تاریخ انتشار: شنبه 1400/11/02 - 13:23
کد خبر: 421719

فیلم آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته (دوره رایگان)

در دوره های حرفه ای وردپرس باران به مباحث پیشرفته وردپرس پرداخته شده است. تمام آموزش های حرفه ای در پکیج پرچمداران صفر وردپرس نیز به صورت یکجا قابل تهیه می باشند. مجموعه پرچمداران صفر شامل چندین دوره زیر مجموعه با عنوان های حرفه ای است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، طراحی سایت بدون کدنویسی با آموزش صفر تا صد طراحی سایت با وردپرس امکان پذیر است. امروز بهترین آموزش رایگان وردپرس به زبان فارسی و فیلم آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته را برای شما آماده کرده ایم.

فیلم آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته (دوره رایگان)

آموزش صفر تا صد طراحی سایت با وردپرس

قدم اول در طراحی سایت بدون کدنویسی تهیه پیش نیاز ها است. سپس با آموزش وردپرس می توانید سایت خود را راه اندازی کنید و مدیریت سایت را شروع کنید.

پیش نیاز های ساخت سایت:

  • هاستینگ مناسب
  • دامنه ملی یا بین المللی

هاستینگ مناسب

هاست فضای ذخیره سازی اطلاعات سایت است و از شرکت های ارائه خدمات هاستینگ باید تهیه کنید.

شرکت های هاست مختلفی در سراسر جهان هستند که خدمات ارائه هاست دارند. همچنین شرکت هایی در ایران نیز خدمات سرویس هاستینگ ارائه می دهند. برای تهیه هاست های ایرانی یا حتی خارجی نیازی به مراجعه به سایت های خارجی و پرداخت دلاری نیست. هم هاست های ایرانی و هم هاست های خارجی در سایت های ایرانی به فروش می رسد.

دامنه ملی یا بین المللی

دامنه به آدرس سایت گفته می شود که برای باز کردن سایت در مرورگر استفاده می شود. هر سایتی یک آدرس دامنه یکتا دارد و شما برای سایت خود باید یک آدرس دامنه ثبت کنید.

برای تهیه دامنه به عنوان پیش نیاز دوم نیز سایت های مختلفی وجود دارند. کافی است ثبت دامنه با خرید دامنه را جستجو کنید تا فهرست طویلی از سایت های ارائه دهنده این خدمات را پیدا کنید.

پس از تهیه پیش نیاز ها باید راه اندازی سایت را یاد بگیرید. بهترین روش راه اندازی سایت بدون کدنویسی استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس است. پس برای ساخت سایت بدون برنامه نویسی باید با آموزش وردپرس کار را شروع کنید.

بهترین آموزش رایگان وردپرس

برای یادگیری وردپرس منابع آموزشی متعددی در سراسر جهان وجود دارند که شروع کار با وردپرس را برای شما آسان می کند. اما برای شروع کار و رسیدن به هدف در سریعترین زمان همیشه این سوال مطرح می شود که بهترین آموزش وردپرس کدام سایت است.

قبل از اینکه بخواهیم بهترین سایت آموزش وردپرس را معرفی کنیم بهتر است بدانید که در چه سطحی هستید و تا چه سطحی می خواهید حرفه ای شوید. دسترسی به یک مرجع آموزش وردپرس که آموزش های سطحی بندی شده ارائه می دهد می تواند بهترین فیلم آموزش وردپرس را متناسب با سطح دانش شما فراهم کند. اما برای شروع کار یک دوره آموزش رایگان وردپرس قدم به قدم می توانید مسیر کار را برای شما مشخص کند.

آموزش رایگان وردپرس به زبان فارسی

فیلم آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته (دوره رایگان)

خوشبختانه برای آموزش رایگان وردپرس منابع خیلی خوبی به زبان فارسی وجود دارند.

  • وردپرس باران
  • دانشگاه وردپرس
  • فکت وردپرس
  • نسل وردپرس
  • و...

برای شروع کار و آموزش رایگان می توانید از هر کدام از منابع موجود استفاده کنید. اما در ادامه می خواهیم یک سایت مرجع این حوزه و دو دوره بی نظیر مقدماتی و حرفه ای را برای آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته به شما معرفی کنیم.

فیلم آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته

وردپرس یک نرم افزار حرفه ای برای ساخت سایت بدون کدنویسی است. این نرم افزار تمام امکانات مدیریت سایت را نیز در اختیار شما قرار می دهد. پس از 0 تا 100 راه اندازی تا مدیریت سایت را می توانید بدون کدنویسی با وردپرس انجام دهید. در این قسمت می خواهیم بهترین دوره های فیلم آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته را به شما معرفی کنیم.

  • فیلم آموزش وردپرس دوره قدم به قدم
  • پکیج پرچمداران صفر وردپرس

فیلم آموزش وردپرس (مبتدی)

فیلم آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته (دوره رایگان)

اولین دوره ای که به شما معرفی می کنیم دوره قدم به قدم وردپرس باران است. این دوره کاملترین آموزش WordPress برای شروع کار با وردپرس و ورود به دنیای طراحی سایت بدون کدنویسی است. این دوره به صورت فیلم آموزش وردپرس منتشر شده است.

دوره قدم به قدم همان طور که از نام این دوره پیداست به صورت قدم به قدم شما را با وردپرس آشنا می کند. این دوره در سه قدم اصلی تنظیم شده است.

در اولین قدم از این دوره شما می توانید به طور کامل با پیش نیاز ها آشنا شوید. پیش نیاز ها شامل هاستینگ و دامنه هستند که در این مقاله نیز توضیحات مختصری در این مورد دادیم.

در مورد ویژگی های هاست و دامنه مناسب و مراجع معتبر خرید این موارد به طور کامل آموزش ها ارائه شده است. همچنین تهیه پیش نیاز ها به صورت پروژه محور و عملی نیز ضبط و آموزش داده شده است.

در قدم دوم فیلم آموزش وردپرس یاد می گیرید که چطور در کمتر از 5 دقیقه یک سایت وردپرسی راه اندازی کنید. نصب وردپرس بر روی هاست و لوکال هاست در فیلم های قدم دوم ارائه شده اند.

پس از راه اندازی سایت باید کار با وردپرس را یاد بگیرید تا بتوانید سایت خود را مدیریت کنید.

لینک دانلود: فیلم آموزش وردپرس

پکیج آموزش وردپرس (پیشرفته)

 

با فیلم آموزش وردپرس دوره قدم به قدم شما می توانید سایت خود را بسازید و مدیریت سایت را شروع کنید. اما کار با قالب و افزونه های وردپرس نیازمند آموزش های حرفه ای تر است تا بتوانید به تسلط کامل بر مدیریت سایت خود برسید.

در دوره های حرفه ای وردپرس باران به مباحث پیشرفته وردپرس پرداخته شده است. تمام آموزش های حرفه ای در پکیج پرچمداران صفر وردپرس نیز به صورت یکجا قابل تهیه می باشند. مجموعه پرچمداران صفر شامل چندین دوره زیر مجموعه با عنوان های حرفه ای است.

آموزش مبتدی وردپرس در حرفه ای 1 ارائه می شود و آموزش پیشرفته وردپرس را می توانید در دوره حرفه ای 2 آموزش ببینید. کار با قالب و افزونه ها و سفارشی سازی ظاهر و امکانات سایت به طور کامل در این دوره ها آموزش داده شده اند.

در ادامه آموزش ها در دوره حرفه ای 3 به صورت تخصصی تولید محتوای پیشرفته در وردپرس را یاد می گیرید. همچنین حرفه ای 4 برای آموزش پروژه محور طراحی سایت با وردپرس تنظیم شده است تا یک بار از ابتدا تا انتها بتوانید فرایند طراحی یک سایت وردپرسی کامل را آموزش ببینید.

آموزش های مجموعه پرچمداران با تدریس مجتبی تبسمی در دو سایت مرجع وردپرس باران و دانشگاه وردپرس منتشر می شوند و بهترین مرجع برای آموزش های حرفه ای وردپرس می باشند. برای آموزش حرفه ای وردپرس همین حالا به لینک زیر مراجعه کنید.

لینک منبع: دانشگاه وردپرس

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
مسعود
1400/11/02 - 18:07

آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی چطور میشه یعنی؟ مگه ساخت سایت نیاز به برنامه نویسی نداره؟ باید تستش کنم حتما
mansour
1400/11/13 - 01:06

آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی با وردپرس فوق العادست. حرفه ای ترین سایت های جهان همین حالا با وردپرس ساخته شدن و بزودی شاهد این هستیم که کار برنامه نویس ها به بازنشستگی برسه و همه به سمت طراحی سایت بدون برنامه نویسی روی بیارن
hadi zaker
1401/01/26 - 00:48

یعنی چطور میشه که فقط در 5 دقیقه یه سایت بسازیم؟
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top