تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/11/03 - 14:54
کد خبر: 421845

تابلوهای فلکسی؛ بهترین تابلو تبلیغاتی فضای داخلی و خارجی

تابلو فلکسی، در واقع نوعی تابلو تبلیغاتی نورپردازی شده است، که برای تبلیغات استفاده می‌شود. تبلیغات در هر کسب و کاری اولویت اول است، که نصب تابلو فلکسی یکی از اقداماتی است که در همین راستا انجام می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، تابلو فلکسی چیست؟ چه کاربردهایی دارد؟ این موضعی است که تصمیم داریم در این مطلب به آن بپردازیم؛ یعنی معرفی تابلوهای فلکسی و استفاده از آنها در تبلیغات محیطی داخلی و خارجی.

تابلوهای فلکسی فیس، به خاطر عبور نور و درخشان بودن، موجب جذب نگاه مخاطبین زیادی به سمت خود می‌شوند. به همین دلیل است که در بین کسب و کارها محبوب هستند. با توجه به ظرفیت بالای این ابزار برای جذب مخاطب، در این مقاله قصد داریم علاوه بر معرفی تابلوهای فلکسی، بیشتر در مورد تبلیغات داخلی و خارجی با شما صحبت کنیم؛ پس تا پایان مقاله این مطلب با ما همراه باشید.

تابلوهای فلکسی؛ بهترین تابلو تبلیغاتی فضای داخلی و خارجی

معرفی چاپ فلکس

چاپ فلکس به معنای نوعی تابلو تبلیغاتی پشت روشن است، که اثر چاپی را در قالبی از کامپوزیت، چوب، آلومینیوم و پلکسی گلاس ارائه می‌دهد. فلکس حالت ترانسپرنت دارد تا وقتی نور به پشت آن تابیده شد، طرح روشن شود. در تبلیغات و بازاریابی بخوبی می‌توان از فلکس‌ها استفاده کرد، زیرا استفاده از روشنایی در تابلو باعث جلب توجه بیشتر مخاطبان می‌شود. از چاپ فلکس می‌توان در مراکز مختلف اداری و تجاری با کاربردهای تبلیغاتی و تزئینی استفاده کرد.

منبع نور تابلوهای فلکسی می‌تواند یک لامپ کم مصرف یا لامپ‌های LED باشد. تابش مستقیم نور به فلکس منجر به زیبایی تابلو شده و اثر بیشتری بر روی مخاطب می‌گذارد. چاپ فلکس در پرینترهای دیجیتال مانند لیزری و جوهری صورت می‌گیرد. چاپ صورت گرفته شده ابتدا بر روی پارچه یا فلکس انجام می‌پذیرد و سپس درون تابلو قرار گرفته می‌شود.

 

تابلو فلکسی چیست؟

تابلو فلکسی، در واقع نوعی تابلو تبلیغاتی نورپردازی شده است، که برای تبلیغات استفاده می‌شود. تبلیغات در هر کسب و کاری اولویت اول است، که نصب تابلو فلکسی یکی از اقداماتی است که در همین راستا انجام می‌شود. در حالت عادی یکی از مشکلات چاپ فلکسی این است که نمی‌شود آن را قابل حمل ساخت. ولی تابلوهای فلکسی، این مساله را برطرف کرده‌اند. این تابلوها قابل حمل، با قابلیت عبور نور، و مقاومت و ماندگاری بالا هستند.

 

انواع تابلوهای فلکسی

تابلوهای فلکسی در انواع مختلفی ساخته و طراحی می‌شوند، که هر کدام از آنها دارای کاربردهای متنوعی هستند. از جمله انواع این تابلوها می‌توان موارد زیر را نام برد:

  1. تابلوهای ایستاده و آویز
  2. تابلوهای آویز دوطرفه
  3. تابلو فلکسی دیواری
  4. تابلو فلکسی گردان

 

کاربردهای چاپ تابلو فلکسی

با توجه به اینکه چاپ تابلو فلکسی دارای کاربردهای بسیار فراوانی است، اما باز هم می‌بینیم که کاربرد این نوع از چاپ در زمینه‌های مختلف هم به چشم می‌خورد، که عبارتند از:

  1. چاپ تابلو فلکسی برای آگهی و تبلیغات در دفاتر کار مهندسی، رستوران‌ها، سر درب فروشگاه‌ها، معرفی محصولات در نمایشگاه‌ها، منوی غذای فست‌فودها و کافی‌شاپ‌ها، غرفه‌های نمایشگاهی، سمینارها، مجالس و همایش‌ها
  2. چاپ عکس فلکس با مناظر طبیعی و چشم نواز با جلوه و وضوح بسیار بالا
  3. در تابلوهای مؤسسات و شرکت‌ها برای معرفی تولیدات، محصولات و آرم و لوگو شرکت
  4. استفاده از تابلو فلکس برای معرفی محصولات در مطب پزشکان و داروخانه‌ها
  5. تبلیغات در مکان‌های شلوغ و پر رفت و آمد مانند؛ تبلیغات داخل مراکز خرید، سالن‌های فرودگاه، ایستگاه‌های مترو، لابی هتل‌ها، موبایل فروشی‌ها، عطرفروشی ها و عکاسی‌ها
  6. استفاده از مدیای فلکس در سقف کاذب، دکوراسیون داخلی و آسمان مجازی
  7. جهت دکوراسیون داخلی و زیباسازی فضاهایی داخلی و خارجی محیط
  8. در ایستگاه‌های اتوبوس و نقشه‌های راهنمای شهری

تابلوهای فلکسی؛ بهترین تابلو تبلیغاتی فضای داخلی و خارجی

چاپ فلکس چه ویژگی‌هایی دارد؟

نوع چاپ برای تابلو فلکس از نظر جنس متریال چاپی، کیفیت و ضخامت می‌تواند با یکدیگر متفاوت باشد. از ویژگی‌های چاپ فلکس می‌توان به چاپ تصاویر رنگی با کیفیت، مقاومت بسیار بالا در برابر آب و رطوبت و استفاده مناسب از نور اشاره کرد. روش چاپ می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد. ولی چاپ دیجیتال با دستگاه‌های پلات از معروف‌ترین روش‌های چاپ فلکس محسوب می‌شود که در چاپخانه تخصصی چاپ فلکس چاپ سبحان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

مزایا و معایب چاپ تابلوهای فلکسی فیس

از مزایا و معایب چاپ تابلو فلکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مزایا چاپ فلکسی
  • قیمت بسیار مناسب و ارزان
  • مقاوم در برابر عوامل محیطی مانند سرما، گرما و رطوبت
  • حمل آسان
  • جلب توجه خاص برای مخاطبان
  • دارای ماندگاری و طول عمر زیاد

 

  • معایب چاپ فلکسی
  • ایجاد نقاط نورانی در تصویر فلکس
  • تشکیل شدن نقاط تاریک در فلکس
  • قطع و وصل شدن، پرپر زدن و چشمک زدن تصویر
  • تاریک شدن بخشی از تصویر
  • شکسته شدن تصویر در برابر صدمات بسیار محکم

 

مراحل تولید تابلو فلکس و نحوه نصب آن

چاپ فلکسی از انواع چاپ دیجیتال است که در چاپ فضای داخلی و خارجی نیز کاربرد فراوان دارد. فلکس چاپ شده پس از چاپ شدن بر روی انواع لایت باکس قرار می‌گیرد، و با توجه به ویژگی قابل نصبی که دارد می‌تواند به‌صورت آویزی یا چسباندن روی سطح شفاف استفاده شود.

تابلوهای فلکسی؛ بهترین تابلو تبلیغاتی فضای داخلی و خارجی

جنس فلکس، ابعاد، گرماژ و ماندگاری چاپ

جنس مواد و متریال فلکس پارچه‌ای از فیلم‌های کوتینگ شده و پوشش دار تشکیل شده است، که نور را به آسانی از خود عبور می‌دهد و سطح صاف و بدون بافتی دارد که برای استفاده در پرینترهای جوهر افشان یا لیزری ساخته شده است.

تابلو فلکس هایی که گرماژ پایین‌تری دارد، بیشتر مناسب کسب و کارهای موقت و تبلیغاتی است که دارای ضخامت کمتر و شفاف‌تری نسبت به دیگر چاپ‌ها می‌باشد. اما فلکس هایی که گرماژ بالاتری دارد، برای کسب و کارهای دائمی و طولانی مدت بسیار مناسب است. هم چنین در تابلوها باید نور بیشتری تعبیه شود. چاپ فلکس اغلب برای تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرد. فلکس‌ها در عرض‌های ۹۰ الی 500 سانتی‌متر موجود هستند.

 

سخن پایانی

مجتمع چاپ سبحان گزینه‌های مقرون به صرفه و با کیفیتی برای استفاده از خدمات چاپ فلکس به مشتریان ارائه می‌دهد. ما در این مطلب همه آنچه درباره چاپ فلکس و تابلوهای فلکسی باید بدانید را برایتان به‌صورت مفصل توضیح دادیم، تا با خواندن آن بتوانید با خیال راحت اقدام کنید. پس اگر قصد سفارش این محصول را دارید، می‌توانید با مراجعه به مرکز تخصصی چاپ سبحان و مشاوره با کارشناسان متخصص این مجموعه، اقدام نمایید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
قطر: بهترین راه توقف تنش منطقه، پایان دادن به جنگ غزه است
غرب و اسرائیل مواظب رفتارهایشان باشند!
جهان ۲۴۶ میلیارد دلار زیان، فقط به خاطر لجبازی های اردوغان
ایران از همیشه در منطقه قوی تر است
زمین‌لرزه شدیدی جنوب ژاپن را لرزاند
پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
زمان حمله اسرائیل به ایران فاش شد
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
قوانین کپی رایت اینستاگرام: سفری در دنیای مالکیت معنوی
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
بلیچینگ چیست و چگونه انجام می‌شود؟
قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟
دعوت از وزاری چند کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب
۷ پیشنهاد خرید کادو برای دانشجوی حقوق از وکیل استور
مسعود نجابتی تندیس طلای چهره هنر انقلاب را به مردم غزه تقدیم کرد
افزایش ۲۰ درصدی در حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد
۴ نکته مهم همکاری نکردن کودک برای از پوشک گرفتن + راه‌حل‌های آن!
ارسال ۷۰۰بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top