تاریخ انتشار: شنبه 1400/11/02 - 16:49
کد خبر: 421746

مشاوره تحصیلی آنلاین مختص دانشجویان

یک دسته شامل داوطلبانی می باشد که در رشته مورد علاقه خود پذیرفته شده اند و کاملا در رابطه با رشته پذیرفته شده آگاهی دارند. اما پس از ورود به دانشگاه، آنچه را که در رابطه با این رشته انتظار داشته اند، محقق نمی گردد و همین مسئله موجب دلسردی آنان از تحصیل و یا حتی انصراف می گردد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، دانشجویانی که در رشته های مختلف پذیرفته شده اند نیازمند مشاوره تحصیلی دانشگاهی می باشند، هر یک از دانشجویان در طول دوران تحصیل خود با مشکلات مختلفی روبه رو می شوند که مشاوره تحصیلی دانشگاهی آنلاین در هر زمانی که مایل باشند به آن ها کمک خواهد نمود تا نسبت به حل آن اقدام نمایند.

مشاوره کنکور آنلاین نوعی دیگری از مشاوره تحصیلی برای کمک به دانشجویان در هر مقطع تحصیلی و دانشگاهی می باشد. با توجه به بالا بودن میزان هزینه های مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دانشگاهی در سال های اخیر، امکان مشاوره تحصیلی رایگان برای دانشجویانی که از بضاعت مالی برخوردار نیستند فراهم شده است.

مشاوره تحصیلی آنلاین

با توجه به گسترش اینترنت و پیشرفت و تخصصی شدن دانش، خدمات مشاوره تحصیلی آنلاین اهمیت زیادی پیدا نموده است.در زندگی تحصیلی افراد انتخاب های زیادی دارند که با انتخاب صحیح می توانند آینده تحصیلی و شغلی درخشانی را برای خود رقم بزنند.

با مشاوره تحصیلی آنلاین شما به راحتی در هر زمان و در هر مکانی می توانید انتخاب تحصیلی درستی داشته باشید.در مشاوره آنلاین مشاور شما ابتدا به شناخت استعدادها، علایق و پتانسیل های فرد می پردازد و با بررسی آنها آینده تحصیلی و شغلی را پیشنهاد می دهد.

یکی از بهترین راه حل ها استفاده از خدمات مشاوره مرکز دانش گذاران و مشاوره تحصیلی آنلاین می باشد.

مشکلاتی که دانشجویان با آن درگیر می باشند با راهکارهایی ساده قابل حل می باشد. در مرکز مشاوره تحصیلی دانش گذاران ما سعی داریم که این مشکلات و دغدغه های دانشجویان را به حداقل برسانیم و به وسایل ارتباطی آنلاین این کار را ساده تر نماییم. تا برای تمامی دانشجویان قابل دسترس باشد؛ و بدون اتلاف وقت به راحتی در هر زمان و مکانی با مشاور خود در ارتباط باشند.

 

مشاوره تحصیلی دانشگاهی

مشاوره تحصیلی دانشگاهی جز آن دسته از مشاوره تحصیلی ها است که بسیار مورد نیاز و حساس است. اولین قسمت از مشاوره تحصیلی دانشگاهی با آزمون سراسری شروع می شود. اینکه من چگونه درس بخوانم تا در زمان موجود بتوانم تمام درس ها و کتاب ها را به موقع تمام کنم و به اندازه کافی آن ها را دوره کنم، سوال بسیاری از پشت کنکوری ها است.

در گذشته شاید تعداد کمی از دانش آموزن پس از اخذ مدرک دیپلم برای شرکت در کنکور و ورود به دانشگاه اقدام می کردند ولی امروزه هم به دلیل علاقه مردم به پیشرفت و اندوختن علم و هم به دلیل افزایش تعداد دانشگاه ها علاقمند به داشتن تحصیلات دانشگاهی هستند؛ ولی متاسفانه بسیاری از داوطلبان کنکور با نحوه شرکت و آماده سازی برای قبولی در کنکور و ورود به دانشگاه آشنا نیستند و نمی توانند رتبه ی لازم برای قبولی در رشته مورد علاقه خود را کسب کنند و مجبور می شوند در رشته ای که پذیرفته شده اند و هیچ علاقه ای به آن ندارند ادامه تحصیل دهند. خوشبختانه دانشگاه های زیادی همچون دولتی، آزاد، پیام نور، غیرانتفاعی و علمی و کاربردی در کشور وجود دارد و امکان تحصیل در رشته های زیادی را برای داوطلبان فراهم کرده اند.

مشاوره تحصیلی دانشگاهی با عوامل موثر در روز آزمون نیز سروکار دارد، این یک واقعیت است که نحوه آزمون دادن در آن روز خاص نیمه تکمیل کننده تلاش های قبلی است. بعد از آزمون مسئله های قبلی به کنار می روند و در این نقطه وظیفه یک مشاوره تحصیلی موفق این است که با توجه به رتبه فرد بهترین انتخاب را بتواند برای شخص رقم بزند.

مشاوره تحصیلی آنلاین مختص دانشجویان

ضرورت مشاوره تحصیلی دانشگاهی

اکثر برنامه های تلویزیونی، سایت های مختلف و همچنین مشاورین مختلف، به ارائه راهکارهای مناسب برای داوطلبان کنکوری می پردازند و کمتر مشاوری ممکن است در رابطه با مشکلاتی دانشگاهی و لزوم مشاوره تحصیلی صحبت نماید. در حالی که بسیاری از دانشجویان در سال های اولیه پس از ورود به دانشگاه، دچار مشکلاتی می شوند که نیازمند کمک می باشند، و در صورتی که به موقع و درست نوانند از کمک دیگران بهره مند شوند به گزینه هایی همچون خرید مدرک تحصیلی روی می آورند که بسیار خطرناک می باشد.

داوطلبانی که در کنکور پذیرفته می شوند را می توان به دو دسته تقسیم نمود:

یک دسته شامل داوطلبانی می باشد که در رشته مورد علاقه خود پذیرفته شده اند و کاملا در رابطه با رشته پذیرفته شده آگاهی دارند. اما پس از ورود به دانشگاه، آنچه را که در رابطه با این رشته انتظار داشته اند، محقق نمی گردد و همین مسئله موجب دلسردی آنان از تحصیل و یا حتی انصراف می گردد.

مشاوره تحصیلی دانشگاهی به آن ها کمک می نماید تا در این رابطه اطلاعات بیشتری کسب نمایند و در رابطه با لزوم و یا عدم لزوم انصراف، اطمینان لازم را به دست بیاورند.

دسته دوم را داوطلبانی شامل می شود که بدون علاقه وارد رشته تحصیلی خود شده اند و عدم علاقه موجب می شود تا برای تغییر رشته اقدام نمایند. یا اینکه چنانچه اقدام به انصراف ننمایند، صرفا بر اساس گذراندن واحدهای خود مطالعه می نمایند و همین مسئله موجب می شود پس از فارغ التحصیلی در رشته خود مهارتی نداشته باشند.

 

مشاوره تحصیلی دانشگاهی آنلاین

مشاوره تحصیلی دانشگاهی در مقاطع مختلفی صورت می پذیرد، برای دانشجویان دوره کارشناسی بسیار مهم است که بتوانند در رشته خود و در مقطع ارشد بدون آزمون و یا با آزمون پذیرفته شوند. برای دانشجویان کارشناسی ارشد مهارت در نوشتن یک پایان نامه عالی که بتوانند نمره کامل را دریافت نمایند بسیار مهم می باشد.

مشاوره تحصیلی دانشگاهی آنلاین برای آن دسته از داوطلبان مقطع دکتری که مایل به ادامه تحصیل در رشته تخصصی می باشند نیز مشاوره قبولی در آزمون تافل را شامل می گردد. خدمات مختلفی برای کلیه داوطلبان وجود دارد که می توانند با استفاده از آن، موفقیت لازم را به دست آورند. کافی است با متخصصین ما در دانش گذاران تماس حاصل نمایید.

شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که آیا بین خدمات مشاوره تحصیلی دانشگاهی آنلاین با مشاوره حضوری تفاوتی وجود دارد؟ در پاسخ این سوال باید اذعان داشت که خیر تفاوت چندانی میان این دو نوع مشاوره وجود ندارد و حتی شاید به دلایلی بتوان مشاوره دانشگاهی آنلاین را برتر از مشاوره حضوری دانست.

دانشجویان در زمان تحصیل مشکلات تحصیلی مختلفی را تجربه می کنند، مانند استرس زیاد و یا عدم مطالعه صحیح که موجب می شود در دانشگاه درخشش لازم را نداشته باشند. مرکز مشاوره تحصیلی آنلاین کمک می نماید تا دانشجویان بتوانند استرس های خود را شناسایی نمایند و همچنین راه های تسلط بر این اضطراب را آموزش ببینند. همچنین اگر شما نیز مایل به ادامه تحصیل در خارج از کشور می باشید، لازم است در ابتدا از مشاوره تحصیلی دانشگاهی بهره مند گردید.

علاوه بر این مشاوره تحصیلی دانشگاهی آنلاین به شما کمک می نماید تا چنانچه نیازمند دریافت مرخصی از دانشگاه باشید، به بهترین وجه شما را راهنمایی کند. چنانچه بخواهید نسبت به انتقالی اقدام نمایید و یا از شرایط مهمانی بهره مند گردید، این کمک را خواهد نمود تا از ضوابط لازم در این خصوص اطلاعات کافی را به دست آورید.

مشاوره تحصیلی آنلاین مختص دانشجویان

چگونه با مشاوره تحصیلی دانشگاهی در ارتباط باشیم؟

پذیرش در دانشگاه مقصد نهایی ما نخواهد بود و پس از پذیرش در دانشگاه، شاید بتوان گفت تازه راه ما آغاز شده است. تا به حال با خود به این سوال فکر کرده اید که چرا با توجه به این همه تعداد ظرفیت در تمامی رشته های دانشگاهی باز هم ما هر ساله شاهد تعداد زیاد فارغ التحصیلان بیکار می باشیم؟ چرا کمتر فردی پس از فارغ التحصیلی در رشته خود مشغول به کار می شود؟

داوطلبانی که دارای رتبه ها و تراز های ممتاز هستند هرساله طی صحبت های خود فضای مجازی را به عنوان یک موضوع تحریک کننده برای عدم تمرکز بر روی دروس می دانند. ما مشاوران تحصیلی دانشگاهی نیز به شما گوش زد میکنیم که در زمان امادگی برای آزمون کنکور از فضای مجازی کاملا خارج شوید زیرا این مورد میتواند باعث عدم تمرکز و نداشتن وقت کافی برای شما شود. نکته دیگر قدرت و توانایی شما برای هدف و قصدی که دارید است .شاید در ذهن همگی شما چنین باشد که کنکور فقط مراجعه به کلاس های تست و کتاب های تست زنی است اما در حقیقت یک برنامه ریزی درست و داشتن هدف نیز باعث میشود قدرت و توانایی شما در زمینه ی پیشرفتتان بسیار به شما کمک کند همچنین به شما عزیزان و داوطلبان گرامی توصیه میکنیم برای داشتن یک برنامه ریزی مناسب به مشاوره تحصیلی دانشگاهی مراجعه نمایید تا بر اساس شخصیت و چگونگی های فردی شما بتوانند به برای شما یک برنامه ی مناسب تهیه نمایند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top