تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/12/05 - 11:09
کد خبر: 425286

بهترین هارد اکسترنال دانشجویی فوبیست

بهترین هارد اکسترنال دانشجویی فوبیست

حال که با این تجهیزات کامپیوتری به خوبی آشنا شده اید، باید ذکر کنیم که هر هارد دیسکی برای استفاده های دانشجویانی که به صورت مداوم مشغول به تماشای ویدیو و یا پادکست های آموزشی هستند مفید نمی باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»،  در فصل همه گیری کرونا، بیش از نیمی از آموزشگاه ها و دانشگاه های برتر ایران برای حفظ سلامت دانشجویان خود به سراغ آموزش های مجازی روی آوردند. در این بین بسیاری از کاربران برای ذخیره سازی اطلاعات و ویدیو های درسی خود از داریو های اکسترنال و فلش مموری ها کمک گرفته اند ! در ادامه به نقل از مجله فناوری فوبیست بلاگ به بررسی بهترین هارد های اکسترنال برای دانشجویان و پاسخ به سوالات پر تکرار برای خریدارن خواهیم پرداخت.

مزیت های استفاده از هارد دیسک ها چیست؟

در عصر کنونی که تمامی آموزش ها به صورت ویدیو و صوت شده اند، قطعا یکی از بهترین گزینه های جمع آوری و آرشیو اطلاعات آموزشی درسی برای دانش آموزان و البته هنرجویان استفاده از هارد دیسک های قابل حمل می باشد. این داریو های کوچک بسیاری از مشکلات کمبود فضای ذخیره سازی فلش مموری ها را بر طرف کرده اند و البته قیمت هارد اکسترنال نیز نسبت به ویژگی های خاص آن مناسب می باشد.

  • فضای ذخیره سازی با ظرفیت های بالا
  • قیمت مناسب به ارزای فلش مموری ها
  • صحولت در اتصال به گجت های دیجیتال
  • سرعت مناسب در جابجایی ویدیو های آموزشی
  • بهبود روند نگهداری آموزش های مجازی و توزیع فایل های علمی

لیست محبوب ترین هارد دیسک ها مناسب دانشجویان

حال که با این تجهیزات کامپیوتری به خوبی آشنا شده اید، باید ذکر کنیم که هر هارد دیسکی برای استفاده های دانشجویانی که به صورت مداوم مشغول به تماشای ویدیو و یا پادکست های آموزشی هستند مفید نمی باشد و در صورت انتخاب محصول اشتباه هزینه هایی بیش از پیش بر روی دست کاربران خواهد نشست. خوشبختانه با می توانید با جستجو در وبسایت هایی فروشگاهی همانند ؛ فوبیست، تکنوسان، مقداد آی تی و ... لیست این کالا ها را مشاهده کنید که ما در ادامه چند مورد از مناسب ترین مدل ها را برای شما قرار داده ایم.

1 – هارد اکسترنال وسترن My Passport

هارد اکسترنال مای پس یکی از بهترین گزینه ها برای آرشیو اطلاعاتی همچون فیلم و البته سایر داده های اداری و خانگی میباشد که توسط شرکت وسترن دیجیتال تولید شده است. این داریو قیمت مناسبی داشته و در حد وسع دانشجویان عزیز میباشد که در ظرفیت های 1 ترابایت تا 4 ترابایت در فروشگاه های اینترنتی موجود است.

لازم به ذکر می باشد این هارد در مقابل ضربات مقاوم نمی باشد و بهتر است برای افزایش عمر این محصول از کیف های نگهداری مخصوص استفاده کنید.

2 - هارد اکسترنال اپیسر AC630

شرکت اپیسر در اقدامی جالب داریو قابل حمل AC630 را در ظرفیت های مختلف تولید کرد که خوشبختانه این مدل را میتوان بهترین هارد اداری و دانشجویی دانست ! چراکه از پورت های پر سرعت USB 3.0 استفاده می کند که میتواند اطلاعات شما را در کمترین زمان ممکن انتقال دهد.

البته هارد ای سی 630 با کمک محافظ لاستیکی که به صورت شرکتی بر روی آن قرار دارد میتواند در برابر ضربات کوچک هنگام کارکردی و سوقط بر روی اجسام نرم تر در امان باشد. ضمنن این محصول از کابل های دو سر یو اس بی استفاده می کند که برای استفاده کاربران بسیار ساده تر و البته با عمر بیشتر می باشد.

آیا میتوان هارد را به تلفن متصل کرد؟

قبل از شروع بیان کنیم که دو مورد از هارد های پر استفاده برای دانش آموزان و دانشجویان را شرح داده ایم، اما در بعضی از موارد دانشجویان امکان دسترسی به سیستم های کامچیوتری را ندارند و برای استفاده از این تجهیزات ذخیره سازی دچار مشکل می شوند ! به همین منظور فو بیست بلاگ در اقدامی جالب مقاله آموزشی اتصال هارد اکسترنال به گوشی را به صورت کاملا تخصصی برای کاربران قرار داده است که میتوانید از آن برای رفع این مشکل استفاده کنید. البته برای انجام این کار باید دقت فراوان داشته باشید، چراکه هرگونه اشتباه در وصل کردن هارد به موبایل می تواند اطلاعات شما را برای همیشه از روی دیسک پاک کند.

سخن پایانی

در پایان باید این خبر از وبسایت خبرنامه دانشجویان ایران باید ذکر کنیم که، دانشجویان عزیز بهتر است برای خرید و اطلاع از قیمت هارد اکسترنال به سراغ فروشگاه های معتبری همچون فوبیست و یا دیجی کالا بروند چراکه کالا های خود را با گارانتی معتبر در کشور ارائه میکنند. البته در نظر داشته باشند که هارد دانشجویی باید برای استفاده های طولانی مدت و متصل بودن بیش از چندین ساعت به کامپیوتر یا موبایل شما مقاومت لازم را داشته باشد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top