تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/11/05 - 01:16
کد خبر: 422037

3 سایت برتر خرید سرور مجازی ویندوز در ایران

3 سایت برتر خرید سرور مجازی ویندوز در ایران

فرض کنید که شما قصد خرید سرور مجازی ویندوز در ایران را دارید. سایت های مختلفی با ویژگی های زیادی وجود دارند که شما می توانید برای خرید سرور مجازی ویندوز در ایران از آن ها استفاده کنید. این سایت ها معمولاً با توجه به ویژگی های مختلفی که دارند به ارائه خدمات در حوزه سرور مجازی ویندوز می پردازند. اما نکته ای که معمولاً خیلی از افراد با آن مواجه می‌شوند سردرگمی در هنگام خرید سرور مجازی ویندوز است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ امروز میخوایم 3 سایت برتر خرید سرور مجازی ویندوز در ایران را معرفی کنیم.  بازار رقابت در حوزه فروش انواع و اقسام محصولات و خدمات، امروزه بر بستر اینترنت  به طور جدی فعال شده است. یعنی تقریبا می توان گفت روش های سنتی از بین رفته اند و سازمان ‌ها، نهادها، کسب و کارها، استارتاپ ها و همه فعالین حوزه تجاری و اقتصادی سعی کرده اند که محصولات و خدمات خود را در بستر اینترنت ارائه کنند. اما نکته مهمی که وجود دارد این است که ما برای اینکه بتوانیم اطلاعات سایت خود را به خوبی به دست مخاطبان (یا به اصطلاح دقیق تر مشتریان) برسانیم، لازم است که در ابتدا یک هاست مناسب داشته باشیم که بتواند اطلاعات ما را به خوبی مدیریت کند تا مشتریان در هنگام استفاده از سایت ما به مشکلی بر نخورند.

3 سایت برتر خرید سرور مجازی ویندوز در ایران

اهمیت خرید سرور مجازی ویندوز از یک شرکت معتبر

وقتی که قرار است یک سایت مناسب برای فروش محصولات و خدمات خود را راه اندازی کنیم، لازم است که با خرید هاست و سرور مناسب و همچنین یک دامنه جذاب، فضای مناسبی را برای انتقال بهتر اطلاعات و دیتا در بستر اینترنت ایجاد کنیم. از رو مخاطبان ما می ‌توانند به خوبی محصولات و خدمات سایت ما را ببیند و از آن ها خریداری کنند. یکی از بهترین روش ها برای انتخاب سرور، خرید سرور مجازی ویندوز از شرکت ها و سایت های معتبر است.

سرور مجازی ویندوز عمدتاً برای زمانی مناسب است که سایت ‌هایی که قرار است بر روی آن به انتقال اطلاعات بپردازند، سایت هایی با ترافیک متوسط باشند. البته وقتی که یک سایت دارای مخاطبان زیادتری است و ترافیک بسیار زیادی بر روی آن اعمال می شود بهتر است که از سرور اختصاصی استفاده کند. اما سرور مجازی ویندوز برای سایتهای با ترافیک معمولی مناسب تر است و نیاز آن ها را برطرف می سازد.

فرض کنید که شما قصد خرید سرور مجازی ویندوز در ایران را  دارید. سایت های مختلفی با ویژگی های زیادی وجود دارند که شما می توانید برای خرید سرور مجازی ویندوز در ایران از آن ها استفاده کنید. این سایت ها معمولاً با توجه به ویژگی های مختلفی که دارند به ارائه خدمات در حوزه سرور مجازی ویندوز می پردازند. اما نکته ای که معمولاً خیلی از افراد با آن مواجه می‌شوند سردرگمی در هنگام خرید سرور مجازی ویندوز است.

شرکت های معتبر برای خرید سرور مجازی ویندوز

ما در این مقاله  سه سایت برتر خرید سرور مجازی ویندوز در ایران را به شما معرفی می‌کنیم. سعی کرده ایم که این سه سایت جز سایت هایی باشند که بهترین و مناسب ترین سرورهای مجازی ویندوز را در ایران ارائه می‌ دهند. البته سایت های مختلف دیگری وجود دارند که شما می توانید متناسب با نظر خود آنها را انتخاب کنید. اما متناسب با جدیدترین آمارها، تحقیق ها و گزارش ‌ها، این  سه سایت جزو بهترین سایت های خرید سرور مجازی ویندوز در ایران هستند.

3 سایت برتر خرید سرور مجازی ویندوز در ایران

(ما در یک مقاله جداگانه معیارهای مناسب برای خرید سرور مجازی ویندوز در ایران را ارائه کرده ایم که توصیه می کنیم حتما آن را مطالعه بفرمایید). اما صرفاً به عنوان یادآوری توصیه می کنیم که حتما در هنگام خرید سرور مجازی ویندوز فاکتورهای مهمی مانند بکاپ گیری منظم و پشتیبانی همیشگی را در ذهن داشته باشید. چرا که این ویژگی ‌ها باعث می‌ شود که شما بتوانید یک سایت با آپتایم بسیار بالا داشته باشید.

آسام سرور

آسام سرور بهترین و مناسب ترین ارائه دهنده سرور مجازی ویندوز در ایران است. این شرکت همواره توانسته نرم افزارها و ابزارهای خود را به روز نگه دارد و از این رو در حال حاضر  رتبه یک بهترین و حرفه ای ترین شرکت ها در حوزه میزبانی وب، سرور مجازی و سرور اختصاصی را دارد. ویژگی‌ها و فاکتورهای بسیار زیادی در شرکت آسام سرور وجود دارد. این شرکت توانسته کمترین میزان قطعی سرور و بالاترین حالت آپتایم را به مشتریان خود ارائه دهد.  از دیگر ویژگی های بسیار مهمی که شرکت آسام سرور  را از دیگر شرکت‌ های ارائه دهنده سرور مجازی و متمایز ساخته است این است که  نه تنها در حوزه سرور مجازی ویندوز بلکه در حوزه سرور مجازی لینوکس نیز جز بهترین ارائه دهندگان آن می ‌باشد.  پهنای باند نامحدود و تحویل سریع دو ویژگی بسیار مهم  دیگر در شرکت آسام سرور  هستند که باعث شده است مخاطبان  از آن راضی باشند.  همانطور که اشاره شد  پشتیبانی 24 ساعته از مهم ترین شاخصه های یک شرکت هاستینگ معتبر است. یکی از ویژگی های بسیار مهم دیگر شرکت آسام سرور پشتیبانی ۲۴ ساعته آن است که توانسته در بین شرکت ‌های ارائه دهنده سرور مجازی باعث رضایت بیشتر مشتریان شود.

ایران سرور

شرکت بعدی شرکت ایران سرور  است. این شرکت ارائه دهنده خدمات سرور اختصاصی و سرور مجازی ویندوز است. نکته مهم شرکت ایران سرور آن است که در طول سال ‌های فعالیت خود توانسته همواره خدمات خود را به روز نگه دارد که یک امتیاز خوب برای این شرکت محسوب می شود.

فراسو

فراسو نیز یکی از شرکت ‌هایی است که در حوزه هاستینگ فعالیت می‌کند. فراسو نیز توانسته با ارائه سرورهای مختلف ابری، اختصاصی، اشتراکی و ... در حوزه هاستینگ فعالیت‌های خوبی داشته باشد و مشتریانش از خرید سرورهای آن راضی باشند.

همانطور که اشاره شد شرکت های زیادی در حوزه ارائه سرور مجازی ویندوز وجود دارند که شما می توانید متناسب با نیاز به از آنها استفاده کنید. ما در اینجا سه شرکت مختلف را معرفی کردیم که این شرکت ‌ها توانسته اند در حوزه ارائه سرور مجازی ویندوز مخاطبان خود را راضی نگه دارند.

توصیه می کنیم در هنگام خرید سرور مجازی ویندوز به تمام فاکتورها و معیارها توجه بفرمایید. شما وقتی که یک سرور مجازی می خرید در واقع اطلاعات مهم خود را با استفاده از آن سرور در اختیار مشتریان قرار می‌ دهید. اگر به هر دلیلی سرور مجازی دارای شاخصه ‌های مناسب نباشد،  در واقع شما طیف  بزرگی از مخاطبان خود را از دست داده اید.  یک مشتری یا مخاطب  پس از ورود به یک سایت، نهایتاً ۷ ثانیه منتظر می ماند تا سایت  بارگذاری شود تا بتواند از آن استفاده کند. اگر سرعت مناسبی برای یک سایت وجود نداشته باشد، مشتری قطعاً آن سایت را انتخاب نخواهد کرد. شما برای اینکه سایت خود را روی سرور مناسبی قرار دهید تا سرعت خوبی را به مخاطب ارائه کند،  باید حتماً به این موضوعات نیز توجه کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top