعه دهد. با همه این موفقیت‌ها رشد سریع دیجی‌کالا بدون وجود زیرساخت‌های هوشمند که بتواند این رشد را مدیریت کند در حال حاضر موجب نارضایتی‌های مختلفی هم برای مشتریان و هم برای فروشندگان شده است. در اینجا به برخی از این موارد اشاره می کنیم به امید اینکه این موارد توسط مدیران دیجی‌کالا دیده و برطرف شود:

  1. عدم تایید نظرات منفی و انتقادی نسبت به دیجی کالا و فروشندگان که خود موجب افزایش کاذب نظرات مثبت و سانسور عمدی عیب و ایرادهای تامین کنندگان و کالاهای خریداری شده می‌گردد.
  2. عدم بررسی اصالت کالا توسط دیجی‌کالا که زمینه فروش کالاهای تقلبی مانند هندزفری را فراهم کرده است.
  3. آزاد بودن قیمت‌گذاری فروشندگان روی کالاهای برند تامین کنندگان و تولیدکنندگان انحصاری که خود زمینه فروش کالاهای تقلبی را فراهم کرده است.
  4. تاخیر در ارسال کالاها و ارسال سبد خرید مشتریان به صورت مجزا و چند قسمتی.
  5. عدم رسیدگی به شکایات مشتریان و فروشندگان و تبدیل بخش پاسخگویی و پیگیری تلفنی به سیستم غیر همزمان مبتنی بر ایمیل.
  6. عدم امکان تعویض کالا. مثلا اگر یک کفش بخرید که سایز آن بزرگ است نمی‌توانید آن را با سایز کوچکتر تعویض کنید. باید سفارش را لغو کنید و بعد از چند روز که پول خودتان را دریافت کردید مجددا سفارش بدهید. هزینه ارسال کالاهای مرجوعی هم پای خودتان است.
مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top