تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/11/03 - 13:35
کد خبر: 421830

ریخته شدن خون یمنی‌ها زوال حکام ذلیل و فرومایه را تسریع می‌کند

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» عراق ضمن انتقاد از سکوت جامعه جهانی در قبال جنایت های ائتلاف سعودی علیه یمنی ها، گفت: ریخته شدن خون یمنی‌ها زوال حکام ذلیل و فرومایه را تسریع می‌کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، «نصر الشمری» سخنگوی این جنبش در سخنانی گفت: وجدان کور جهانی و تمام سازمان‌های بین‌المللی خودخوانده، سازمان‌های بین‌المللی مزدور و تمام کارکنانشان، نزد خداوند ناچیزتر از یک قطره خون یک کودک یمنی است که در بمباران کینه و سیاه صهیونیستی - وهابی جان می‌سپارد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی نجباء در ادامه یادآور شد: همچنین تمام موجودیت رسانه‌های جهانی و هیاهوی احمقانه‌شان، در مقابل ناله یک کودک یمنی مدفون زیر آوار خانه‌اش، حقیر و ناچیز است. لعنت بر این سکوت شما در قبال حوادث یمن!

این شخصیت عراقی عنوان کرد: اما حاکمان ذلیل و فرومایه که مقدرات این امت در دست‌شان است و صلح و امنیت منطقه را بر هم می‌زنند؛ خون ملت یمن، زوال شما را زودتر و همراه با هزاران لعنت رقم خواهد زد. شما از آنچه می‌پندارید نزد خدا ناچیزتر هستید.

تجاوز نظامی روز جمعه ائتلاف سعودی که ۸۷ کشته و ۲۶۶ زخمی برجای گذاشت، با نقش فعال امارات به زندان مرکزی صعده موجی از محکومیت‌ها را به دنبال داشت. در همین راستا، شورای عالی سیاسی یمن بیانیه تندی را علیه ائتلاف سعودی صادر کرد.

این شورا در بیانیه خود جنایات اخیر سعودی در الحدیده و صعده را به شدت محکوم کرد. در بیانیه شورای عالی سیاسی یمن آمده است: جنایات سعودی در «صعده» و «الحدیده» بدون مجازات باقی نمی‌ماند. در بیانیه مذکور همچنین عنوان شده است: عربستان و امارات ابزارهای کثیف آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

شورای عالی سیاسی یمن همچنین خطاب به عربستان و امارات گفته است: شما ترسوتر و بزدل‌تر از آن چیزی هستید که بتوانید در میادین نبرد با نیروهای یمنی به مواجهه بپردازید. شما تنها جنایتکارانی هستید که مرتکب قتل می‌شوید. ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پاسخ محکمی به شما خواهند داد.

پر واضح است که سلسله جنایات جنون آمیز ائتلاف متجاوز سعودی علیه غیرنظامیان در یمن و به ویژه آخرین جنایت آنها یعنی بمباران زندان مرکزی صعده و به خاک و خون کشیدن صدها یمنی نشأت گرفته از خشم و عصبانیت آنها از حملاتی است که قلب امارات را به لرزه درآورد.

تشدید جنایات ائتلاف متجاوز سعودی علیه غیرنظامیان در یمن خود به تنهایی یکی از مهمترین عواملی است که نشان می‌دهد عملیات «طوفان یمن» در قلب ابوظبی تا چه اندازه موفقیت آمیز بوده است.

از سوی دیگر، روز گذشته «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش «أنصارالله» یمن به بمباران ساختمان ارتباطات این کشور و به تبع آن، قطع کامل اینترنت در کشورش واکنش نشان داد. سخنگوی جنبش أنصارالله در این خصوص تصریح کرده است: بمباران ساختمان ارتباطات که به قطع اینترنت در سراسر یمن منجر شد، حجم شکست میدانی این دشمن بزدل را نمایان کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top