تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/11/03 - 16:06
کد خبر: 421854

درگیری نسل جدید با مسائل هویتی باعث افتخار است

رئیس حوزه هنری گفت: این مایه‌ افتخار است که نسل جدید هنگام خرید نوشت افزار درگیر با مسائل هویتی می‌شوند. این حرکت مردمی بالنده که نهایتاً پشتیبانی رقیقی از حاکمیت داشته، به بلوغ رسیده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر؛  محمد مهدی دادمان، رئیس حوزه هنری در بازدید از نمایشگاه الگونما با اشاره به کارکرد این نمایشگاه در تبیین اهمیت موضوع سبک‌زندگی و صنایع فرهنگی گفت: نمایشگاه الگونما، در واقع توصیف و آسیب‌شناسی خوبی از این موضوع داشته و سعی کرده است تا راه‌حل‌های خوبی را پیش روی ما قرار دهد.

درگیری نسل جدید با مسائل هویتی باعث افتخار است

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی ضمن بیان اهمیت شخصیت‌های قهرمانی و کاراکترسازی افزود: حلقه مفقوده در کار فرهنگی امروز پیدا کردن زنجیره ارزش در صنایع فرهنگی است. ما گریزی نداریم از این که بتوانیم با خلق شخصیت، با خلق قصه، جهانی شکل بدهیم و برای بچه‌های خود درست کنیم که این جهان، محل زندگی آن‌ها باشد. دنیایی که بچه‌ها در آن زندگی می‌کنند و همه‌ تأثیر و تاثیرشان را نسبت به آن می‌گیرند.

وی با اشاره به نقش دشمن در ایجاد فاصله بین والدین و کودکان با استفاده از کاراکترهای غربی گفت: بچه‌ها با الهام گرفتن از این شخصیت‌ها در دنیای خود زندگی می‌کنند و ما چاره‌ای نداریم جز اینکه این حوزه را جدی بگیریم. مساله امروز کشور در این حوزه اراده جمعی است. اگر اراده جمعی شکل بگیرد حتماً ظرفیت‌های درونی و بومی ایرانی و بچه‌های متدین و انقلابی می‌توانند صحنه را تغییر دهند.

دادمان با اشاره به اهمیت تلاش‌های مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی در حرکت جریان نوشت افزار ایرانی اسلامی افزود: این مایه‌ افتخار است که نسل جدید هنگام خرید نوشت افزار درگیر با مسائل هویتی می‌شوند. این حرکت مردمی بالنده که نهایتاً پشتیبانی رقیقی از حاکمیت داشته، امروز به یک بلوغی رسیده است.

نمایشگاه «الگونما»، نمایشگاه تخصصی سبک زندگی و صنایع فرهنگی نسل آینده ایران است که به بررسی تخصصی فرایندها، ابعاد، وضعیت امروز ایران و جهان و چشم انداز مطلوب حوزه کاراکتر و شخصیت می‌پردازد.

این نمایشگاه توسط مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی و شورای فرهنگ عمومی کشور از ۲۸ دی تا ۱۲ بهمن‌ در مجتمع فرهنگی شهدای سرچشمه برگزار می‌گردد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top