تاریخ انتشار: شنبه 1400/11/02 - 23:19
کد خبر: 421775

اجرایی شدن رتبه بندی معلمان قبل از عید

رئیس مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی گفت: ایراداتی که از سوی شورای نگهبان به رتبه بندی معلمان وارد شده به زودی مرتفع و پیش بینی می شود تا پایان بهمن یا قبل از عید اجرایی شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، علیرضا پاک فطرت در نشست هم اندیشی مجمع نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل و اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش استان گفت: وزارت آموزش و پرورش را مادر و مرجع تمام وزارت خانه های کشور می دانیم و نقشی که سیستم تعلیم و تربیت در راستای رشد کشور می تواند ایفا کند بی بدیل و بی جایگزین است.

اجرایی شدن رتبه بندی معلمان قبل از عید

رئیس مجمع نمایندگان فارس گفت: باور داریم توسعه یافتگی هر جامعه و کشوری به آموزش و پرورش آن کشور بستگی دارد و در راستان این امر مجلس یازدهم توجه ویژه ای به این مساله داشته است.

پاک فطرت گفت: طرح رتبه بندی معلمان را که سالها مغفول مانده بود، مجلس یازدهم پی گیری کرده و تا حصول نتیجه پای کار ایستاده است.

وی گفت: پیش بینی ما این است که تا پایان بهمن یا قبل از عید امسال مساله رتبه بندی معلمان برای اجرا به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شود.

رئیس مجمع نمایندگان فارس گفت: رییس جمهور محترم نیز همواره بر نظام هماهنگ پرداخت عادلانه تاکید کرده است و نسبت به تهیه و ارایه لایحه ای به مجلس برای تحول نظام پرداخت عمومی قول مساعد داده اند.

پاک فطرت گفت: اعتقاد داریم حقوق و دستمزد را باید به راندمان، سختی و ارزش کار داد و تعیین حقوق صرفاً با تکیه بر ساعات کاری باعث کاهش انگیزه و کیفیت کار خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید نخبگان را وارد آموزش و پرورش کنیم گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری باید معلمان از طریق دانشگاه فرهنگیان وارد آموزش و پرورش شوند.

رئیس مجمع نمایندگان فارس گفت: آسیب شناسی مسایل تربیتی و آموزشی آموزش و پرورش باید در اولویت کار مسئولین این سیستم قرار گیرد تا بدانیم چرا در این نقطه ایستاده ایم و چه راهکارهایی برای برون رفت از آن داریم.

پاک فطرت گفت: کمی سازی آموزش و نمره گذاری کار دانش آموزان یک آفت بزرگ برای آموزش و پرورش است و باعث اضطراب تحصیلی و گاهاً حتی ترک تحصیلی می شود.

وی گفت: مسایل تربیتی باید محور اصلی فعالیت های آموزش و پرورش فارس باشد تا دانش آموزانی اخلاق مدار و فعال و متعهد به ارزشهای اسلامی در جامعه تربیت کنیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
1400/11/02 - 23:36

گور آموزش وپرورش ایران خیلی وقته که کنده شده از زمانی که برای کمیت هزینه ها خیلی از پارامتر های آموزشی از بدنه ی آموزش حذف شدند . کیفیت فدای کمیت مالی شد .
تورهای مسافرتی آفری
کار سختی که ایران کرد
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران
وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top